Zołnierz - samobójca

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Zołnierz - samobójca

Post autor: Shinobi21 »

Witam, mam pytanie czy da sie jakos zrobić aby być (kierować) żołnierzem i móc się wysadzić w powietrze? jako zamachowiec samobójca?
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: Yac »

Da się
Obrazek
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: Shinobi21 »

To możesz mi wyjaśnić jak to zrobić?
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: Yac »

O widzisz teraz zadałeś prawidłowe pytanie. Tylko jedna sprawa - ten samobójca ma się wysadzić w jakimś konkretnym miejscu czy decyduje o tym gracz ?
Obrazek
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: Shinobi21 »

Chciałbym aby o wysadzeniu się w powietrze decydował gracz
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: Yac »

Najprościej byłoby użyć wyzwalacz z komendą tworzącą w miejscu tego żołnierza pocisk. Uruchamiany jako radio.
Obrazek
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: Shinobi21 »

Mógłbyś mi napisać krok po kroku co powinienem zrobić , wpisać itp ?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: tom3kb »

1.Wstaw żołnierza, który ma być samobójcą nazwij go np zamachowiec.
2. wstaw siebie na mapie nazwij się np shinobi21
3. Wstaw na mapie wyzwalacz wybierz aktywacje radiem np kod alfa w oknie tekst wpisz np detonacja, w oknie warunek wpisz alive shinobi21, a w oknie przy aktywacji wpisz shinobi21 exec "bum.sqs".
4. W folderze misji stwórz plik bum.sqs, a w nim napisz:
"Bo_gbu_lgb" createvehicle getpos zamachowiec
~1
exit
5. zapisz plik
6. zapisz misję, włącz podgląd wciśnij, użyj radia 0-0-1. I zamachowiec powinien wylecieć w powietrze.
Ostatnio zmieniony 20 marca 2011, 21:31 przez tom3kb, łącznie zmieniany 1 raz.
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: Shinobi21 »

Mam wejśc w folder misji w moich dokumentach? Tam gdzie zapisują się misje tworzone w edytorze?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: tom3kb »

Tak w moich dokumentach do folderu arma2 other profiles, potem do missions i do folderu z nazwą taką jak nazwałeś swoją misję, tam masz umieścić skrypt.
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: ProteziakSaSPL »

A nie lepiej w wyzwalaczu dać aktywacja radio alfa, i w polu przy aktywacji wpisać xyz = "Bo_GBU12_LGB" createVehicle position player jeśli chcesz wysadzić się za pomocą bomby lotniczej lub xyz = "R_Hydra_HE" createVehicle position player jeśli chcesz zginąć po wybuchu rakiety o mniejszym kalibrze... Bez bawienia się w różne dokumenty itp.

PS.
Player to nazwa jednostki która ma wybuchnąć
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”