reflektory , wieże oświetleniowe - co zrobić by świeciły

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lygi
Posty: 84
Rejestracja: 05 lutego 2010, 17:31
ID Steam:
ID gracza: 0

reflektory , wieże oświetleniowe - co zrobić by świeciły

Post autor: Lygi »

Banalna sprawa. Jak w temacie. Reflektory i wieże oświetleniowe - co zrobić by świeciły. Domyślnie jak się je dan na mapę to nie świecą
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: reflektory , wieże oświetleniowe - co zrobić by świeciły

Post autor: Artek3333 »

Niby banalna, ale w drugim przypadku już nie. Odnośnie reflektora, aby świecił to musi go obsługiwać jednostka. Jest gotowy element z jednostką według potrzeb, zachód, wschód i w liście (statyczne).
Jeśli chodzi o wierze oświetleniową to trzeba użyć trochę skomplikowanego skryptu.
Awatar użytkownika
Lygi
Posty: 84
Rejestracja: 05 lutego 2010, 17:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: reflektory , wieże oświetleniowe - co zrobić by świeciły

Post autor: Lygi »

dzięki za odpowiedz. wiesz może gdzie szukać tego skryptu ?
Sushi
Posty: 19
Rejestracja: 07 maja 2012, 20:41
ID Steam:
Kontakt:

Re: reflektory , wieże oświetleniowe - co zrobić by świeciły

Post autor: Sushi »

Możesz spróbować oszukać trochę grę i wstawić obiekt "searchlight" na odpowiedniej wysokości przypięty do wieży.
--------------------------
"That other may live"
http://www.armatog.com- Strona domowa grupy Tactical Operations Group
http://www.sitrep.armatog.com - Serwis o ArmA i militariach
TOG - Drill Instructor / Medic
JS:Cienie - Pararescue member.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”