budynki i pojazdy taktyczne

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Saladyn
Posty: 24
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 16:10
ID Steam:
ID gracza: 0

budynki i pojazdy taktyczne

Post autor: Saladyn »

mam pytania
1. jak korzystać z budynków bojowych takich jak radar p-lot. , radar artylerii , fabryka , sztab , koszary , szpital polowy, punkt naprawy pojazdów, czy terminal bpp????
One służą do czegoś czy pełnią tylko funkcję ozdobników?
2. jak uzupełniać amunicję w stanowiskach karabinów, granatników, działek, oraz w pojazdach takich jak wyrzutnie czy czołgi????
no bo wiem, że piechota umie uzupełniać sobie sama z ciężarówki, albo skrzynek, a pojazdy i statyczne ????
3. jak wykorzystać wszelkie bunkry, wieżyczki (tak żeby obsadzić je piechotą) ??? komenda "wsiadaj" działa w ten sposób, że jeden albo dwóch wchodzi, a reszta rozbiega się gdzieś dookoła obiektu
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: budynki i pojazdy taktyczne

Post autor: Mumin »

1. Te budynki synchronizuje się z modułami (np. terminal BPP z UAV) Bez modułów to raczej tylko ozdobniki.
2. Proste. Ciężarówką amunicyjną. O ile mi się zdaje jak ci się w czołgu ammo skończy to wysyłasz komunikat mało ammo i sama podjeżdża jak jest na mapie.
3. To trzeba operować Skryptami na wysokość i np do wieżyczki wsadzić mg(tym skryptem).
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: budynki i pojazdy taktyczne

Post autor: Madrian »

Komenda "wsiadaj" działą tylko na miejsca w pojazdach, budynkach. Jak masz bunkier z MG, to komendą wsiadaj, wciśniesz tam tylko strzelca tego MG i nic więcej.

Co do budynków, to zaznaczasz oddział, pokazujesz na budynek i powinna się pojawić taka kreseczka od celownika do budynku. Klikasz na "Move to..." wskazany budynek i powinni go obsadzić.
Zwracam jednak uwagę na "powinni". AI jest głupie jak but i nieraz, nie dwa się zdarzy, że na ten sam rozkaz wejdzie do budynku tylko część albo i żaden, z zaznaczonych żołnierzy.
DLatego ty musisz kombinować, jak wykorzystać tę głupotę na własną korzyść.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: budynki i pojazdy taktyczne

Post autor: SaS TrooP »

Głupie to może jest twoje AI

Wydawaj im komendy pojedynczo, a nie "Wszyscy hurtem do tego magazynu!!!". Jeśli mają problem każ im wpierw ustawić się przy wejściu do domu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”