Namierzanie sojuszniczych jednostek

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Namierzanie sojuszniczych jednostek

Post autor: konndzziu »

Witam, otóż chciałbym się dowiedzieć czy da się jakoś zrobić, żeby np. samolot AV-88 przerobić na stronę wschodnią albo zrobić tak, że jak wróg leci maszyną naszej nacji to nie pokazuje go jako przyjaciela lecz dalej jako wroga, bo robię misje gdzie będzie walka samolotami ale chce aby szanse były równe więc chce dać obu nacją AV-88, ale jak ktoś ze wschodu wejdzie do samolotu to widać go jako przyjaciela a nie wroga i wtedy nie działa namierzanie.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Namierzanie sojuszniczych jednostek

Post autor: tom3kb »

Kurcze nawet bym nie pomyślał, że ta metoda może nie działać. ;)
Może, żeby wyrównać szanse zamiast dawać obu stronom te same samoloty (IMO trochę głupie rozwiązanie) lepiej pobawić się ilością amunicji i uzbrojenia w maszynach obu stron. Np: po 2 rakiety powietrze-powietrze i podobna ilość amunicji w działkach.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: Namierzanie sojuszniczych jednostek

Post autor: konndzziu »

Wiesz, to będzie gracze vs. gracze i bardziej chodzi mi o technikę, nic wschodniego nie jest takie samo jak AV-88, same toporne samoloty, no i nie posiadają bomb. bo na Utes robię coś w rodzaju War thunder i amerykanie mają AV-88 na lotniskowcu bo ten samolot szybko startuje i da się nim na lotniskowcu wylądować.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: Namierzanie sojuszniczych jednostek

Post autor: konndzziu »

Yyy, help??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”