VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: topas »

Ok, ładnie tłumaczone, ale co ma to do rzeczy, skoro zagniecenia i fałdy o których piszesz; jak i cały kołnierz pochodzą z wykonanego własnoręcznie zdjęcia, z którego powstała tekstura a nie z żadnego mapowania...

Nieważne; głową muru nie przebiję...
Temat zakmnięty jak pisałem
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Maćko »

topas pisze:Ok, ładnie tłumaczone, ale co ma to do rzeczy, skoro zagniecenia i fałdy o których piszesz; jak i cały kołnierz pochodzą z wykonanego własnoręcznie zdjęcia, z którego powstała tekstura a nie z żadnego mapowania...

Nieważne; głową muru nie przebiję...
Temat zakmnięty jak pisałem
No więc Vilas napisał że to stara tekstura i zostanie zastąpiona nową.

I koniec tematu.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: SaS TrooP »

Pytanie do ostatniego release vil_npl:

Czy tylko mi Rosomak nie chce strzelać i są koszmarne bugi graficzne w trakcie skręcania Honkerem i Starem?
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Furman »

@SAS:Chodzi ci o to,że okna itd. się obracają wraz z kierownicą?Pośmiałem się trochę ,zrobiłem resa Army i wszystko już ładnie śmigało.Co do rosomaka,u mnie strzela normalnie.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: SaS TrooP »

Obraca mi się cały korpus prawie że :D

Rosomak nie strzela z głównego działka.
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Furman »

Pobierz jeszcze raz z innego mirroru,może to zadziała.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

nie z mirroru , ale:

http://www.armaholic.eu/vilas/vilas_npl_a2.7z

dodatkowo co do rozjazdów i reinstalacji Army
na 2 forach pytałem ludzi o te problemy
na wielu użytkowników addonu , tylko parę ma ten problem
nie mam pojęcia czemu
zadałem pytanie na forum BIS , też zero reakcji

wiem, że sa osoby co miały problemy, kiedyś Topas pokazał skrina z rozjechanym BRDM bodajże, dowcip polega na tym, że jemu rozjeżdżał sie chyba wersja camo a mi pustynna
przebinaryzowałem, już nie zgłaszał błędów
natomiast ludzie zgłosili błąd Stara i Honkera i z P85 innego pojazdu

nie mam zielonego pojęcia czemu na pareset (albo i więcej) użytkowników kilku osobom selekcja "damage hide" podąża za skrętem

pytałem o to ileś osób, prosiłem na forum Armacenter o podanie innych addonów, raporty...
nie wiem czemu, zakładam, że wszyscy mamy orginały kupione w Empiku
zakładam, że inne oprogramowanie lub mod nie krzaczy działania "damagehide"
mogę tylko opowiedzieć coś, w co nikt mi nie wierzył:
w Armie1 AI odmawiało wsiadania do pojazdów gdy jednocześnie Tlen i GG mi chodziły
ludzie mówili, że im chodzą komunikatory i grają
więc u mnie gdy chodził Tlen i GG , AI odmawiało wsiadania do pojazdów (nawet BISowskich)

długo myślałem, gdzie mam błąd w konfigu, że nie wsiadają, zawsze mi chodziły komunikatory 2 i gra
pewnego dnia wysiadł internet, wyłączyłem komunikatory, odpaliłem gre i wszystko działa
potem włączyłem net, włączyłem komunikatory, znów nie działało
w końcu metodą prób i błędów zobaczyłem, że GG i Tlen krzaczą działanie Arma1 u mnie na pececie
nie mam pojęcia czemu,
tak samo i tu, paru osobom 2-3 pojazdy się rozpadają przy skręcie, paruset nie
błędy rozjazdu zaraportowano tylko przez Polaków , więc na naszych wersjach gry
tak jak na naszych wersjach w Arma2 z patchem BETA mam 5-6 FPS więcej
ludzie z zachodu twierdzą, że głupoty gadam, bo Securom nie może tak zjadać zasobów w trakcie gry, ale tylko w trakcie startu gry
a pomimo tego "pełna wersja" mi daje 18-22 FPS z lagami, wersja patch BETA mi daje do 31 FPSów
może macie coś co kopie grę ?
może moje problemy z GG+Tlen wynikały z jakiegoś "anty cheatowego" mechanizmu, który komunikatory, firewalle itp. odczytywał jako cheatowanie w grze i uruchamiał zabezpieczenia ?
słyszałem, że w piratach jest zerowa celność broni, no więc może jest jakies inne dziwne zabezpieczenie, bo serio miałem tak, że daję drużynę, wskazuję pojazd i daję "get in" i nic
stoją obok pojazdu , nawet nie raportując "negative"
poprostu ignorują fakt , że pojazd stoi, wykonują "move" a nie "get in", nie wiem czemu, EJay bodajże mi mówił, że u niego też GG i Tlen chodzą i nie miał problemów
ja musiałem używać tylko 1 komunikatora, inaczej mógłbym sobie 100 razy kazać wsiadać i AI nie wsiadało (z mojego rozkazu, w misji gdzie nie ja jestem dowódcą - wsiadali bez problemu)
AI chyba nie słuchało też innych poleceń o ile pamietam w Armie 1
nie mam pojęcia co może być nie tak z "polską" wersją Army2 , nie jestem informatykiem ani programistą
nie znam sie i nie umiem powiedzieć czemu u 3, 4, 5 osób nie działa, tak jak wszyscy grają w multi i używają teamspeaka a mi TS2 zawiesza kompa i nie mogę go używać

