Virtual Battle - ogólna dyskusja.

VirtualBattle 2009

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
DonArkado
Posty: 50
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:16
ID Steam:
Numer GG: 4373239
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica/Wrocław
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: DonArkado »

ja cie doskonale rozumiem jeśli chodzi o np. Radary. wziąłem to tylko za przykład co do narzekań na temat "zbyt mocnego sprzetu". Moim zdaniem jest to normalne bo nawet w życiu samoloty mają potężną siłe ognia i potężną siłe rażenia. Wkońcu po to ktoś je wynalazł. Jeśli uważacie że to za dużo to możemy pograć w moda z II Wojny Światowej i nikt narzekać nie bedzie :P Samoloty bedą miały same działka a bomby nie będą naprowadzane :P
Me GoSu K?? U LaMe No GaMe !! U Don't Have Brain !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: ufoman »

Mozliwosc modyfikacji przyrzadow celowniczych! Wiecej magazynkow dla M107! Wina i igrzysk!
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: seba200 »

Kilka slow żółci i wczorajszych testow na podagórsku. wypowiem sie za SF

Mapa - swietna***
misje SF - super*** (jak gram w VB nie bylo takich w poprzednich misjach)
ustawienie sektorow - Super fajnie*** - pozwalają na poruszanie sie po calej mapie, sektor 2 jest daleko i jest wymagajacy dla ataku jak i obrony.
mozliwosc uzycia samolotow - tutaj absolutna bomba! - no wreszcie cos innego niz łażenie od sektora do sektora . Możliwość wykorzystania w odpowiednim momencie samolotow daje mega mozliwosci. Oczywiscie trzeba to dopracowac co i jak, bo cos wczoraj za szybko sie skonczyly, byc moze gdyby zostala jedna sztuka na koniec rozgrywki to bylby remis. Jestem za wieksza iloscia rozwiazan typu "samoloty".
Nie moge sie wypowiedziec odnosnie innych jednostek w druzynie ale z tego co wczoraj slyszalem zdania byly podzielone odnosnie czolgow. Z tego co wiem "PIT" byl zauroczony jako czolgista, Romek juz mniej:))) Jesli uwaza ze jest za duzo latajacego sprzetu poprostu trzeba go zredukowac i tyle.

Jestem na VB chyba 2 miesiace i krecimy sie z tym jak smród po gaciach, moze ktos wreszcie zdecyduje co i jak. Najbardziej optymalna opcje w jaka gralem byl wczorajszy sparing, trzeba go lekko podkrecic. Wczoraj uswiadczylem tyle fajnych akcji czego nie moge powiedziec o tych poprzednich bitwach. Teren jest wywalony w kosmos, lasy, krzaki kaniony, gorki, stacje kolejowe, mistrzowsko to wszystko wyglada.
Voy wczoraj powiedzial "Panowie gramy po to zeby sie pobawic a cala gra opiera sie na sektorach" Czy aby nie za sztywno sa ustawione te ramy? Nie bede ingerowac w pomysl ale przydaloby sie troszke elastycznosci. Mysle ze nikt tutaj nie spotyka sie po to by pobawic sie w DM tylko strategia dzialania militarne. Nie bedzie balansu 50/50. Ruscy maja taki sprzet amerykanie taki. Po co te wszyskie zabawy w wymieszany sprzet nawet ten transportowy, ehh. Mysle ze trzeba tak to usprawnic zeby spolecznosc "army" chciala grac w takie rozgrywki a nie znikac po 2 spotkaniach. Dziekuje. Peace all.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Rif »

Witam.
Przysłuchiwałem się wczoraj na Ts-e opiniom i uwaga na temat nowej misji na Padagorsk.
Dyskusja była zażarta i zarazem twórcza(jak sądzę).Według mnie największym problemem (do rozwiązania) jest dobór pojazdów pancernych,śmigieł i być może samolotów.Sama mapa to po prostu miodzio.Wiekszość pewnie z Was ma takie zdanie po wczorajszym teście.
Czuć było klimat walk.Popsuł je tylko chaos związany z nieprzemyślanym do końca zestawem pojadów itd w respow.Ale myślę że problem jest do rozwiązania i bedzie to jedna z lepszych mapek na jakich bedziemy kopać sie w tyłki.Podobało mi się osobiście bombardowanie sectorów(cały ten klimacik z przygotowaniem do bombardowania,meldunki od dowódzctwa) To je fajne..:)
Może warto zastanowić się czy nie można by było skorzystać z innych add. na potrzeby tej misji.Tak aby osłodziły walkę.Np ciężkie bombowce spownujące sie tylko raz ,ale za to z dużą ilością bomb na pokładzie.Taka ,,ostatnia deska ratunku''.Np b52 ...chociaż moze poniosło mnie z tym pomysłem.Ale to MM jest od tego.Druga sprawa to lekkie szybkie pojazdy piechoty które nadadzą dynamikę akcji.To fajny pomysł ze strony Romka.Szybkie przemieszczanie sie w takich uzbrojonych pojazdach z sectora do sectora zawsze było w C&H podstawą błyskawicznych ataków,zdobywania sectorów.
Jeszcze raz podkreślam.Misja jest rewelacyjna.W kwestji smigieł nie wypowiadam się.
Pozdrawiam wszystkich :1th
Awatar użytkownika
DonArkado
Posty: 50
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:16
ID Steam:
Numer GG: 4373239
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica/Wrocław
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: DonArkado »

