upsmon - pomoc w tłumaczeniu

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

upsmon - pomoc w tłumaczeniu

Post autor: elgyd »

Czy ktoś pomógłby mi i napisał do czego dokładnie służą te opcje. Z moim angielskim jest jrucho a to nie są nie wiadomo jak rozwinięte i pełne zdania. Nie kumam ich po prostu. Tak że bez zbędnych uwag jakby ktoś miał ochotę pomóc to bardzo proszę. Dzięki.


//Efective distance for doing perfect ambush (max distance is this x2)
KRON_UPS_ambushdist = 70;

//Max distance to target for doing para-drop, will be randomised between 0 and 100% of this value.
KRON_UPS_paradropdist = 250;

//Frequency for doing calculations for each squad.
KRON_UPS_Cycle = 10; //org 20

//Time that lider wait until doing another movement, this time reduced dynamically under fire, and on new targets
KRON_UPS_react = 60;

//Min time to wait for doing another reaction
KRON_UPS_minreact = 30; // org 30

//Max waiting is the maximum time patrol groups will wait when arrived to target for doing another target.
KRON_UPS_maxwaiting = 30;

// how long AI units should be in alert mode after initially spotting an enemy
KRON_UPS_alerttime = 90;

// how far opfors should move away if they're under attack
KRON_UPS_safedist = 250; //org 300

// how close unit has to be to target to generate a new one target or to enter stealth mode
KRON_UPS_closeenough = 300; //org 300

//Enable it to send reinforcements, better done it in a trigger inside your mission.
KRON_UPS_reinforcement = false;
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: upsmon - pomoc w tłumaczeniu

Post autor: tom3kb »

Tłumaczenie trochę luźne :)
//Efective distance for doing perfect ambush (max distance is this x2)
KRON_UPS_ambushdist = 70;

Efektywna odległość do przeprowadzenia idealnej zasadzki (max odległość to x2)
KRON_UPS_ambushdist = 70;

//Max distance to target for doing para-drop, will be randomised between 0 and 100% of this value.
KRON_UPS_paradropdist = 250;

Maksymalna odległość do celu dla skoku spadochronowego, będzie losowa pomiędzy 0 a 100% tej wartości
KRON_UPS_paradropdist = 250;

//Frequency for doing calculations for each squad.
KRON_UPS_Cycle = 10; //org 20

Częstotliwość dla robienia obliczeń dla każdego oddziału
KRON_UPS_Cycle = 10; //org 20

//Time that lider wait until doing another movement, this time reduced dynamically under fire, and on new targets
KRON_UPS_react = 60;

Czas, który dowódca czeka, przed wykonaniem kolejnego ruchu (działania?). Czas jest redukowany dynamicznie pod ostrzałem, i dla nowych celów.
KRON_UPS_react = 60;

//Min time to wait for doing another reaction
KRON_UPS_minreact = 30; // org 30

Min czas oczekiwania dla następnej reakcji (czynności)
KRON_UPS_minreact = 30; // org 30

//Max waiting is the maximum time patrol groups will wait when arrived to target for doing another target.
KRON_UPS_maxwaiting = 30;

Max waiting jest to maks czas jaki grupa patrolowa czeka po dotarciu do celu po którym przechodzi do nastepnego celu ? (nie jestem pewny tego)
KRON_UPS_maxwaiting = 30;

// how long AI units should be in alert mode after initially spotting an enemy
KRON_UPS_alerttime = 90;

jak długo jednostki powinny być w stnie zaalarmowania po zaobserwowaniu wroga
KRON_UPS_alerttime = 90;

// how far opfors should move away if they're under attack
KRON_UPS_safedist = 250; //org 300

jak daleko jednostki OPFOR powinny odejść (wycofać się ?) kiedy są atakowane
KRON_UPS_safedist = 250; //org 300

// how close unit has to be to target to generate a new one target or to enter stealth mode
KRON_UPS_closeenough = 300; //org 300

jak blisko jednostka powinna być przy celu (dalej nie jestem pewien) żeby wygenerować nowy cel albo wejść w tryb stealth
KRON_UPS_closeenough = 300; //org 300

//Enable it to send reinforcements, better done it in a trigger inside your mission.
KRON_UPS_reinforcement = false;

Włącz żeby wysłać posiłki (warunek =true), lepiej zrobić to w wyzwalaczu w twojej misji
KRON_UPS_reinforcement = false;


PS: tłumaczenie pewnie mało dokładne, nigdy nie korzystałem z Upsmon więc mogłem zrobić jakieś babole. Ale chociaż ogólnie możesz się domyśleć o co chodzi. Sorry za ewentualne pomyłki w tłumaczeniu :)
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: upsmon - pomoc w tłumaczeniu

Post autor: elgyd »

Dzięki. Chodziarz próbowałeś wyjaśnić coś w tym temacie mimo iż nie używasz upsmona. Reszta milczy.
Jeszcze raz dziękuję.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”