Czego nie lubicie w ArmA II?

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: FOX-PL* »

@SethSamson ArmA II to nie CoD, BF, że kiedy nie wpadniesz to na serwerach, chanelach, roomach tłumy. ArmA nie należny do gier szybkich, że wystarczy uruchomić gre i już grasz.Tu trza poświęcić czas, ludzie maja prace, szkołę, rodzinę itd. I by zagrać i tak naprawdę przyjemnie sobie pograć w dobrym klimacie trza poświęcić więcej czasu niż 5 minut. A nie każdy ma na to czas by siedzieć godzinami. Dlatego serwery na Armie nie są zawsze zapełnione, dlatego miedzy innymi powstają takie tryby rozgrywki Frontlines, Virtual Batle 2, które mobilizują graczy do wspólnej zabawy. A ty się pewnie spodziewałeś, że na każdym serwerze coś innego ujrzysz: inna mapa, inny tryb rozgrywki.
ArmA nie należny do tej kategorii gier, wymaga w większej lub mniejszej mierze współpracy między ludźmi, a współprace możesz uzyskać gdy są gracze, gracze mający więcej czasu niż 5 minut tak jak przy "napierdzielankach" typu CoD BF a w najbliższym czasie najnowszego Medal of Honor.

@PROCIK Co do "Frontlines", "VB2", nie każdemu tego typu rozgrywki pasują, między innymi tryb PvP, kolejna sprawa to VB2 to już nie dawne VB1, tu jest większa mobilizacja do obecności a nie luźnej gry, że kiedy będę miał wolny czwartek to sobie przyjdę na 21, oraz system "kumplostwa", odgórne przydzielanie stanowisk dowództwa, lotnictwa, pancerki i piechoty dzielącej się na kolejne przydziały, bez których projekt VB by nie istniał.

Wracając do tematu dla mnie również wiele aspektów Army II OA nie odpowiada, między innymi aspekt udźwiękowienia. Już prędzej wolałbym sztuczny nierealny dźwięk (np. strzału), ale perfidnie brzmiący i efektywny, a nie nędzne puste, krótkie stukanie. Nie sadze by w rzeczywistości SVD M24 DMR Saiga KSVK brzmiały identycznie. Wciskanie kitu w postaci zdjęć jak to Bisowcy nakręcali sound'y to ironia, kilka sprzętów zarejestrowali w trudnych warunkach i są "happy". Sorry ale nawet dodatek DLC z Brytyjczykami i ich zajefajnymi snajperkami typu AS-50 gdzie wystrzał półcalowego pocisku robi niesamowity huk to to stworzyli dźwięk jak z tłumika w porównaniu do M107, który również ma nienaturalny dźwięk aczkolwiek strzał z niego za pleców podrywa czasem z krzesła. Ale Sound to nie wszystko, bo choć co prawda możemy sobie ściągnąć mody z neta to i tak na wiele serwerów z nimi nie wejdziemy. Wiele mógłbym wymieniać problemów jakie powinien BIS poprawić, ale i tak dyskusja jest bezcelowa i bezefektywna.
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: Marine91 »

FOX-PL* pisze:Nie sadze by w rzeczywistości SVD M24 DMR Saiga KSVK brzmiały identycznie.
Nikt tu nie powiedział, że są identyczne, bo to jest niemożliwe. Są one jedynie zbliżone, czego o modach nie można powiedzieć.
Obrazek
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: FOX-PL* »

"Identycznie" w sensie, że SVD brzmi tak samo jak Saiga, KSVK, DMR albo M24, a nie jak w rzeczywistości.
A słowo "zbliżone" bym zamienił na zdanie "zbyt oddalone od rzeczywistości".
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: Marine91 »

