Advanced Combat Environment - ACE 2

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

Brałem tego SI jako grywalnego, i po wyleczeniu nadal miał wszystkie medykamenty nietknięte.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Jasina »

Bo środki medyczne z ACE trzeba "aplikować" powalonemu żołnierzowi przez menu interakcji (domyślnie prawy windows) oczywiście z modułem "ACE włącz system obrażeń" (czy jakoś tak się nazywał).

PS. Istotne jest żeby nasz pacjent był jeszcze na tym świecie ;)
Standardowa kuracja to:
1.zastrzyk z adrenalinom
2.zastrzyk z morfinom
3.tamowanie krwawienia bandażem
4.czasami CPR (masaż serca)

PPS. Po zastrzyku z adrenalinom powinno się wykonać CPR (jeśli jest konieczne)

Jeśli pomogłem poproszę plusa :)
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

Ja wiem jak się korzysta z tego modułu... W pierwszym poście napisałem, że chcę wyłączyć możliwość leczenia wszystkim SI, lub zwykłym żołnierzom oprócz sanitariuszy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Jasina »

Marine91 pisze:Ja wiem jak się korzysta z tego modułu... W pierwszym poście napisałem, że chcę wyłączyć możliwość leczenia wszystkim SI, lub zwykłym żołnierzom oprócz sanitariuszy.
To niestety nie wiem może coś z remove action (czy coś w ten deseń) :o
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: FOX-PL* »

czy ktoś wie w jaki sposób podłożyć ładunek wybuchowy go przede wszystkim odpalić?
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Slawek »

FOX-PL* pisze:czy ktoś wie w jaki sposób podłożyć ładunek wybuchowy go przede wszystkim odpalić?
-Podkładamy przyciskiem "kontekstowym" (koło prawego Windows)
-Ustawiamy opcje odpalenia ładunku (odbezpieczamy) prawym przyciskiem Windows, jeśli ustawimy na ręczne odpalenie, to będzie opcja pod rolką myszy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: FOX-PL* »

dzięki raz jeszcze ;)
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: FOX-PL* »

Czy jest możliwość wyciągnięcia całego albo częściowo arsenału (broni piechura dokładniej) z ACE mod'a do bohemii by można było przy normalnych ustawieniach konfiguracji Bis'u uzyskać w skrzynkach bronie użyte w Aceku?
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: JonPL »

Bez masy roboty configowej - nie.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: VeaVictis »

"Craters

Large explosions will create a crater. You may find them useful as cover.


Komuś udało się wywołać na tyle dużą eksplozję, żeby pojawiło się coś więcej, niżeli tekstura, czy może ta opcja nie została jeszcze zaimplementowana?"

Dołączam się do pytania, a od siebie dodam jeszcze czy można "umieścić" krater np. w edytorze??
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: VeaVictis »

VeaVictis pisze: Craters

Large explosions will create a crater. You may find them useful as cover.


Komuś udało się wywołać na tyle dużą eksplozję, żeby pojawiło się coś więcej, niżeli tekstura, czy może ta opcja nie została jeszcze zaimplementowana?

Dołączam się do pytania, a od siebie dodam jeszcze czy można "umieścić" krater np. w edytorze
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”