Losowy patrol

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

jawor
Posty: 74
Rejestracja: 01 lipca 2012, 12:26
ID Steam:

Re: Losowy patrol

Post autor: jawor »

Jeden z wyzwalaczy w mojej misji wygląda tak:

Kiedy wchodzę na wyzwalacz, to czerwoni których umieściłem w śmigłowcu za pomącą komend this moveindriver car i this moveincargo car lecą do punktu WYSIADAJ a następnie podążają do markera i tam kontynuują patrol według UPSMONA. Problem polega na tym że jest ich pięciu i trzech patroluje pieszo a dwóch zawsze wsiada do śmigłowca i patroluje latając. Jak zrobić żeby wszyscy patrolowali pieszo? Czy UPSMON ma komendę w stylu NIE UŻYWAĆ POJAZDÓW itp? A może jakiś inny sposób?
Dzięki z góry za pomoc.
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Losowy patrol

Post autor: Sejtan »

Kod: Zaznacz cały

{unassignVehicle _x} forEach crew _vehiclename
To powinno wystarczyć.
jawor
Posty: 74
Rejestracja: 01 lipca 2012, 12:26
ID Steam:

Re: Losowy patrol

Post autor: jawor »

Ale gdzie to wpisać?
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Losowy patrol

Post autor: Sejtan »

W punkcie "WYSIADAJ", albo przed tym co uruchamia UPS po dotarciu do markera.
jawor
Posty: 74
Rejestracja: 01 lipca 2012, 12:26
ID Steam:

Re: Losowy patrol

Post autor: jawor »

Nie kumam. Wstawiam to w punkcie wysiadaj:

{unassignVehicle _car} forEach crew _vehiclename; nul=[this,"cos","track"] execVM "scripts\upsmon.sqf"; - zmieniam x na car (czy to dobrze?)

i nie działa w ogóle. Wywala błąd : LOKALNA ZMIENNA W PRZESTRZENI OGÓLNEJ.

Jak napiszę : ...crew_vehiclename bez przerwy wtedy nie ma błędu, ale żołnierze nadal wsiadają do śmigłowca.

Jakaś pomoc dalsza?
Tenk
Posty: 243
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 20:58
ID Steam:
ID gracza: 4

Re: Losowy patrol

Post autor: Tenk »

W Init_UPSMON dajesz:

Kod: Zaznacz cały

//Distance from destination for seraching vehicles
KRON_UPS_searchVehicledist = 50000;
Im większa wartość, tym dalszych pojazdów szukają. Powinno działać.
by PrzemoC
jawor
Posty: 74
Rejestracja: 01 lipca 2012, 12:26
ID Steam:

Re: Losowy patrol

Post autor: jawor »

Też nie działa- pomóżcie.
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Losowy patrol

Post autor: Sejtan »

{unassignVehicle _x} forEach crew _vehiclename, czyli podejrzewam, że u Ciebie będzie - {unassignVehicle _x} forEach crew car.., o ile śmigło nazwałeś "car" :? Jak nie zadziała to wpisz {unassignVehicle _x} forEach units grupa1, a dowódcy grupy - grupa1 = group this.
jawor
Posty: 74
Rejestracja: 01 lipca 2012, 12:26
ID Steam:

Re: Losowy patrol

Post autor: jawor »

No i nic! Wygląda to tak:

W polu uruchamianie dowódcy grupy wpisałem:

this moveindriver hind; grupa1 = group this;

na nim postawiłem punkt nawig. RUSZAJ i zsynchronizowałem z wyzwalaczem.

Kilometr dalej dałem następny punkt RUSZAJ a obok WYSIADAJ i w nim w uruchamianie wpisałem:

nul=[this,"cos","track"] execVM "scripts\upsmon.sqf"; {unassignVehicle _hind} forEach units grupa1

Wszystko działa dobrze. Śmigło rusza po uaktywnieniu wyzwalacza, leci , ląduje Rosjanie wysiadają ale akurat toczą się walki nie daleko i dwóch z nich wsiada z powrotem- a tego nie chcę!

Co robię nie tak?
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Losowy patrol

Post autor: Sejtan »

Jeeeezuuu... Tłumacze jak Abel krowie... {unassignVehicle _x} forEach units grupa1, a nie jakieś tam _hind, car, czy inne wynalazki. Ma być _x i koniec! :violent
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Losowy patrol

Post autor: Artek3333 »

Trzeba jeszcze dodać, że

Kod: Zaznacz cały

grupa1
to nazwa dowódcy grupy, której ma tyczyć się ta komenda :hapy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”