Dodawanie itemu po aktywowaniu wyzwalacza.

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Dodawanie itemu po aktywowaniu wyzwalacza.

Post autor: polikerski »

Witam,
Robię misję i potrzebuję zrobić, by po wejściu gracza w pole wyzwalacza, do jego wyposażenia dodawało się radio. Najlepiej od razu do paska gdzie powinno być, a nie do kamizelki.

Przy tym samym wyzwalaczu chciałbym jeszcze zrobić aktywację modułu wsparcia/ewakuacji.
Proszę o pomoc.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Dodawanie itemu po aktywowaniu wyzwalacza.

Post autor: tom3kb »

W A2 sprawę dodania radia do paska itemów załatwia:

Kod: Zaznacz cały

this addweapon "itemradio"
Nie mam army 3 ale możesz spróbować, sprawdź tylko classname radia ale mam przeczucie, że nie zmienili.
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Dodawanie itemu po aktywowaniu wyzwalacza.

Post autor: polikerski »

Komenda działa, ale jak sprawić, by była aktywowana poprzez wyzwalacz?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Dodawanie itemu po aktywowaniu wyzwalacza.

Post autor: tom3kb »

Wymyśl sobie jakiś warunek po spełnieniu, którego twój ludzik dostanie radio. Nazwij siebie p1, a wroga w1. Radio dostaniesz po zabiciu wroga.
W wyzwalaczu, w warunek:
not alive w1
a w aktywacji:
p1 addweapon "itemradio"
Albo wstaw jakiś objekt np stół o nazwie w2, jak do niego podejdziesz dostaniesz radio:
P1 distance w2 <5
lub
p1 distance w1 <5 and (not (alive w1))
po śmierci i podejściu do w1
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”