VB2 Dyskusja o projekcie.

VirtualBattle 2010

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Panowie gorąca prośba o zaprzestanie prowadzenia dyskusji idącej w kierunku "wy zrobiliście tak a my ....".
Dowodzący stronami wraz ze mną jako organizatorem doszli do porozumienia i zaistniałą sytuację traktują jako nauczkę, przestrogę i błąd ( niedopatrzenie ) missionmakera.

Proszę cierpliwie czekać na nową wersję misji testowej i przygotowywać się do wznowienia walk.
Róbmy to co jest większym wyzwaniem od niszczenia - naprawiajmy, rozwijajmy i twórzmy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: PROCIK »

Twoim zdaniem Ufoman powinniśmy stanąć na środku pola i czekać na rozstrzelanie?
Tak się składa, ze wszystkie obiekty są niezniszczalne w tym punkcie, i chyba są one tam po to aby się za nie chować, czyli jeżeli ktoś schowa się za kontenerem to tez oszukuje? A jak wejdę do namiotu? A jak schowam się pod HQ? Przestań się mazać. Jeżeli szukacie winnego to jest nim już bardziej twórca mapy, który ustawił niezniszczalne obiekty przy punkcie 2.
Raczej nikt z UFA nie zgłaszał pretensji do misji przy pierwszej bitwie. Jakos nie płaczemy ze co bitwa to są jakieś zmiany na 10 min przed walka, nie narzekamy ze UH60 lata jak czołg i dwie rakiety czasami to na niego mało a MI8 pada jak mucha od byle gu...na.

Jeżeli faktycznie wam tak ta misja nie pasowała to trzeba było przerwać i jako powód podać źle skonstruowana misje (niezniszczalne budynki) a nie oskarżać o oszustwa. Nie wiem kto pierwszy rozpoczął ten ferment, ale mam nadzieje ze ten ktoś jest z siebie zadowolony. I niech pamięta tylko, ze ten co dołki kopie ten sam w nie wpada.

@edit: napisałem to zanim Voy napisał, generalnie kończę dyskusje, powiedziałem co miałem powiedzieć.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: ufoman »

Twoja argumentacja jest powalajaca.

Proponuje skazac na dozywocie producentow nozy, poniewaz sa one wykorzystywane w przestepczosci.
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Intruder »

no niestety, nie da się ukryć, że wydarzyła się sytuacja, w której trudno nie przyznać Ci dużej racji Ufo. Fakt, że tzw ONI w przeciwieństwie do NAS badają mapy nie tylko pod kątem taktycznym ułożenia terenu itp ale również pod kątem gdzie i jak da się nagiąć czasoprzestrzeń i prawa fizyki Army, a głównie nieoficjalnych map...
W zasadzie nie na tym polega gra... ale dla mnie to nie jest powód aby odejść. Stała się rzecz, która odebrała nam przysłowiowe "dzieciństwo w beztroskiej zabawie" i zderzyliśmy się z twardą rzeczywistością gdzie cel wygranej uświęca środki i trzeba rozglądać się za cheatami i kombinatorstwem.
Jeśli chodzi o mnie - zobaczę co przyniesie przyszłość. Szkoda było by zmarnować cały ten czas poświęcony przynajmniej przez Voy'a na przygotowanie gry na maxa fair, Pita na przygotowania do bitwy, tych, którzy tworzyli film reklamowy i tych, którzy wkładali dużo zaangażowania ogólnego w VB. Niestety nasi rywale nie pomyśleli o tym, że takie akcje rujnują cały fun.

