Arma3 Misje SP
Moderator: Inkwizytor
Arma3 Misje SP
Misja SP: Operacja Halo Oddział specjalny, jako pracownic budowlani zostają wysłani na wyspę Stratis celem przeprowadzenia tajnej operacji. O misji i celu, grupa ma dowiedzieć się na miejscu.
Misja posiada własne dźwięki muzyczne oraz dialogi rozmów przetłumaczone na język Polski z wykorzystaniem systemu plików bikb. Podczas misji, przed wykonaniem operacji jest możliwość wyboru pory dnia. Południe, noc, wczesne rano.
Misja stworzona na wersji
Edit
Arma 3 Beta 0.76.109065 .
Zmiany:
Przebudowano misje pod wersję Beta 0.76.109065
Zmieniono niektóre wyposażenie i umundurowanie wroga.
Misja nie jest długa, ale zachęcam do zagrania w pierwszą moją misję ArmA 3.
Opinie mile widziane.
Link do misji:
http://www.sendspace.pl/file/07a2cce389 ... racja-halo
Misja posiada własne dźwięki muzyczne oraz dialogi rozmów przetłumaczone na język Polski z wykorzystaniem systemu plików bikb. Podczas misji, przed wykonaniem operacji jest możliwość wyboru pory dnia. Południe, noc, wczesne rano.
Misja stworzona na wersji
Edit
Arma 3 Beta 0.76.109065 .
Zmiany:
Przebudowano misje pod wersję Beta 0.76.109065
Zmieniono niektóre wyposażenie i umundurowanie wroga.
Misja nie jest długa, ale zachęcam do zagrania w pierwszą moją misję ArmA 3.
Opinie mile widziane.
Link do misji:
http://www.sendspace.pl/file/07a2cce389 ... racja-halo
Ostatnio zmieniony 23 listopada 2013, 20:31 przez Artek3333, łącznie zmieniany 6 razy.
Re: Arma3 Misje SP
Uaktualniono pierwszy post.
- Slawek
- Posty: 811
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Arma3 Misje SP
W bazie na wschodzie wyskakują błędy po zabiciu AI.
Po rozwaleniu z RPG wieży też wywaliło mi błąd - zrzut ekranu.
Po zdobyciu w pierwszej bazie śmigła i RPG praktycznie możemy zakończyć szybko zadanie.
Do zniszczenia powinien być cel niewidoczny z daleka np. transformator zasilający ten radar.
Po rozwaleniu z RPG wieży też wywaliło mi błąd - zrzut ekranu.
Po zdobyciu w pierwszej bazie śmigła i RPG praktycznie możemy zakończyć szybko zadanie.
Do zniszczenia powinien być cel niewidoczny z daleka np. transformator zasilający ten radar.
...
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Re: Arma3 Misje SP
Jeśli chodzi o błędy to ???? . Ja takowych nie miałem tym bardziej, że w bazie na wschodzie do AI Nie używałem żadnych skryptów. (To pewnie mankamenty Alphy).Slawek pisze:W bazie na wschodzie wyskakują błędy po zabiciu AI.
Po rozwaleniu z RPG wieży też wywaliło mi błąd .
Jeszcze szybciej można zakończyć skradając się bez oddania strzału. Jak widać dałem wybór graczowi do swobodnego działania. Choć można by było dodać jakieś wsparcie wroga podczas próby ataków na posterunki.Slawek pisze:Po zdobyciu w pierwszej bazie śmigła i RPG praktycznie możemy zakończyć szybko zadanie.
Nie wiem, o co ci tu chodzi.Slawek pisze:Do zniszczenia powinien być cel niewidoczny z daleka np. transformator zasilający ten radar.
- Slawek
- Posty: 811
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Arma3 Misje SP
Artek3333 pisze:Slawek napisał(a):
Do zniszczenia powinien być cel niewidoczny z daleka np. transformator zasilający ten radar.
Ten cel jest duży i widoczny z daleka i łatwo go rozwalić z 800m RPG.Artek3333 pisze:Nie wiem, o co ci tu chodzi.
...
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Re: Arma3 Misje SP
No cóż, nie moja w tym intencja, że obiekt jest tak wystawiony i zero zamaskowany. Najprościej by było śmigłowiec zablokować i żadnemu wrogowi nie dawać AT. Ale chciałem to urozmaicić, aby gracz pomysłowością, sam zdecydował jak to rozegrać. No, ale i tak słuszna uwaga.
Widzisz sam, że trzeba podjąć decyzje, albo zmierzyć się ze słabiej uzbrojoną ochroną obiektu i zniszczyć obiekt na miejscu. Albo ryzykować i zmierzyć się z regularnym i bardziej wyposażonym oddziałem, aby podwędzić helikopter lub zdobyć RPG po to, aby zniszczyć obiekt z daleka. I tu koło się zamyka i masz tyle samo roboty, czy wybierzesz jedną, czy drugą metodę. Druga sprawa, to w odprawie jest wyoślone. (Unikać niepotrzebnego kontaktu z wrogiem) Wiec żołnierzu czeka cię sąd polowy, bo urządziłeś sobie otwartą wojenkę. Pozdrawiam i dziękuje za uwagę.
Widzisz sam, że trzeba podjąć decyzje, albo zmierzyć się ze słabiej uzbrojoną ochroną obiektu i zniszczyć obiekt na miejscu. Albo ryzykować i zmierzyć się z regularnym i bardziej wyposażonym oddziałem, aby podwędzić helikopter lub zdobyć RPG po to, aby zniszczyć obiekt z daleka. I tu koło się zamyka i masz tyle samo roboty, czy wybierzesz jedną, czy drugą metodę. Druga sprawa, to w odprawie jest wyoślone. (Unikać niepotrzebnego kontaktu z wrogiem) Wiec żołnierzu czeka cię sąd polowy, bo urządziłeś sobie otwartą wojenkę. Pozdrawiam i dziękuje za uwagę.
Re: Arma3 Misje SP
Uaktualniono pierwszy post
- seba200
- Posty: 133
- Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wawa/Otwock
Re: Arma3 Misje SP
Link zdechł - wrzuć jeszcze raz - dzięki:)
Re: Arma3 Misje SP
Do postów można załączać pliki
Re: Arma3 Misje SP
Sam usunąłem ponieważ misja wymaga przerobienia z powodu aktualizacji gry do wersji 0.76. Niebawem wrzucę poprawioną