Witam wszystkich
Używamy z kolegami Modern Polish Army and Police:
http://www.armaholic.com/page.php?id=7035
Gramy Dominację z ACE 1.12 na mapie Podagorsk
Może ktoś podpowie co należy zmodyfikować w misji/modzie
aby komunikaty głosowe wydawane przez członków zespołu nie były w
języku przypominjącym czeski tylko najlepiej po polsku
(nie wiem czy mod oferuje takie komunikaty) lub ostatecznie po angielsku
Czeski zupełnie tu nie pasuje :)
Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lipca 2007, 19:57
- ID Steam:
- Numer GG: 4591644
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe
musiałbys rozpakowac plik z jednostkami polskimi tam w confingu znalesc scrypty dotyczace jednostek i w pozycji głosu zmienic na amerykanców.
Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe
Witam.
Tak się złożyło, że dopiero wczoraj zainstalowałem sobie mod Vilasa. Ja również wolę, gdy "nasi" posługują się angielskim (bo po polsku nie zagadają, jakby co). Za domyślny język, jakim posługują się jednostki odpowiada tablica identityTypes[]. Wpisanie do niej wartości:
identityTypes[] = {"USMC_Glasses","Head_USMC"} w pliku konfiguracyjnym jednostki sprawia, że zaczynają gadać po angielsku. Minusem tego rozwiązania jest "wielorasowość" naszej armii...
Tak się złożyło, że dopiero wczoraj zainstalowałem sobie mod Vilasa. Ja również wolę, gdy "nasi" posługują się angielskim (bo po polsku nie zagadają, jakby co). Za domyślny język, jakim posługują się jednostki odpowiada tablica identityTypes[]. Wpisanie do niej wartości:
identityTypes[] = {"USMC_Glasses","Head_USMC"} w pliku konfiguracyjnym jednostki sprawia, że zaczynają gadać po angielsku. Minusem tego rozwiązania jest "wielorasowość" naszej armii...
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lipca 2007, 19:57
- ID Steam:
- Numer GG: 4591644
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe
Cześć - w którym dokładnie pliku znalazłeś "identityTypes[] ="? mówimy cały czas o rozpakwanych plikach addonu?clark001 pisze:Witam.
Tak się złożyło, że dopiero wczoraj zainstalowałem sobie mod Vilasa. Ja również wolę, gdy "nasi" posługują się angielskim (bo po polsku nie zagadają, jakby co). Za domyślny język, jakim posługują się jednostki odpowiada tablica identityTypes[]. Wpisanie do niej wartości:
identityTypes[] = {"USMC_Glasses","Head_USMC"} w pliku konfiguracyjnym jednostki sprawia, że zaczynają gadać po angielsku. Minusem tego rozwiązania jest "wielorasowość" naszej armii...
jest tam ich kilka:
vilas_npl.pbo
vilas_npl_core.pbo
vilas_npl_core_oa.pbo
Tak na marginesie - może już znasz ale do tego celu (szukania i edycji) u mnie świetnie sprawdza się
Notepad ++ http://notepad-plus-plus.org/ (wyszukiwanie w pliku, wyszukiwanie w katalogu plików)
Dzięki
Artur Dębski
http://blogit.one.pl
http://blogit.one.pl
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lipca 2007, 19:57
- ID Steam:
- Numer GG: 4591644
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe
Już mam:
vilas_npl_core.pbo
vilas_npl_core_oa.pbo
więc:
{"head_ru_camo", "fr_glasses"}
{"head_ru", "fr_glasses"}
Pozamieniałem na:
{"USMC_Glasses","Head_USMC"}
Zaraz spakuję do PBO i sprawdze czy działa
vilas_npl_core.pbo
vilas_npl_core_oa.pbo
więc:
{"head_ru_camo", "fr_glasses"}
{"head_ru", "fr_glasses"}
Pozamieniałem na:
{"USMC_Glasses","Head_USMC"}
Zaraz spakuję do PBO i sprawdze czy działa
Ostatnio zmieniony 11 listopada 2012, 08:30 przez arturdebski, łącznie zmieniany 1 raz.
Artur Dębski
http://blogit.one.pl
http://blogit.one.pl
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lipca 2007, 19:57
- ID Steam:
- Numer GG: 4591644
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Modern Polish Army and Police - komunikaty głosowe
Cześć - niestety zmiany w w/w plikach nie przyniosły rezulatatu
informowałem AI i one do mnie nadal "nawijały" w "czesko/rosyjskim" języku
Nie sparwdzałem jak wyglada sprawa z grającymi kolegami - czy od nich też mam
komunikat w tym śmiesznym języku - ale chyba jeżeli robię to globalnie w addonie
to niezależnie czy AI czy koledzy - zmiany powinny być widoczne
Ciekawe co jest nie tak.
informowałem AI i one do mnie nadal "nawijały" w "czesko/rosyjskim" języku
Nie sparwdzałem jak wyglada sprawa z grającymi kolegami - czy od nich też mam
komunikat w tym śmiesznym języku - ale chyba jeżeli robię to globalnie w addonie
to niezależnie czy AI czy koledzy - zmiany powinny być widoczne
Ciekawe co jest nie tak.
Artur Dębski
http://blogit.one.pl
http://blogit.one.pl