Rif pisze:Druga sprawa to lekkie szybkie pojazdy piechoty które nadadzą dynamikę akcji.To fajny pomysł ze strony Romka.Szybkie przemieszczanie sie w takich uzbrojonych pojazdach z sectora do sectora zawsze było w C&H podstawą błyskawicznych ataków,zdobywania sectorów.
Pozdrawiam wszystkich :1th

Tzn jakie pojazdy ?? Mamy transportery opancerzone oraz Jeepy. Nie wiem tutaj o co ci chodzi z tymi pojazdami :)

Druga sprawa. Narzekania. Zawsze ktoś będzie narzekać. Wczoraj usłyszałem jak to czołgiści mają źle, tragicznie itp bo nie mogą nic zrobić ze względu na sprzęt latający, padł nawet pomysł aby śmigła respiły się raz na całą gre. No to fajnie, nagle zrobi nam się z 3ch niezadowolonych tankistów 7miu niezadowolonych pilotów.

Szczerze powiem nie wiem w czym problem. Zawsze graliśmy na 3 małe pkt, sprzętu latającego było tyle samo i jakoś tych narzekań słychać nie było. A nagle jak zagraliśmy na taką samą liczbe śmigieł tylko na Całej wyspie, to nagle tanki mają źle, jest lipa i przestaje się podobać... Jeszcze teksty w stylu "ja nie mam co robić bo ciągle w dupe dostaje więc oleje i pójde do piechoty". No kurcze, ludzie... Bawimy się w to od dłuższego czasu, sam ginąłem dziesiątki razy ale czy kiedykolwiek powiedziałem że mi sie nie podoba, to dla mnie fajne nie jest, mam w dupie i latać nie bede ?? Kurcze jak słysze teksty że komuś coś sie nie podoba bo umiera to mam ochote powiedzieć aby poszedł pograć kampanie, włączył sobie "God mode" poudawał rambo niszcząc wszystko na drodze i może wtedy to bedzie dla niego zabawa.

Przychodzimy się bawić... Jeśli dla kogoś to co robimy nie jest zabawą i męczy go to to po co się męczyć... Ale niech nie próbuje wymusić na całym projekcie zmian aby koniecznie mu się podobało... Niech przedstawi swój pomysł. Zrobi swoją mape. Przedstawi na tej mapie swoje pomysły i zobaczy czy reszcie się spodoba.

Nie wiem jak strona RRA. Ale stronie UFA wczoraj cholernie się podobało. Intruder wymyslił naprawde ciekawą mapę, z fajnymi pomysłami i kurcze... stwierdziliśmy że to nam się podoba. Nawet Pit który gra Tankiem stwierdził że zajebiście mu sie podoba, bo wkońcu może się ukryć przed śmigłem, teren jest ciekawszy i jest więcej możliwości zabawy a nie tylko "jade na wprost, w lewo, w prawo i koniec". Wkońcu pobawiliśmy się porzadnie, mieliśmy punkty na które trzeba było jeździć czołgami jak i takie na które czołgów się nie wysyłało bo nie miało to sensu.
Me GoSu K?? U LaMe No GaMe !! U Don't Have Brain !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: PROCIK »

Ja tam jestem zadowolony z mapki i wo gule misji. Co do mostów to po prostu trzeba ich bronic :) a jak zabraknie to zostają śmigła transportowe i lekkie pojazdy opancerzone (pływające).
Jednego mi tylko brakowało, uzupełniania amunicji na primach. Czy można by tam jakieś skrzynki postawić?
Jak nie to jestem gotów używać ammo truck z bazy o ile będzie miał na pokładzie rakiety AA i jeżeli nie będzie samoczynnie wracać do bazy.