miło mi , że Tobie zadziałało po reinstalu gry, jeszcze 2 inne osoby narzekały na problem rozpadania Stara, Honkera i VW183 z P85

to co sie rozjeżdża to selekcje "damage", czyli te, które znikają po zniszczeniu pojazdu w grze

nie wiem czemu paru osobom ta selekcja podąża za skrętem, jakby "przypisywała" sobie osie z innych właściwości, zakładam, że żaden inny mod nie powoduje przedefiniowania w silniku gry animacji selekcji "damage hide"
zakładam, że macie orginalne gry, a więc dokładnie takie same jak ja kupiłem v.1.02 w Empiku i potem spatchowałem do 1.03 i 1.04 beta

______________
trochę info o postępach prac nad pakiem wschodnich broni:

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/1p21.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/nspu3.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_7.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_10.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_11.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_1.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_3.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_5.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rw_wip_6.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/groz6.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/groz7.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/groz8.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/groz10.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/soon4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/soon4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/soon6.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/compare1.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/compare2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/aks74p.jpg
+porównanie detali/realizmu BIS i moje
__________________

dodatkowo - ze względu na prośby o oddzielenie Bradley i M109 z P85, wydałem mały 20 MB pack

http://www.armaholic.eu/vilas/vilas_m12.7z

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/12_4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/12_3.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/12_2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/12_1.jpg
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

informacja na temat postępów prac :

http://www.armaholic.eu/vilas/other/vilas_npl.7z

nowa , BETA wersja testowa updatu addonu polskiego

zawiera nowe Honkery, większą wydajność (optymalizację) modeli i wiele wiele zmian i poprawek

znany bug tej wersji - nie wyświetla się 1 nazwa - Policjant z P-99

ale to wersja testowa, kilka screenów:

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/show1.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/show2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/show3.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/honk_in_game.jpg

_______________

kolejne info :

wydałem (choć dalej nad nim pracuję) pak broni rosyjskiej i ogólnie wschodniej

http://www.armaholic.eu/vilas/other/vilas_aks.7z

skriny są tutaj:

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/screeny.rar
Obrazek
stypol9
Posty: 28
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: stypol9 »

A ja mam do ciebie Vilas pytanko: czy planujesz powiększyć zestaw pustynny polskich jednostek? Mam pomysł na fajną małą misję tylko, że nie mam pojazdów do niej. Akcja działaby się na Isla Duala, więc potrzebuję pustynnych malowań pojazdów. Najbardziej bym prosił o Stara i Leoparda (ten czołg, chyba dobrze napisałem).

Reszta addonu jest zarąbista. Szczególnie spadochroniarze. :D
Awatar użytkownika
GeorgeB
Posty: 42
Rejestracja: 07 września 2008, 08:40
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: GeorgeB »

Forrestal pisze:Vilas, juz ladniejszy model ale ciagle uwazam ze zamiast isc w ilosc powinienes bardziej pracowac nad warsztatem swoim. Bo te Twoje modele to wygladaja dosc low-resowo. Naprawde juz w ArmA1 odbiegaly od innych addonow i nawet od tego co BIS zaserwowal a teraz to juz naprawde wyglada gorzej niz to co mamy w podstawce. Troche wiecej pracy przy modelu i wiecej przy teksturkach, dobre normalki i speculary i taki model by od razu lepiej wygladal.
Pardon Forestal, ale chyba się czepiasz. Proponuję byś może dołączył się do pomocy, skoro dostrzegasz tak wiele błędów.
Popracuj nad "sobą" "krytyka cnoty się nie boi", krytykantów chyba tak. ;) :roll:
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: SaS TrooP »

Updejt bardzo fajny, Rosomak już działa. Ale nadal kierownice niektórych aut się nie ruszają, w Honkerze tym razem kierowca siedzi za wysoko, no i mógłbyś zamienić BRDMa-2 na ten model z Army 2, bo on niestety wyraźnie odstaje.
Ale ja jestem zadowolony, wspaniała robota.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”