Concept for Digital Molecular Matter

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
ALI
Posty: 25
Rejestracja: 25 lutego 2010, 12:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Concept for Digital Molecular Matter

Post autor: ALI »

Co o tym sądzicie:
http://www.youtube.com/watch?v=W6AAZt4H9tU

Pochodzenie: http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=92161
Czy uzyskanie takiego efektu jest możliwe ?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Concept for Digital Molecular Matter

Post autor: SaS TrooP »

Jeszcze nie teraz. Komputery raczej nie uciągną silnika, który wprowadzałby to w świecie tak dużym jak ArmA 2.
BTW, nazwa tematu brzmi jakbyś był jakimś botem :P
ALI
Posty: 25
Rejestracja: 25 lutego 2010, 12:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Concept for Digital Molecular Matter

Post autor: ALI »

Można było by zacząć testy na mniejszym terenie ;)
Tenk
Posty: 243
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 20:58
ID Steam:
ID gracza: 4

Re: Concept for Digital Molecular Matter

Post autor: Tenk »

A tak serio, to po co to w tak pięknej grze jaką jest Arma2?
Nie dość że zamuli komputery aż miło, to jeszcze będzie ważyć Bóg wie ile. Takie świetne efekty są w innych grach np. CoD czy MoH. Arma2 jest symulatorem, opiera się na taktyce, ma symulować pole walki w jak najbardziej realistyczny sposób przy w miarę sensownych parametrach sprzętowych i moim zdaniem bajery tego typu są zbędne.

Wyobraź sobie, że na Zagrabad walniemy atomówkę, podejrzewam że zanim te budynki rozpadną się w tak "ślitaśny" sposób, zje Cię potężny lag trwający kilkanaście minut. Nie widzę przyszłości dla tego... czegoś.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Concept for Digital Molecular Matter

Post autor: SaS TrooP »

No, tak za 10 lat :P
Tenk, tu nie chodzi o efekt, ale o możliwości np. wysadzenie dowolnego odcinka budynku i szturm tudzież brak adekwatnej liczby ładunków i możliwość podłożenia jednego pod główną podporę obiektu, by móc zwiększyć efekt.
No ale chwilowo to niemożliwe...
Tenk
Posty: 243
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 20:58
ID Steam:
ID gracza: 4

Re: Concept for Digital Molecular Matter

Post autor: Tenk »

Wystarczyła by możliwość wysadzenia każdych drzwi i wejście do każdej chaty na Czarnorusi.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”