Moduły

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Idealny
Posty: 13
Rejestracja: 15 lipca 2013, 15:26
ID Steam:

Moduły

Post autor: Idealny »

Mógłby ktoś opisać i powiedzieć jak uruchomić te moduły ?
-Wojna
-Walka w tle
-Symbole wojskowe
-Operacje dodatkowe
-Naczelne Dowództwo

Aha, i jeszcze jedno. Chciałbym, aby kilku żołnierzy usiadło przy ognisku, a kilku innych robiło pompki. To trzeba jakoś przez skrypty uruchomić?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Moduły

Post autor: tom3kb »

Wujek google ;) i arma 2 editor modules, pierwszy temat z bi wiki i masz wszystko opisane. Dodatkowo tutaj na forum kilka modułów było opisane: walka w tle, uav itd.
Co do siedzenia i pompek to musisz znaleźć odpowiednie animacje (bi wiki arma 2 moves) i odpalić je za pomocą komendy playmove lub switchmove, odpalasz w skrypcie lub w edytorze np w wyzwalaczu, init jednostki itp.
Idealny
Posty: 13
Rejestracja: 15 lipca 2013, 15:26
ID Steam:

Re: Moduły

Post autor: Idealny »

A quick-start could be as such:
Add Sec-Op Manager Create a Radio Alpha trigger, name it BrokenArrow, whilst putting Broken Arrow in the text box.
In the "on act" field put: [["transport", "aerial_reconnaissance", "supply_drop", "tactical_airstrike", "artillery_barrage","gunship_run"], player] call BIS_SOM_addSupportRequestFunc;
This allow you to call support from Broken Arrow by simply pushing the 0 radio option.
Ok, wszystko działa, ale gdy wezwałem wsparcie artyleryjskie, zażądali ode mnie namiarów. Jak mam je podać, wskaźnikiem laserowym ?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Moduły

Post autor: tom3kb »

Otworzyć mapę i kliknąć na niej gdzieś albo jak wciśniesz spacje czy backspace i zmieni ci się kursor kliknij gdzieś w terenie też powinno zadziałać.
Idealny
Posty: 13
Rejestracja: 15 lipca 2013, 15:26
ID Steam:

Re: Moduły

Post autor: Idealny »

Dzięki, działa ;)
Jeżeli chciałbym stworzyć misję, w której muszę zdobyć miasto, to czy Ambient Combat Manager lub inny moduł "wypełni" mi owe miasto, czy muszę sam, ręcznie to wszystko tworzyć i ustawiać ?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Moduły

Post autor: tom3kb »

Jak już tworzysz misję to sam wszystko ustawiaj: pojazdy, żołnierzy itd w tej wiosce.
Moduł teoretycznie mógłby ją zapełnić jak się do niej zbliżysz ale wcale nie musi bo może za każdym razem spawnować jednostki gdzie indziej. I jak później ogarnąć wyzwalacze/zadania w takim przypadku.
Idealny
Posty: 13
Rejestracja: 15 lipca 2013, 15:26
ID Steam:

Re: Moduły

Post autor: Idealny »

Dobra, mam ogarnięte ACM, ale teraz mam problem z UAV.
Wrzuciłem moduł UAV, gracza, UAV, Terminal BBP piechoty morskiej.
Tutaj http://community.bistudio.com/wiki/UAV jest napisane o manager UAV, co to jest i gdzie to mam znaleźć ?
Gdzie mam wpisać "Optional parameters", i czy mogę skonfigurować UAV z plecakiem mojego wojaka.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Moduły

Post autor: tom3kb »

Możesz podpiąć UAV do plecaka, sam tak zrobiłem w jednej z moich misji :)
Zamiast terminalu BPP wstaw na ziemi plecak i z nim zsynchronizuj moduł UAV, no i oczywiście z tobą i dronem.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Moduły

Post autor: tom3kb »

Dodatkowo na wiki na końcu tematu z UAV masz jeszcze jeden sposób podany jak połączyć moduł Uav z jednostką, która ma plecak. Czytaja do końca ;)
Idealny
Posty: 13
Rejestracja: 15 lipca 2013, 15:26
ID Steam:

Re: Moduły

Post autor: Idealny »

Tylko że ta ostatnia metoda nie działa. W poleceniu brakuje "(".
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Moduły

Post autor: tom3kb »

To zrób tak jak ja napisałem, minusem jest to, że plecak na początku misji jest na ziemi nie na plecach ale chociaż działa. ;) Najwyżej w briefingu napiszesz, że "musimy zabrać plecak z
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”