pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
malomowny18
Posty: 36
Rejestracja: 18 stycznia 2007, 18:27
ID Steam:

pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Post autor: malomowny18 »

Witam serdecznie

Mam pytanie, czy jest możliwość aby we własnych tworzonych misjach w edytorze żołnierze zarówno dobrej i złej strony po strzale nie mogli dalej się poruszać, czyli tak jak ma to miejsce w kampanii?
Aby można było przenieść żołnierza i następnie go uleczyć? Na pewno dodało by realizmu grze. Widziałem podobny temat na dole ale nie wiem czy pokrywa on się z moim.
Bardzo proszę o odp

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Post autor: SaS TrooP »

Moduły --> bodajże injury simulation (czy jakoś tak) --> F5 --> przeciągasz linię miedzy modułem a żołnierzami których to dotyczy
malomowny18
Posty: 36
Rejestracja: 18 stycznia 2007, 18:27
ID Steam:

Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Post autor: malomowny18 »

Ok już wszystko jasne.

F1, game logic, modules i tam już się wszystko wybiera.

Trzeba dodać moduł battlefield coś tam, tylko że wtedy gdy daję drag, to wojak "ciągnie" powietrze a nie rannego żołnierza.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Post autor: JonPL »

Potraficie pomóc :P

Tu masz większość modułów opisanych, jak jesteś kiepski z angola to powiedz to się przetłumaczy
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
malomowny18
Posty: 36
Rejestracja: 18 stycznia 2007, 18:27
ID Steam:

Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Post autor: malomowny18 »

No to właśnie tam patrzyłem. Ustawiam żeby było drag, ale tak jakby go nie było, w sumie:

uses setPos for moving dragged (planned conversion to attachTo - still there is problem: dragged must copy terrain slope)

wniosek że teren musi być zajebiś.cie równy, z tego co czytam, ale nawet na równym terenie jest to samo, czyli niewidzialny drag.

Nie wiem czy trzeba dodać komendę attachTo?
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Post autor: JonPL »

Hmmm, dziwne, sam spróbuję to wykonać w misji tymczasem sprawdź jeszcze co napisali tutaj.


Edit: Zrobiłem tak jak jest w topicu - wszystko działa (z tym, że skrypt ponoć nie jest MP compatible).

Misja demonstracyjna by Jon
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
malomowny18
Posty: 36
Rejestracja: 18 stycznia 2007, 18:27
ID Steam:

Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Post autor: malomowny18 »

faktycznie wszystko działa, dzięki ;)

Po prostu trzeba dać wszystkie 3 moduły, a nie tylko 2 które ja dałem.
gracjan9
Posty: 17
Rejestracja: 29 maja 2008, 10:58
ID Steam:
Numer GG: 11959373
ID gracza: 0
Lokalizacja: Nowogard

Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.

Post autor: gracjan9 »

Są tam 3 moduły,jeżeli masz po Polsku(nawet demo)Nie wiem jak po angielsku masz 3 moduły.1 Symulacja-Żołnierz po postrzale "tarza" się po ziemi,2 Akcja-leczenie żołnierza,3 Zezwolenie na przebywanie w strefie walk-ciągnięcie\niesienie żołnierza.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”