Misje

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Misje

Post autor: tom3kb »

Filmiku nie obejrze na telefonie. ;)
Nie zrozumieliśmy się ja myślałem, że 1-e zadanie mamy od razu w briefingu->idź do gościa z ammo, a potem mamy wrócić do oficera to da nam drugie.
A ty na starcie misji chcesz mieć chyba?
1. Idź do oficera.
2. On każe iść po do zbroimistrza.
I potem Wróć do oficera, a on da ci kolejne.
Tak?
obix
Posty: 18
Rejestracja: 23 stycznia 2014, 20:54
ID Steam:

Re: Misje

Post autor: obix »

To jest tak, mam pierwsze zadanie, odrazu na starcie "Rozejrzy sie po miecie w celu znalezienia korzystnych znajomosci" i pokazuje sie text ze mam sie udac do oficera, on powinien powiedziec mi ze tam jest ammo seler i mam do niego isc ubic interesy, no i ja do niego ide i ammo seler zalicza mi zadanie.

czyli tak
1. mam odrazu zadanie zeby sie rozejrzec, ale nie wiem wszystkiego
2. officer mi mowi ze tam mi poleca (Nie daje zadnego zadania skryptowo tylko tak w grze)
3. podchodze do ammo selera on mowi swoje pierdoly i zalicza mi zadanie
4. ide spowrotem do officera a on mi daje zadanie nr.2
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Misje

Post autor: tom3kb »

Czyli musi działać tak jak napisałem sprawdziłem w edytorze i zalicza.
Na początku tylko jakiś wyzwalacz z rozmową z oficerem, żadnych zaliczeń zadania itp.
1-zadanie zalicza gdy znajdziemy selera.
Unit1 distance ofi2<3
i to co było z tym zad1=true
Potem idziemy z powrotem do oficera i wyzwalacz:
unit1 distance ofi1 <3 and zad1
i w aktywacji dodanie zadania nr 2.
obix
Posty: 18
Rejestracja: 23 stycznia 2014, 20:54
ID Steam:

Re: Misje

Post autor: obix »

zad1=true wpisujemy w "uruchamianiu" czy warunku?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Misje

Post autor: tom3kb »

W tym okienku niżej "Przy uruchamianiu", "On Act" w wersji angielskiej.
obix
Posty: 18
Rejestracja: 23 stycznia 2014, 20:54
ID Steam:

Re: Misje

Post autor: obix »

Czyli to jest tak
podchodze do oficera
warunek: ja distance off <3;
on act: ja exec "rozejrzyjsie.sqs";
(on mi mowi gdzie jest ammo seler i kaze tam isc)

ide do ammo sela, stawiam wyzwalacz

Jeżeli dowodca grupy sie pojawi i
warunek : ja distance ammoseler <3;
on act : ja exec "ammoseler.sqs"; tskobj1 settaskstatus "SUCCEDDED"; hint "wroc do oficera!"; tskobj1=true;

i stawiam wyzwalacz bez wywoluwania granicą ( osie na 0 tak zeby nie bylo widac kolka wyzwalacza)
i wpisuje
warunek : tskobj1=true.

Tak?
obix
Posty: 18
Rejestracja: 23 stycznia 2014, 20:54
ID Steam:

Re: Misje

Post autor: obix »

Dobra, juz sobie poradziłem.
Dzieki za wszystko.
problem byl taki ze stawilem pusty wyzwalacz z "tskobj1=true" w warunku a trzeba podczas wykonanej misji w on act; teraz smiga :D
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Misje

Post autor: tom3kb »

Prawie. Nie piszesz tego taskobj1=true tylko coś innego np banan1=true albo zad1=true to jest taki dodatkowy warunek to nie jest pierwsze zadanie i nie może mieć tej samej nazwy.
I nie robisz żadnego drugiego wyzwalacza z warunkiem taskobj1=true tylko dla powrotu do oficera z warunkiem:
ja distance off<3 and zad1 (albo banan1 itp), a w on act dodajesz 2 zadanie, które wyświetli się w briefingu.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Misje

Post autor: tom3kb »

Jak warunek i zadanie będą miały te same nazwy coś się może skaszanić albo ciebie wprowadzić w błąd jak będziesz coś przerabiał. Więc lepiej dawać takie neutralne nazwy albo odnoszące się do zadania żebyś kojarzył np znalezionyhandlarz=true też może być. ;)
obix
Posty: 18
Rejestracja: 23 stycznia 2014, 20:54
ID Steam:

Re: Misje

Post autor: obix »

No juz wszystko cacy, teraz mam tylko problem z podnoszeniem dokumentow, czytalem jak to zrobic ale on dalej mi ich nie chce brac... ale to juz nie wazne :D
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Misje

Post autor: tom3kb »

Ja kładę jakieś dokumenty (daję im nazwę), robię Addaction "Zabierz dokumenty", a w skrypcie kasuję dokumenty z mapy komendą deletevehicle i zaliczam zadanie.
Możesz pobawić się też tymi itemami (mapy,zdjęcia,dowody) z kampanii Harvest Red i jak je podniesiesz użyć komendy hasweapon, zaliczenie zadania gdy jednostka ma dany item w inwentarzu (tego nigdy nie próbowałem).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”