Problem z edytorem ... Arma II OA

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Problem z edytorem ... Arma II OA

Post autor: Shinobi21 »

Mam taki duży problem , nie wiem od czego zależy , czy od ustawień moich , czy od edytora , otóż na mapie Takistan postanowiłem że zrobię dużą ilość przyczółków , baz itp itd (moim celem jest obstawienie całej mapy w wojska Ameryki i Takistanu ) ... W tym momencie jest już dosyć dużo tego na mapie ale chcę więcej . Gdy stawiam jednostki to w końcu wyskakuje otóż to: OBSŁUGIWANE SĄ TYLKO 144 GRUPY NA STRONĘ . Wie ktoś o co chodzi ?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Problem z edytorem ... ARMA II OA

Post autor: SaS TrooP »

Osiągnąłeś max grup dla danej strony. Przecież pisze ci wprost.
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z edytorem ... ARMA II OA

Post autor: Shinobi21 »

I nic nie można z tym zrobic jakoś to obejść?
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: Problem z edytorem ... ARMA II OA

Post autor: Sieku12 »

można :) każda niepołączona z nikim w grupę osoba tworzy osobną grupę, wystarczy byś dał 144 takich bez grupy gości i masz 144 grupy więc wystarczy być gości w danym "Przyczółku" połączył w grupy czyli przyczółek nr. 1 i wszyscy w jednej grupie i dla każdego przyczółku jedna kolejna grupa ludzi jeden z drugim w grupie i wtedy możesz mieć 144 przyczółków :) Pozdrawiam :) wydaje mi się ze rozwiązałem twój problem Shinobi :)

\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z edytorem ... ARMA II OA

Post autor: Shinobi21 »

Tak rozwiązałeś , dzięki za pomoc. A tak na marginesie nie ma żadnego pliczku ktory jakoś by ingerował w to ile może być grup? Np "odblokował" ten edytor z tych 144 grup? Ale i tak dzieki za wyjaśnienie :)
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: Problem z edytorem ... ARMA II OA

Post autor: Sieku12 »

nie niema takiej możliwości - może i dobrze bo było by biliony konta jednego ... wiesz o co chodzi mogło by to być niefer a zarazem mogło by przeciążać kompa poza tym procek musi każdego bota z osobna kontrolować i gdyby miał ich pełno to by było niefajnie ... ze tgo powodu to wprowadzili :)
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Problem z edytorem ... ARMA II OA

Post autor: SaS TrooP »

Nie, to ograniczenie silnika. Teoretycznie gra obsługuje nieco więcej ponad 28 tyś. jednostek na mapie.
Radzę zakazać żołnierzom chodzenia komendą disable AI "move" i możesz ich pospinać razem. Nie będą wracać do formacji, przynajmniej nie powinni.
jawor
Posty: 74
Rejestracja: 01 lipca 2012, 12:26
ID Steam:

Re: Problem z edytorem ... Arma II OA

Post autor: jawor »

A jak tworzę misję dla single player i żołnierz po stronie niebieskich ma być tylko jeden dla gracza to czy da się jakoś zrobić aby inni niebiescy traktowali go jak wroga a czerwonych jak swoich?
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: Problem z edytorem ... Arma II OA

Post autor: elgyd »

zy nadal nie ma rozwiązania na większą ilość grup niż 144?
Frost
Posty: 39
Rejestracja: 10 listopada 2011, 19:42
ID Steam:

Re: Problem z edytorem ... Arma II OA

Post autor: Frost »

A jak tworzę misję dla single player i żołnierz po stronie niebieskich ma być tylko jeden dla gracza to czy da się jakoś zrobić aby inni niebiescy traktowali go jak wroga a czerwonych jak swoich?
W ArmA 2 robiłem tak, że niebieskich grupowałem z dowódcą czerwonych, a dowódcy czerwonych zaś ustawiałem prawdopodobieństwo obecności na 0 (czyli żeby go w ogóle nie było). Nie jestem pewien czy działa to w OA / CO
" Im więcej potu na ćwiczeniach, tym mniej krwi na polu walki. "
http://www.psct-a2.pl
Polish Special Combat Team
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”