Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
arturdebski
Posty: 59
Rejestracja: 19 lipca 2007, 19:57
ID Steam:
Numer GG: 4591644
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe

Post autor: arturdebski »

Witam wszystkich
Używamy z kolegami Modern Polish Army and Police:
http://www.armaholic.com/page.php?id=7035

Gramy Dominację z ACE 1.12 na mapie Podagorsk

Może ktoś podpowie co należy zmodyfikować w misji/modzie
aby komunikaty głosowe wydawane przez członków zespołu nie były w
języku przypominjącym czeski tylko najlepiej po polsku
(nie wiem czy mod oferuje takie komunikaty) lub ostatecznie po angielsku

Czeski zupełnie tu nie pasuje :)
Artur Dębski
http://blogit.one.pl
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe

Post autor: FOX-PL* »

musiałbys rozpakowac plik z jednostkami polskimi tam w confingu znalesc scrypty dotyczace jednostek i w pozycji głosu zmienic na amerykanców.
clark001
Posty: 3
Rejestracja: 11 stycznia 2012, 07:09
ID Steam:

Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe

Post autor: clark001 »

Witam.
Tak się złożyło, że dopiero wczoraj zainstalowałem sobie mod Vilasa. Ja również wolę, gdy "nasi" posługują się angielskim (bo po polsku nie zagadają, jakby co). Za domyślny język, jakim posługują się jednostki odpowiada tablica identityTypes[]. Wpisanie do niej wartości:
identityTypes[] = {"USMC_Glasses","Head_USMC"} w pliku konfiguracyjnym jednostki sprawia, że zaczynają gadać po angielsku. Minusem tego rozwiązania jest "wielorasowość" naszej armii...
arturdebski
Posty: 59
Rejestracja: 19 lipca 2007, 19:57
ID Steam:
Numer GG: 4591644
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe

Post autor: arturdebski »

clark001 pisze:Witam.
Tak się złożyło, że dopiero wczoraj zainstalowałem sobie mod Vilasa. Ja również wolę, gdy "nasi" posługują się angielskim (bo po polsku nie zagadają, jakby co). Za domyślny język, jakim posługują się jednostki odpowiada tablica identityTypes[]. Wpisanie do niej wartości:
identityTypes[] = {"USMC_Glasses","Head_USMC"} w pliku konfiguracyjnym jednostki sprawia, że zaczynają gadać po angielsku. Minusem tego rozwiązania jest "wielorasowość" naszej armii...
Cześć - w którym dokładnie pliku znalazłeś "identityTypes[] ="? mówimy cały czas o rozpakwanych plikach addonu?
jest tam ich kilka:
vilas_npl.pbo
vilas_npl_core.pbo
vilas_npl_core_oa.pbo

Tak na marginesie - może już znasz ale do tego celu (szukania i edycji) u mnie świetnie sprawdza się
Notepad ++ http://notepad-plus-plus.org/ (wyszukiwanie w pliku, wyszukiwanie w katalogu plików)

Dzięki
Artur Dębski
http://blogit.one.pl
arturdebski
Posty: 59
Rejestracja: 19 lipca 2007, 19:57
ID Steam:
Numer GG: 4591644
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe

Post autor: arturdebski »

Już mam:
vilas_npl_core.pbo
vilas_npl_core_oa.pbo

więc:
{"head_ru_camo", "fr_glasses"}
{"head_ru", "fr_glasses"}

Pozamieniałem na:
{"USMC_Glasses","Head_USMC"}

Zaraz spakuję do PBO i sprawdze czy działa
Ostatnio zmieniony 11 listopada 2012, 08:30 przez arturdebski, łącznie zmieniany 1 raz.
Artur Dębski
http://blogit.one.pl
arturdebski
Posty: 59
Rejestracja: 19 lipca 2007, 19:57
ID Steam:
Numer GG: 4591644
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe

Post autor: arturdebski »

Cześć - niestety zmiany w w/w plikach nie przyniosły rezulatatu
informowałem AI i one do mnie nadal "nawijały" w "czesko/rosyjskim" języku

Nie sparwdzałem jak wyglada sprawa z grającymi kolegami - czy od nich też mam
komunikat w tym śmiesznym języku - ale chyba jeżeli robię to globalnie w addonie
to niezależnie czy AI czy koledzy - zmiany powinny być widoczne
Ciekawe co jest nie tak.
Artur Dębski
http://blogit.one.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”