Jak zniszczony most zaliczyć jako zadanie wykonane?
Moderator: Inkwizytor
Jak zniszczony most zaliczyć jako zadanie wykonane?
Jeśli tak, to jaką metodą? Próbowałem sposobików pośrednich, ale najczęściej bez sensu.
Re: Jak zniszczony most zaliczyć jako zadanie wykonane?
warunek będzie
albo
id wyciągasz klikając w edytorze 'pokaż cośtam', nieważne, ale takie cyferki zobaczysz, zlokalizuj most, masz id.
jeden problem.
w armie object id nie działa dobrze. tak więc stawiasz niewidzialny jakiś obiekt, nazywasz go tester i twój skrypt zamienia się w:
Kod: Zaznacz cały
? !(alive object id): komenda na zaliczenie
Kod: Zaznacz cały
? (getdammage (object id) == 1): komenda na zaliczenie
jeden problem.
w armie object id nie działa dobrze. tak więc stawiasz niewidzialny jakiś obiekt, nazywasz go tester i twój skrypt zamienia się w:
Kod: Zaznacz cały
? (getdammage ((getpos tester) nearestobject id) == 1): komenda na zaliczenie
cfog skończył się na kill'em all
Re: Jak zniszczony most zaliczyć jako zadanie wykonane?
Nic nie działa. Pojawiają się napisy z errorami-nawiasy, średniki itp - dotyczącymi tekstów skryptów w wyzwalaczach (wpisanych w warunek lub aktywacja wyzwalacza). Not alive ObjectID w warunku lub aktywacji wyzwalacza oczywiście nie działa. Jeszcze uprzejme pytanie:jakie (oprócz "niewidocznego" H - lądowiska) mogą być obiekty niewidzialne, które mogą np. ulec zniszczeniu lub być użyte w innych celach edycji (warunki,aktywacja,efekty itp)?