Virtual Battle - ogólna dyskusja.

VirtualBattle 2009

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: mant3z »

Ale lans maszyna :rox
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: kondor »

Czemu musi być równowaga w każdym aspekcie? Żadna wojna nie była równa.
Różne strony mają swoje atuty.
Littlebird po ruskiej stronie na berzerku w armie1 wyglądał conajmniej dziwnie.
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Mumin »

A może zrobicie coś na zasadzie BF? 3 wyspy(lub np flota lotniskowców) po jednej na każdą bazę + jedna większa na której trwa walka o np 2 wiochy i małe lotnisko (a'la Utes) Wtedy piloci by służyli jako obsługa Black Hawków(po str. Rus Mi-8) lub Herculesa
(po str. Rus np jakiś addonowy An-26) Walka by nabrała n. owego znaczenia bo oprócz normalnej walki zdobywcy by musieli ją bronić przed desantami przeciwnika(powietrze, woda) oczywiście heli bojowe też mogą brać w tym udział. Pora dnia mogła by się zmieniać co 30 min a jak walka trwa średnio 2h to by byli zadowoleni i ci co lubią nocne walki jak i ci co lubią dzienne. To tylko moja propozycja nie chciałem nikogo tym nakłaniać :)


Jeśli takie już coś było to z góry przepraszam.
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: ufoman »

W zwiazku z tym, ze juz za pare dni ma odbyc sie pierwsze "spotkanie" to czy aby nie jest troche za pozno na wszelkie komplikacje?

Wojtku, ustal raz a dobrze bo nie zdazymy.
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Rewolucji nie będziemy robić bo nie ma czasu. Chciałbym tylko znać Wasze zdanie na temat usunięcia Acogów/Pso?

Ten AN2 jest świetny. Fajnie zrobiony ale jeśli ktoś ma inną propozycję - słucham?
Chyba że dopuszczacie możliwość że ruskim damy Herculesa ?
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
toscani
Posty: 23
Rejestracja: 26 lipca 2009, 15:41
ID Steam:
Numer GG: 2447777
ID gracza: 0
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Warszawa

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: toscani »

Dla rownowagi wypadaloby wykonac taki zabieg, bo nie widze innej alternatywy. Albo obie strony, albo zadna.
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Mumin »

LOL ten AN2 jest bardziej ociężały od herculesa(Próbowałem go) :o Start takim bydlęciem to Mission Imposible podczas ostrzału :(
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: DRIVER »

VoY pisze:Rewolucji nie będziemy robić bo nie ma czasu. Chciałbym tylko znać Wasze zdanie na temat usunięcia Acogów/Pso?

Ten AN2 jest świetny. Fajnie zrobiony ale jeśli ktoś ma inną propozycję - słucham?
Chyba że dopuszczacie możliwość że ruskim damy Herculesa ?
Celownik holograficzny czy laserowy to ok... Ale faktycznie Acog dla kazdego z piechoty... do dyskryminuje Special Ops czy Specnaz. Zostawmy zoomowanie camperom :).

BTW VoYu a moze wykorzystać dowodzenie Teamem z gry... w sensie wydawanie rozkazow jak w samej grze? To by chyba troche zmniejszylo zamieszanie na TS... Tak mi sie wydaje :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: SaS TrooP »

Tzn. moja sugestia jest taka:
Jułesendej
Piechota w większej maści. - M16A4 M68
Piechota mniej walcząca lub walka karabin-karabin to nie jest ich główna rola (załogi, medycy, AT) - M4A1 M68/Ironsight
ARki/KMy - w wypadku USA dałbym ARkę (M249). Nadrabia szybkostrzelnością i rozmiarem magazynka.
Snajperzy - na 30 osobowy oddział 2x Marksman (ACOG) i 1x Snajper ('24/'107)
Grenadierzy - 2x na stronę, z optyką (ACOG) (szczerze to zwykle na filmach z prawdziwej wojny widuje takie połączenie)

Badasy:
Piechota w większej maści. - AK107 w. Cobra
Piechota mniej walcząca lub walka karabin-karabin to nie jest ich główna rola (załogi, medycy, AT) - AKS-74U (jako AT osobiście wolę AK107 :D)
ARki/KMy - Tutaj bym dał Pechenega z optyką. W realu PKMy używa się raczej do "skampienia i osłony oddziału", a M249 przypominam jest używany raz na squad - i najcześciej w walce bezpośredniej.
Snajperzy - na 30 osobowy oddział 2x Marksman (PSO) i 1x Snajper (SVD/KSVK)
Grenadierzy - 2x na stronę, z optyką (PSO) (U ruskich widywałem to rzadziej, dlatego z Cobrą byłoby może lepiej).

Naturalnie to tylko sugestie. Wiem, że to nie moje środowisko i że gram krótko, ale osobiście wyraźnie zmniejszyłbym liczbę czołgów. teraz jest bodaj 3. Fajnie by było mieć 1 tank i np. 2 APC, które transportowałyby piechotę.
Awatar użytkownika
olo101
Posty: 38
Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 19:26
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: olo101 »

A ja nawet nie wiedzialem ze tyle optyki jest naladowane dla piechoty. Ale osobiscie musze poprzec pomysl pozostawienia karabinow z optyka tylko dla kilku wybranych specjalizacji, powiedzmy dla specopsow i dla dowodcow druzyn a reszta zwykly ironsight.
Obrazek

Dobry kebab szczypie dwa razy
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Intruder »

olo101 pisze:A ja nawet nie wiedzialem ze tyle optyki jest naladowane dla piechoty. Ale osobiscie musze poprzec pomysl pozostawienia karabinow z optyka tylko dla kilku wybranych specjalizacji, powiedzmy dla specopsow i dla dowodcow druzyn a reszta zwykly ironsight.
Popieram. Szkła dla wybranych, plebs z ironsight. Również dzięki temu zwiększy się wyzwanie, zmniejszy odległość i będzie dynamiczniej. Po co komu snajperzy skoro każdy będzie miał optykę w stylu ACOG? Tym bardziej będzie miało sens pozostawienie roli snajperów jeśli odległości będą większe niż do tej pory (przy większych bitwach).
Obrazek Obrazek Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB1”