VB2 Dyskusja o projekcie.

VirtualBattle 2010

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Galenrog
Posty: 19
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
ID Steam:
Numer GG: 6683004
ID gracza: 1322319

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Galenrog »

Trancer co do zestrzelenia samolotu to już tak łatwo nie będzie , jeśli lecisz ponad 400 km/h to z flarami zgubić rakietę to banał . Gorzej mają śmigłowce , ale to przeboleje . Moim zdaniem jak jest za dużo latadeł w powietrzu to jest nie dobrze . A z tego co tak już zaobserwowałem to wychodzi że 1/2 pojazdów to latadła na polu walki .

Więc proszę to jeszcze przemyśleć .
Awatar użytkownika
Galenrog
Posty: 19
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
ID Steam:
Numer GG: 6683004
ID gracza: 1322319

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Galenrog »

Chciałbym przedstawić możliwy podział pojazdów dla obu stron .

Opis "(z A2)" oznacza "z Arma-y 2" , czyli podstawki .

Samochody :

HMMWV GPK (M2) - BTR-40 (DshKM)
HMMWV (Mk 19) - UAZ (AGM-30)

Pojazdy pancerne :

LAV-25 (z A2) - BTR-60
M2A2 Bradley IFV - BMP-2
M1A1 Abrams - T-72

HMMWV Avenger - Tunguska (z A2) - Co do Avenger-a trzeba by go oskryptować tak by włączał mu się silnik podczas ruchu wieżyczką . Ci co latają wiedzą dlaczego .

Śmigłowce :

AH-1Z (z A2) - Mi-24V (z A2)
MH-60S (z A2) - Mi-8
AH-6 - AH-6 (kopia AH-6 z Arrow Head-a w innym maskowaniu jako addon wykonany przez znajomego)
MH-6 - MH-6 (tak samo jak w przypadku AH-6)

Starałem się dobierać pojazdy o tej samej lub bardzo zbliżonej sile ognia oraz innych atutach .
Jest też kwestia innych pojazdów .

M1A2 TUSK - T-90 (z A2) - niestety T-90 nie posiada systemu regulacji celownika , gdyż ta wersja czołgu nie jest w OA . Możliwe że się to zmieni po patchu .
UH-1Y (z A2) - UH-1H - oba śmigłowce nie posiadają flar , przy czym UH-1Y jest lepiej uzbrojony i szybszy z racji że to nowsza wersja . Też jest to kwestia do rozważenia przez twórców VB2 .
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Trance »

Tworzeniem misji, a więc także ustalaniem ilości i jakości pojazdów po obu stronach w misjach zajmuje się VoY, ale mi, jako graczowi zwykłemu wydaje się, że można pójść trochę dalej, niż banalne ustawianie takich samych maszyn po obu stronach (maszyn, które różnią się tylko wyglądem). Jeżeli west ma np. jakis dobry śmigłowiec, to może warto ustawić rosjanom 2 słabsze? Otworzy to drogę do ustalania zupełnie nowych taktyk, otworzy przed dowódcami drużyn zupełnie nowe rozwiązania taktyczne. A może jednej stronie dać przewagę w powietrzu by drugiej dać przewagę na lądzie? To również wymusi niespotykane jak dotąd rozwiązania taktyczne i spowoduje niejaki powiew świeżości.

To są kwestie, nad którymi warto podyskutować, jednak ostateczna decyzja i tak leży w rękach missionmakera (u nas: VoYa :) )
Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: mant3z »

Nie da się do opfor wrzucić BWmodu?
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=99747
Mielibyśmy VB WWII Modern Era :rox

Rozpatrzył bym też Mando Missile
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=89912
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Galenrog
Posty: 19
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
ID Steam:
Numer GG: 6683004
ID gracza: 1322319

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Galenrog »

Mant3z , co do Mando Missile to obawiam się że za dobrze nie będzie działać z OA , no chyba że testowałeś . I nie jestem pewien czy w wszystkich ruskich sprzętach on działa .
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: mant3z »