FOX-PL* pisze:"Identycznie" w sensie, że SVD brzmi tak samo jak Saiga, KSVK, DMR albo M24, a nie jak w rzeczywistości.
Aha, to źle Cię zrozumiałem ;)
FOX-PL* pisze:A słowo "zbliżone" bym zamienił na zdanie "zbyt oddalone od rzeczywistości".
No cóż... Każdy ma swoje zdanie ;) Ale w rzeczywistości broń nie brzmi tak jak na filmach, bo większość tylko wydaje tak jak wspomniałeś, nędzne, puste i krótkie stukanie, np. M16, M4 (te wg. mnie są najdokładniej odtworzone).
Obrazek
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: FOX-PL* »

Heh co do M16 M4 to ci przyznam racje nawet bym powiedział, że AK74 i 47 są nawet ok może jeszcze kilka sztuk innych spluw ale za wiele tu do rozstrzygania i pisania. Ale strzały z broni ręcznej to nie wszystko bo prócz tego eksplozje środowisko-przestrzeń-klimat silniki broń pojazdów i wiele takich ta ma w sobie wiele zastrzeżeń albo niedopracowań ale nie wiem z jakiego powodu chyba lenistwa.
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: Marine91 »

No eksplozje to szczerze mówiąc i mnie w uszy drażnią :lol: Tak przeglądając te wszystkie pukawki można stwierdzić, że oni dokładnie nagrali tylko część broni, a resztę byle jak, lub sposobem "kopiuj, wklej" ;) Możliwe, że nie mieli już po prostu czasu na tak dokładne nagrywanie. Trochę offtopa zrobiliśmy :coffee
Obrazek
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: LukeOne »

Marine91 pisze: Ja się z tym nie zgodzę... Nie używam żadnych modów dźwiękowych, bo według mnie, nie wyszedł jeszcze żaden mod, w którym dźwięki były by bardziej zbliżone do "prawdziwych", niż te z gry
Marine91 nie powiesz mi że dźwięk M107 z ACE jest mniej realistyczny niż oryginalny z army2 który jest nie porozumieniem. Jak tak patrze na dzisiejsze gry to uważam że gierki na Amigę miały wiece klimatu i lepiej dopracowane dźwięki :)
combat ready
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: Marine91 »

LukeOne pisze:Marine91 nie powiesz mi że dźwięk M107 z ACE jest mniej realistyczny niż oryginalny z army2 który jest nie porozumieniem. Jak tak patrze na dzisiejsze gry to uważam że gierki na Amigę miały wiece klimatu i lepiej dopracowane dźwięki :)
Tak, powiem :) Dźwięki w ACE w ogóle mi w ucho nie wpadły, nawet M107. Ale nie ma po co od początku zaczynać tej dyskusji...
Obrazek
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: FOX-PL* »

sam bym przyznał że w ACE prawie wszystkie pukawki szturmowe klepią na jedno kopyto nie dziwie się że stworzono VopSound kompaktybilny z tym modem.
Tenebrael
Posty: 8
Rejestracja: 23 lipca 2010, 22:02
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: Tenebrael »

Cóż, mi w Armie 2 większość rzeczy się podoba - owszem, są pewne błędy, niedociągnięcia, ale przy takiej grze są one raz, że nieuniknione, a dwa, że nikną w tłumie zalet. Jednak jest jedna rzecz, która zdecydowanie "mnie siem nie podobuje" - wymagania sprzętowe :P Człowiek po prostu przeżywa szok, gdy instaluje grę, ustawia (pamiętając, że jakieś 90% nowych tytułów chodzi mu na max detalach, a pozostałe "tylko" na średnio-wysokich), i nagle... ZONG! Gra wyciąga 10 FPS'ów. Zmniejsza detale - a tu dalej, 13 FPS'ów. W desperacji ustawia na minimum - no, jest te 20-25, ale gra wygląda jak sprzed jakichś 5-6 lat.

Naprawdę, to jedyna rzecz, która absolutnie mi się nie podoba :P
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?

Post autor: Marine91 »

Tenebrael pisze:owszem, są pewne błędy, niedociągnięcia, ale przy takiej grze są one raz, że nieuniknione, a dwa, że nikną w tłumie zalet
Tutaj kolega bardzo ładnie i zgodnie z prawdą podsumował produkty Bohemii ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”