Edit : post pisany zanim napisał Voy, Procik i Ufoman

Aha... Wojtek, nie pier**l, że to wina mission makera!! Nie ty wszedłeś do jebanej beczki i nie Ty planowałeś wykorzystanie tego exploita. Robiłeś układ 2ki tak aby był ciekawy i dawał tam się pobawić. Nie jest normalne w dorrosłych rozgrywkach, że mission maker musi badać każdy krzak i obiekt czy nie da się pod nim położyć albo w nim zniknąć. Sam czujesz gorycz tego, co się stało więc nie rozmydlajmy sprawy. Co najwyżej spróbujmy przejść ponad nią licząc, że zawód i rozczarowanie tą sytuacją szybko miną.
Ostatnio zmieniony 15 października 2010, 16:37 przez Intruder, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: PROCIK »

Intruder, miało już nie być komentarzy, jak na razie to Ty, inni z waszej strony rozwalają VB takimi gadkami o oszustwie.
Z tego co tu wnioskuje to ufoman wyskoczył z tym pomysłem o oszukiwaniu, zal mu d.. ściskał ze nie mógł kogoś ustrzelić chyba.
Wiec takich pomocników nikomu nie potrzeba.
A co do dzieciństwa to ja myślałem ze graja tu osoby mające powyżej 18 roku życia.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: ufoman »

Wam jest na reke zeby sprawa przycichla, nic dziwnego. Skazaliscie sie na smiesznosc i zbieracie zniwo.

Wnioski masz bledne.
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Intruder »

skoro nie rozumiesz prostych przenośni, których użyłem, to nie jesteśmy w stanie się porozumieć. :no
Jedno zdanie, jedno jego znaczenie ale jakoś reprezentant IGA zawsze rozumie je inaczej niż powinien. Widać podobnie opacznie rozumiesz/rozumiecie zasadady fairplay i uczciwość w grze. To by było na tyle komentarza do tej postawy.
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Rif »

Odpuśćmy Panowie.Proponuje lekkie zmiany w regulminie dzięki którym wszyscy będa jasno wiedzieć po co tutaj się spotykamy i na czym polega fun.
Po prostu ustalmy pisemnie czytelne zasady i konsekwencje ich nie przestrzegania.
Myslę że jątrzenie tematu pogłębi konflikt.A to nie naprawi atmosfery.I naprawdę szkoda by było pracy wszystkich ludzi zaangazowanych w Vb.
Dostosujmy sie do polecenia Voy-a i juz.
Pozdrawiam wszystkich.
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: PROCIK »

Dobra intruder to z tymi dziećmi to już było pół żartem.
I nie jestem przedstawicielem IGA, pisze od siebie.
@ufoman: A na czym tobie zależy? na jątrzeniu? Co dla ciebie jest na rękę? A żniwo to wszyscy zbiorą.
Jeżeli się pomyliłem co do tego kto pierwszy wyskoczył z oskarżeniem to przepraszam.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: ufoman »

Dyskusje mialem zakonczyc na pierwszym swoim poscie, ale wasze ulomne usprawiedliwianie sie sprawilo, ze teraz zostaje mi tylko pokazac na co EC'kow stac.
Awatar użytkownika
Vetis
Posty: 30
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:40
ID Steam:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Vetis »

Przerpraszam bo jescze jedna rzecz a bardzo wazna mi umknęła w moim poprzednim poscie...
CHCE ZAZNACZYĆ ŻE IGA CZY TEZ EC NIE STOSOWAŁO ŻADNYCH CHETÓW !!! CZY TEŻ OSZUSTW !!!
Ten przykład połozenia sie kogos za beczkami miedzy nimi i kontenerem jest ogólnie dostepny przez wszystkich graczy wiec nie jest to zaden czit ani oszustwo !! wiec tu nikt nie bedzie sie temu czół winny !
PONADTO!!!
Ewentualne dyskusje na ten temat juz zostały omówione miedzy dowódcami grup i twórcą VB2 więc nie wypowiadajcie sie o czymś jak nie wiecie o czym mówicie.....!!!
A te wszystkie wasze wylewanie żółci narazie prowadzi do jednego !!! zrezygnowania z gry w VB2 klanu EC, wiec jak tego chcecie to poprostu napiszcie to wprost a nie jątrzycie nie wiadomo co, do kogo i poco !!
Eh życie Ah !! to Ty....
Zablokowany

Wróć do „VB2”