To jest trochę lipa z tymi pojazdami, ze same wracają do bazy, mam na myśli ciężarówki wsparcia. :(
Nie można ich wykorzystać do zrobienia wysuniętego punktu naprawy i uzupełniania amunicji. Już dawno temu było obiecane/powiedziane ze ma być ciężarówka amunicyjno-naprawcza. :rant
W tej chwili nikt nie rusza tych ciężarówek z bazy bo nie ma sensu, jak tylko się wysiądzie to zaraz znikają. :ohno

Dobre rozwiązanie było w IC-Arma, aby pojazd się zresował lub zrezował :P to trzeba było zgasić silnik i włączyć samo destrukcje. :hapy
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Wyspa Podagorsk zrobiła na mnie duże wrazenie gdy ją po raz pierwszy ujzałem i dzisiaj nadal oceniam ją jako świetną realizację. Dopracowana, klimatyczna i profesjonalnie zrealizowana. Rozegranie na niej walki to dobry pomysł jako "odskocznia" od rodzaju walki prowadzonego na Celle. Mniej przestrzenna, bardziej partyzancka i ciesząca oko w czasie walki. Nie porównujcie walk toczonych na Celle z tymi na Podagorsku. To inne warunki bitewne i inne wojska powinny tam toczyć boje. Dochodzę do wniosku iż powinienem ją "wpleść" w scenariusz kampanii a sama misja powinna zostać zrealizowana przez Intrudera tak jak miał to zamiar wykonać na samym początku ( infantry fight ). Chciał wszystkich uszczęśliwić i każdemu dać zabawki. Jak widać mamy z tego jedynie zaognioną dyskusję. Nic na siłę bo wychodzi to kiepsko.
Intruder prośba abyś wrócił do swoich pierwotnych załozeń i zrealizował misję bez presji - " dla każdego jego zabawki".
Chcę jeszcze dodać iż w kampanii na wyspie Celle pojawią się także misje "infantry fight". Nie będziemy się za każdym razem tłukli na full sprzętach. Będą także walki na 1 sektor.

Procik - Twoja wypowiedz o cieżarówka bardzo mnie dziwi. Albo byłeś na długich wakacjach albo nie masz podstawowej wiedzy o mapach VB? Cieżarówki w bazie ( support truck ) po to mają pomarańczowe ikony że jeśli postawisz je w polu można było je odszukać - BO SIĘ NIE RESUJĄ! ( res po zniszczeniu ).
Przypominam też iż w resach jest coś takiego jak SERVICE POINT gdzie mamy pełny serwis dla każdego pojazdu. Branie cieżarówki support i podjezdzanie do heli jest wybitnie nietrafionym pomysłem. Jeśli ktoś ląduje, wysiada z heli, biegnie do cieżarówki, wsiada do niej i dojezdza do heli a potem ją naprawie w czasie krótszym niż 15 sekund - wtedy ma to sens. Zarobił pewnie 3 sekundy ale powinien jeszcze odstawić tą ciężarówkę ... :)
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Rif »

Witam.Krótka propozycja
Może ustalcie jakis luźny grafik na sparingi bez zobowiązań na każdy dzień.
Np.jeden dzieńo godź 20:00 zbiórka,20:30 start sparingu, i następny to samo godzinkę później.
To być może ożywi Vb jeszcze bardziej.Przecież są dni kiedy jest parę chtęnych osób a nie ma inicjatywy do potyczek.Nikogo te luźne spary nie zobowiązywały by, a wszyscy wiedzieli by że o 20;30 juz leje sie krew...
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Panowie zaczynamy.
W najbliższy czwratek ( 04 03 2010 ) pierwsza z bitem kampanii "Celle Freedom".
Rozpoczynamy pojedynek o godz 21.00 ( mecz 2h ).
Mapa na serwerze - VB@ Battle#5
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Proponuję powoli przechodzić na TS3. Panowie którzy nie posiadają - ściągać, instalować.
Adres ten sam co na TS2.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Tom13J
Posty: 38
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 09:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Tom13J »

Witam. Właśnie powróciłem do Arma`y 2 po małym sprzętowym updatecie. Czy można dołączyć do VB? Czy w dalszym ciągu rekrutujecie? Obecnie ściągam nowe mapy i mody( ACE2 już mam). Specjalizacja.....po przydziale się dotrenuje. Piechota to mój ulubiony styl gry w Armę, ale latanie to moje drugie hobby w grach komputerowych. Dobry joystick i TrackIR4 na pokładzie.

Pozdrawiam.
Zablokowany

Wróć do „VB1”