Arma 2 Demo

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: Mefiu »

Sluszna uwaga Lukeo, juz poprawione.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: kondor »

Mi przy probie uruchomienia dodatku Kegetysa, czy to jako mod, czy kiedy zastępuję plik, zawsze wyrzuca: "wykryto uszkodzone dane".
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: Mefiu »

kondor pisze:Mi przy probie uruchomienia dodatku Kegetysa, czy to jako mod, czy kiedy zastępuję plik, zawsze wyrzuca: "wykryto uszkodzone dane".
No dokladnie mam to samo.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: Yac »

Hmm - nie wiem jak wam pomóc. Mi działa znakomicie. Za to mam taki komunikat gdy testowo wrzuciłem do dema inne addony.
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: eJay »

A czy czasem ten dodatek Kegetysa to nie to samo co wyłączenie "Postefektów" w głównym menu?
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: SiD »

To samo, ale z relacji słyszałem, że można dodatkowo wyłączyć sam bloom i zostawić blur.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: Marqz »

Wczoraj grałem w demo multi z gościami Painkiller i Miro4speed na postawionym serwie Mira "Rozjebać wiochę". Size the Area na najwyższym poziomie trudności rozklepaliśmy praktycznie we 3. Grało się mega miodnie bo wiocha jest na Utesi, zero zacinek - czysty miód :D . Wieczorem niestety zaczęło już rwać połączenia serwa i nici z zabawy. Grałem też na francuzkich serwach, chłopaki fajnie grali, dobra koordynacja. Reszta to kicha troche. Jednak ze swojakami się najlepiej pyta :) . Szkoda że tak mało polskich serwerów demka, a LEM się nie pali do wydania. Na dobrą sprawę to chyba nie ma się im co dziwić, pamiętają jakie piekło im nasi gracze zgotowali po Armie 1 pełnej bug-ów i tekście w readme że to nie jest finalna wersja gry. Poszli po rozum do głowy i teraz dostaniemy finalną. Za pół roku :no .
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: Maćko »

Pozwolę sobie zamieścić cytat z PCLab'a z tematu o ArmA 2 :mrgreen:
Sponsi na pclab pisze:U mnie na AMD 64 X2 5600 (2,9GHz), 3,25GB RAM, Radek 4850 wszystko na maksa jak się da ustawić (często to normalne albo wysokie) w 1280x1024 czasaami się zatnie... ale grafika oszałamiająca.. fajnie się latało helkiem... niestety, czuję, że to nie będzie gra dla mnie (zbyt wysoki realizm)... nie mówię tu o zrobieniu Serious Sama, ale gdyby to było coś na poziomie gameplaya COD4 to by było super...
:mrgreen:
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
MarcinekNu2
Posty: 24
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: MarcinekNu2 »

kondor pisze:Mi przy probie uruchomienia dodatku Kegetysa, czy to jako mod, czy kiedy zastępuję plik, zawsze wyrzuca: "wykryto uszkodzone dane".
I u mnie to samo choć nic nie dogrywałem.
Core 2 Duo 1,86 GHz (na 1066MHz), 3GB RAM DDR2 na 533MHz, Gaiward GeForce GTS 250 512MB DDR3, HDD Samsung 750GB 7200obr/min 32MB oraz Seagate 500GB 7200obr/min 32MB wszystko na płycie Asus P5B, monitor 22" Samsung.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: kondor »

byc moze zostawiles jakis dodatkowy plik pbo w jakims katalogu.
Podejrzewam, że każdy wczytany plik pbo musi mieć podpis ArmA2Demo.bisign
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ARMA 2 Demo

Post autor: Dawidson »

Przez tydzień neta nie miałem i już jakie zmiany :P
Dobra zasysam.
Obrazek
RIDER
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”