Jeszcze może nie być kompatybilne z OA ale na pewno będzie... tak zapowiada Mandoble.
Galen.... NIE MARUDŹ! :lol:
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Dzięki za uwagi i propozycje. Wszystkie są analizowane.
Chcę jedynie przypomnieć kolegom iż misja testowa którą mieliśmy możliwość grać to TEST wszystkiego co w standardzie VB. Nie było tam mowy o tym czy jest to właściwa ilość, właściwa siła itp. Testowaliśmy skrypty a nie misję. Nie wypowiadajcie się proszę na temat tamtej misji a raczej na temat jej działania ( bugów ) lub niedopracowań.
Pomysły nowatorskie mile widziane - przesiejemy.

Dzisiaj już wiemy że myśliwce to fajny dodatek do naszej zabawy. Zgodzić jednak się trzeba z opinią iż może on siać zniszczenie współpracując z czterema żołnierzami wyposażonymi w "światło". Zostanie to zmienione. Utworzony zostanie slot "Group Leader" któremu umożliwimy "świecenie" i przydzielimy broń ACOG/PSO. Będzie to osoba prowadząca działania taktyczne.

Przypomnę iż wiele jeszcze rzeczy "objawi" się przy graniu VB na OA. To jest już inna bajka.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: SaS TrooP »

Nie grałem zbyt długo w pierwszy VB, bo nie przypadł mi do gustu, ale jeśli mógłbym zarzucić sugestią w kwestii idei Trance'a, która jest IMO bardzo dobra (bo żadna wojna nie jest równa, a uważam, że dojrzali gracze w tej grze powinni podjąć się zadania nawet, jeśli jedna strona jest faworyzowana).

Ale nie chodzi mi o faworyzację: VB1 to były 2 czy tam 3 punkty do zdobycia, które leżały w miarę na środku mapy. W takiej sytuacji był to (pseudo) bój spotkaniowy między równymi siłami. A może by zastosować różne "tryby" gry? Bój spotkaniowy tak jak jest, Advance-Delay (strona broniąca ma punkty bliżej siebie) lub Szturm, gdzie np. dowódca obrońców dostaje mapę terenu i sam wybiera, gdzie chce mieć punkty, które posiadają umocnienia (karabiny maszynowe etc.) i broni się tam, ale utraconego punktu nie można odzyskać?

To tylko moje sugestie i myślę, że zmiany w skryptach są wątpliwe, a taka różnorodność byłaby ciekawa dla graczy.
Oczywiście mówię to jako osoba trzecia (która jednak prawdopodobnie spróbuje swoich sił w VB2), ale może warto by to przemyśleć?
Awatar użytkownika
Galenrog
Posty: 19
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
ID Steam:
Numer GG: 6683004
ID gracza: 1322319

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Galenrog »

Jeszcze taka mała propozycja do rozważenia .

Jeśli Voy uzna to za stosowne to można by przypisać na mapie kolory nicków do danych klas . W ostatnim VB wszyscy gracze z jednej strony byli widoczni w jednym kolorze i trzeba było pamiętać kto do czego był przypisany . Nie było by w tym problemu , ale czasami jak się grało razem z obcokrajowcami nie pamiętało się kto co obsługuje . Możliwe że z ich strony było podobnie .

Wiec proponuję aby przykładowo przypisać , jeśli jest to w ogóle możliwe :

- Piechocie (Zielony kolor nicków)
- Czołgistom (Czarny)
- Pilotom (Czerwony)

Mapa stała by się czytelniejsza . Szczególnie jeśli mielibyśmy powiększyć składy drużyn , co jest mile widziane :D
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Osoby zainteresowane i posiadające OA serdecznie zapraszam w dniu dzisiejszym na testy VB2 v1.18

Spotkanie g. 21.00 TS3 VB Channel
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Z tego co widzę coraz więcej osób posiada już OA. Testujcie kilka misji VB na serwerze 8BZ i dzielcie się wnioskami.
VB2 EastRoad
VB2 Radars
VB2 Zagrabad Offensive

Rozpoczęcie kampanii planowane jest na 01 09 2010.
Obrazek

Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB2”