ACE dla OA

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ACE dla OA

Post autor: Tyran »

Arma to program otwarty na edycje i wszelkie zmiany ,ja nie umie usuwać.
Tu masz narzędzia do tuningu ARMY [textur,3d itp.]
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=120442
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ACE dla OA

Post autor: Gerwazy »

Po zainstalowaniu patcha coś mi się kopie z teksturami od zwykłego OA, tak jakby dłużej się ładowały, a czasem wyglądają tak jak te w niskiej rozdzielczości. Domy oddalone o około 50m na mapie Fallujah mają słabe tekstury nawet po przybliżeniu jak te około 100m dalej. Ktoś miał taki problem? :?
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ACE dla OA

Post autor: Slawek »

Pobaw się parametrem AToC w ArmA2OA.cfg.
arma2.cfg
viewtopic
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ACE dla OA

Post autor: Gerwazy »

Sprawdzałem AToC, ale zdaje się, że pojawia się w pliku arma2OA.cfg dopiero po update'ach 1.57, albo 1.59, bo u mnie na 1.56 tego brakuje. A te lagi z teksturami mogą być spowodowane teksturami z PMC i BAF w wersji lite, które może w jakiś sposób "kłucą" się z tymi z pełnej wersji OA, albo coś, bo tekstury na pustyni, w Zargbadzie, czy w Takistanie są spoko, ale największy problem jest na mapie Doliny Hellmand, która czasem działa normalnie, a czasem wygląda jak Operation Flashpoint. Zastanawia mnie, czy w patchu 1.59 pojawia się ten kosmiczny rozrzut pocisków jak w Reinforcements?
A teraz na temat - w ACEX do OA, w nowym M240 dla US Army, mam buga z "błyskiem" wystrzału, który jest cały czas widoczny, niezależnie od tego, czy postać strzela z giwery i zastanawiam się, czy ktoś też ma taki problem??? (może jest to powiązane z monstrualnych rozmiarów błyskami od WarFx, czy jakimiś zmianami SLX?)
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: ACE dla OA

Post autor: tom3kb »

Odnośnie ACEX i m240 wyszedł hotfix który naprawia ten rozbłysk i wszystko jest ok to nie wina blastcore i slx.
http://dev-heaven.net/issues/22316 ten pliczek pobierz acex_m_wep_mg-_22316-fixed_signed.7z
Atoc wyszedł faktycznie w patchu1.57 czy 1.59 też musiałem zmieniać na 0 bo miałem takie duszki na roślinach, a im starszy patch tym dłużej się tekstury ładują, wiem z doświadczenia bo instalowałem wszystkie patche i czym nowszy tym szybciej wszystko się wczytuje. BAF i PMC w wersji lite nie kłócą się z teksturami z OA tutaj to już wymyślasz teorie spiskowe. Skoro masz problem z nieoficjalną mapą to z nią coś jest nie tak najprawdopodobniej, może brakuje ci jakichś potrzebnych addonów, albo jest ona tak zrobiona, że dławi ci kompa, a może źle zoptymalizowana. I co ty tak boisz się tych nowych patchy ;) troche to śmierdzi, a kosmiczny rozrzut to nie Fade przypadkiem :).
Ostatnio zmieniony 25 lipca 2011, 16:07 przez tom3kb, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ACE dla OA

Post autor: Slawek »

Gerwazy pisze:Sprawdzałem AToC, ale zdaje się, że pojawia się w pliku arma2OA.cfg dopiero po update'ach 1.57, albo 1.59, bo u mnie na 1.56 tego brakuje.
Zainstaluj najnowszy patch, to będzie podstawą do dalszego rozwiązywania problemów.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ACE dla OA

Post autor: Gerwazy »

Dzięki za tego linka do devheaven. Sam bym nie znalazł.
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: ACE dla OA

Post autor: VeaVictis »

Wie ktoś gdzie się podziałą chińska armia w patchu 1.11?? Czy jak wrzuce plik ACEX_PLA z poprzednich wersji to coś się stanie?? czy normalnie będę miec dostępnych chińczyków??
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ACE dla OA

Post autor: Gerwazy »

Jest jakiś hotfix na buga z brakiem interakcji z IED i ładunkami w torbach??
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”