Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
MeHow
Posty: 4
Rejestracja: 29 sierpnia 2013, 00:20
ID Steam:

Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila

Post autor: MeHow »

Co wpisać w aktywacji triggera, żeby jednostka o nazwie "żołnierz" zaczęła strzelać i zabiła jednostkę "cywil" ?????????????

Coś w rodzaju zolnierz kill cywil
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila

Post autor: tom3kb »

Nie wiem czy zadziała po wpisaniu bezpośrednio w trigger, ja takie rzeczy umieszczam w skrypcie i odpalam w danym triggerze.

Kod: Zaznacz cały

zol dotarget cyw
~3
zol dofire cyw
~3
ps:zol/cyw nazwy jednostek, ~3 czas przez jaki żołnierz mierzy i strzela do cywila, Tego się chyba nie da wpisać bezpośrednio w trigger wywali jakiś error ale sprawdź.
Gorki
Posty: 19
Rejestracja: 17 grudnia 2012, 21:06
ID Steam: towarzysz_ruski
Kontakt:

Re: Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila

Post autor: Gorki »

Ewentualnie:

Kod: Zaznacz cały

zol dotarget cyw;
sleep 3;
zol dofire cyw;
Bo czasem zdarzy się że nie zadziała. Efekt taki sam.
Zapisujesz, wrzucasz do folderu z misją jako skrypt.sqf i odpalasz

Kod: Zaznacz cały

nul = [this] execVM "skrypt.sqf"
http://pjo.xaa.pl/ - Polska Jednostka Operacyjna
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila

Post autor: vynaratorski »

Z tego co wiem konstrukcja "~3" jest używana w plikach sqs, a "sleep 3" w sqf. Tak czy inaczej żaden sleep nie zadziała w triggerze, muszą być w zewnętrznych plikach. Można też spróbować z triggerem bez tego sleepa, ale powinno być dobrze tak jak napisał Gorki.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”