"kustomowe" eq

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

"kustomowe" eq

Post autor: konndzziu »

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić osobne eq to postaci, robię misje dla kolegów i chce aby każdy miał inne eq ale nie wiem jak to zrobić, próbowałem robić listę eq w DayZ Loadout Generator i wklejać to do pola uruchamianie ale wyskoczył błąd "typ pole potrzebne nic"

@EDIT znalazłem coś takiego, że wpisuje się np. żołnierzowi removeallweapons this; potem magazynek żeby broń była załadowana np. addmagazine "15Rnd_9x19_M9"; a na końcu broń w tym przypadku m9
addweapons "M9"; ale gdy wpisuje broń to gra podaje mi błąd brak; nie rozumiem tego.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: "kustomowe" eq

Post autor: tom3kb »

Kod: Zaznacz cały

removeallweapons this; this addmagazine "nazwamagazynka"; this addweapon "nazwabroni";
Ile chcesz magów tyle razy kopiuj/wklej.
Możesz jeszcze sprawdzić:

Kod: Zaznacz cały

this addmagazine ["nazwamagazynka",6]
gdzie liczba po przecinku=liczbie magazynków.
Tenk
Posty: 243
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 20:58
ID Steam:
ID gracza: 4

Re: "kustomowe" eq

Post autor: Tenk »

Spróbuj tego http://www.armaholic.com/page.php?id=15766 prosty w obsłudze i bardzo pomocny.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: "kustomowe" eq

Post autor: konndzziu »

A sprawdzę sobie ten program, a skrypty w postaciach już sam ogarnąłem, po prostu wpisywałem "weaponS" a trzeba bez S, ale to zrodziło kolejne dwa pytania.
1. Czy jak mam "kastomowe" eq to czy muszę robić jakiś pliczek u koledzy muszą go ściągać?
2. Jak zrobić aby po respawnie postać posiadała znowu moje eq? bo po śmierci dostają swoje oryginalne eq.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: "kustomowe" eq

Post autor: tom3kb »

Odnośnie respawnu z tą samą bronią po śmierci to jest trochę skryptów do wyboru, poszukaj i wybierz co ci pasuje. ;)
2 na tak na szybko:
Uniwersal weapons respawn script.
Loadout restore on respawn.
Pogrzeb na armaholicu lub forum bisu.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: "kustomowe" eq

Post autor: konndzziu »

ok dzięki, jeszcze te pierwsze pytanie.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: "kustomowe" eq

Post autor: tom3kb »

Odnośnie tego 1-go pytania to nie nie muszą nic ściągać. Wszystko jest zapisane w misji, czy to w init jednostek, czy też w jakichś skryptach itp. No chyba, że używasz broni z jakichś addonów/modów to wtedy też muszą je mieć.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: "kustomowe" eq

Post autor: konndzziu »

ok, poszukam coś z tymi skryptami, jak będą jakieś problemy to napisze, dzięki za pomoc, bo już myślałem, że te forum padło

@EDIT no i oczywiście problemy są, użyłem Loadout Restore On Respawn, każdej jednostce dałem tam gdzie wpisywałem eq 'this addAction["Save Loadout","weaponrespawn.sqf"];'
a plik 'weaponrespawn' do folderu misji ale i tak po śmierci postać ma standardowe eq
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: "kustomowe" eq

Post autor: tom3kb »

Na armaholicu jest napisane, żeby to wpisać w init obiektu najlepiej jakiejś skrzynki z ammo nie w init jednostek.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: "kustomowe" eq

Post autor: konndzziu »

Czyli po prostu to ci im wpisałem mam usunąć, dać na środek skrzynkę, jej dać te komendę i gotowe?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: "kustomowe" eq

Post autor: tom3kb »

Na to wygląda.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”