"kustomowe" eq
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
"kustomowe" eq
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić osobne eq to postaci, robię misje dla kolegów i chce aby każdy miał inne eq ale nie wiem jak to zrobić, próbowałem robić listę eq w DayZ Loadout Generator i wklejać to do pola uruchamianie ale wyskoczył błąd "typ pole potrzebne nic"
@EDIT znalazłem coś takiego, że wpisuje się np. żołnierzowi removeallweapons this; potem magazynek żeby broń była załadowana np. addmagazine "15Rnd_9x19_M9"; a na końcu broń w tym przypadku m9
addweapons "M9"; ale gdy wpisuje broń to gra podaje mi błąd brak; nie rozumiem tego.
@EDIT znalazłem coś takiego, że wpisuje się np. żołnierzowi removeallweapons this; potem magazynek żeby broń była załadowana np. addmagazine "15Rnd_9x19_M9"; a na końcu broń w tym przypadku m9
addweapons "M9"; ale gdy wpisuje broń to gra podaje mi błąd brak; nie rozumiem tego.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: "kustomowe" eq
Kod: Zaznacz cały
removeallweapons this; this addmagazine "nazwamagazynka"; this addweapon "nazwabroni";
Możesz jeszcze sprawdzić:
Kod: Zaznacz cały
this addmagazine ["nazwamagazynka",6]
Re: "kustomowe" eq
Spróbuj tego http://www.armaholic.com/page.php?id=15766 prosty w obsłudze i bardzo pomocny.
Re: "kustomowe" eq
A sprawdzę sobie ten program, a skrypty w postaciach już sam ogarnąłem, po prostu wpisywałem "weaponS" a trzeba bez S, ale to zrodziło kolejne dwa pytania.
1. Czy jak mam "kastomowe" eq to czy muszę robić jakiś pliczek u koledzy muszą go ściągać?
2. Jak zrobić aby po respawnie postać posiadała znowu moje eq? bo po śmierci dostają swoje oryginalne eq.
1. Czy jak mam "kastomowe" eq to czy muszę robić jakiś pliczek u koledzy muszą go ściągać?
2. Jak zrobić aby po respawnie postać posiadała znowu moje eq? bo po śmierci dostają swoje oryginalne eq.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: "kustomowe" eq
Odnośnie respawnu z tą samą bronią po śmierci to jest trochę skryptów do wyboru, poszukaj i wybierz co ci pasuje.
2 na tak na szybko:
Uniwersal weapons respawn script.
Loadout restore on respawn.
Pogrzeb na armaholicu lub forum bisu.
2 na tak na szybko:
Uniwersal weapons respawn script.
Loadout restore on respawn.
Pogrzeb na armaholicu lub forum bisu.
Re: "kustomowe" eq
ok dzięki, jeszcze te pierwsze pytanie.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: "kustomowe" eq
Odnośnie tego 1-go pytania to nie nie muszą nic ściągać. Wszystko jest zapisane w misji, czy to w init jednostek, czy też w jakichś skryptach itp. No chyba, że używasz broni z jakichś addonów/modów to wtedy też muszą je mieć.
Re: "kustomowe" eq
ok, poszukam coś z tymi skryptami, jak będą jakieś problemy to napisze, dzięki za pomoc, bo już myślałem, że te forum padło
@EDIT no i oczywiście problemy są, użyłem Loadout Restore On Respawn, każdej jednostce dałem tam gdzie wpisywałem eq 'this addAction["Save Loadout","weaponrespawn.sqf"];'
a plik 'weaponrespawn' do folderu misji ale i tak po śmierci postać ma standardowe eq
@EDIT no i oczywiście problemy są, użyłem Loadout Restore On Respawn, każdej jednostce dałem tam gdzie wpisywałem eq 'this addAction["Save Loadout","weaponrespawn.sqf"];'
a plik 'weaponrespawn' do folderu misji ale i tak po śmierci postać ma standardowe eq
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: "kustomowe" eq
Na armaholicu jest napisane, żeby to wpisać w init obiektu najlepiej jakiejś skrzynki z ammo nie w init jednostek.
Re: "kustomowe" eq
Czyli po prostu to ci im wpisałem mam usunąć, dać na środek skrzynkę, jej dać te komendę i gotowe?
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: "kustomowe" eq
Na to wygląda.