ArmA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Jestem troszeczkę... negatywnie zaskoczony!
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - High
PostProcess Effects- High
Resolution:1600x1200
CPU : Intel Core 2 Quad E9500 4 x 2,83GhZ
GPU : Sapphire Radeon HD4890 1GB HDMI DDR5 Vapor-X
RAM : Kungston 4GB 800MhZ
OS: WinXP Home SP3
- RESULTS -
Test One - 34.8969
Test Two - 36.477
Test Three - 37.2967
Test Four - 26.3505
Test Five - 12.4526
Benchmark: 2949.47
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - High
PostProcess Effects- High
Resolution:1600x1200
CPU : Intel Core 2 Quad E9500 4 x 2,83GhZ
GPU : Sapphire Radeon HD4890 1GB HDMI DDR5 Vapor-X
RAM : Kungston 4GB 800MhZ
OS: WinXP Home SP3
- RESULTS -
Test One - 34.8969
Test Two - 36.477
Test Three - 37.2967
Test Four - 26.3505
Test Five - 12.4526
Benchmark: 2949.47
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Kod: Zaznacz cały
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Disable
PostProcess Effects- Low
Resolution:1280 x 1024
CPU : Intel Core 2 Duo E8400 3,0[b]@3.6[/b] GHz
GPU : Gainward Radeon HD4850 GS (512MB/256bit) = 700/2200MHz
RAM : Corsair 4 GB 1066 Mhz C.L 5.0
OS: WinXP Home SP3
1 wynik: 3522,37
2 wynik: 3834,20 - test puszczony zaraz po 1
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Pierwszy post zaktualizowany o nowe wyniki oraz tabelę w formacie XLS.
Dane w tabeli zawierają wyłącznie te wyniki, które są zgodne ze wzorcem.
Inna rozdzielczość lub ustawienie choćby jednego parametru powoduje, że taki wynik traci sens porównawczy.
Dane w tabeli zawierają wyłącznie te wyniki, które są zgodne ze wzorcem.
Inna rozdzielczość lub ustawienie choćby jednego parametru powoduje, że taki wynik traci sens porównawczy.
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
AMD Athlon x2 54 6000+ 3.0GHz
2GB (2x1GB) 667MHz
GF 9800GT 1GB
Mój wynik testu na zaproponowanych ustawieniach wynosi
test1: 2147
test2: 2261
test3: 2278
średnio:2229
Z tym że na rozdzielczości 1440x900 ponieważ mam panorame 19", system XP 32 SP2
Jestem ciekaw jak bedzie ten test wyglądał jak zmienie kompa na nowego
edit 09/09/09
test na ustawieniach w grze standardowych, arma patche 1,03 bulid 58972
podkręcony procek z 3.0 GHz do 3.2 GHz,
grafika podkręcona: core z 600 na 650 / memory clock z 900 na 1000 / szadery pozostały na 1500
Wynik w drugiej prubie puszczone raz za razem 2407
Edit:18.10.09
No i ziscilo sie jestem w trakcie przesiadki na nowy sprzet. W tym momencie zmieniony mam tylko Procesor, plyte glowna, pamieci i zasilacz:
CPU_________Phenom II 965 x4 3,4 GHz
mother board_ ASUS M4A79T
pamieci:______Kingston 4GB (2x2GB) DDR3 1333MHz HyperX Memory Kit CL7 1.5V
zasilacz______Aopen Extreme Series 880W
Wczoraj robilem pierwsze testy wynik: 3850
To wynik jeszcze ze stara grafika GF 9800 GT 1GB i jednym twardym dyskiem
W planie jest zmiana grafiki na ATI 4890 2GB i trzy twarde dyski spiete w RAID 5
2GB (2x1GB) 667MHz
GF 9800GT 1GB
Mój wynik testu na zaproponowanych ustawieniach wynosi
test1: 2147
test2: 2261
test3: 2278
średnio:2229
Z tym że na rozdzielczości 1440x900 ponieważ mam panorame 19", system XP 32 SP2
Jestem ciekaw jak bedzie ten test wyglądał jak zmienie kompa na nowego
edit 09/09/09
test na ustawieniach w grze standardowych, arma patche 1,03 bulid 58972
podkręcony procek z 3.0 GHz do 3.2 GHz,
grafika podkręcona: core z 600 na 650 / memory clock z 900 na 1000 / szadery pozostały na 1500
Wynik w drugiej prubie puszczone raz za razem 2407
Edit:18.10.09
No i ziscilo sie jestem w trakcie przesiadki na nowy sprzet. W tym momencie zmieniony mam tylko Procesor, plyte glowna, pamieci i zasilacz:
CPU_________Phenom II 965 x4 3,4 GHz
mother board_ ASUS M4A79T
pamieci:______Kingston 4GB (2x2GB) DDR3 1333MHz HyperX Memory Kit CL7 1.5V
zasilacz______Aopen Extreme Series 880W
Wczoraj robilem pierwsze testy wynik: 3850
To wynik jeszcze ze stara grafika GF 9800 GT 1GB i jednym twardym dyskiem
W planie jest zmiana grafiki na ATI 4890 2GB i trzy twarde dyski spiete w RAID 5
Ostatnio zmieniony 18 września 2009, 09:16 przez PROCIK, łącznie zmieniany 7 razy.
- Arturek
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 kwietnia 2007, 18:24
- ID Steam:
- Numer GG: 1414035
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Disable
PostProcess Effects- Low
Resolution:1280 x 1024
Konfiguracja niżej.
Chyba w ARMIE widać działanie i wydajność większej ilości pamięci na karcie (2GB) jak w rzadko której grze. Przykład - Mam z Maćko podobne karty tylko ja mam 512Mb. Wynik jest więc miarodajny. Choć może jakby zrobił defragmentacje, to by był lepszy.
PS. Co zrobić żeby test #5 lepiej wychodził
| Intel I7 920 @3.6Ghz + Akasa Nero | AsRock Extreme | ATi 4870 HD| G.SkiLL 6GB 1600Mhz CL8 | Samsung 320GB | HP Pavilion 22` W2207H | Win7 64BiT
Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
@Arturek
Shadow Detail - Disable (powinno byc normal) ale i tak pewnie nie bylo by wielkiej roznicy w wynikach.
"Chyba w ARMIE widać działanie i wydajność większej ilości pamięci na karcie (2GB) jak w rzadko której grze."
Co masz na mysli? pamiec graficzna?
Shadow Detail - Disable (powinno byc normal) ale i tak pewnie nie bylo by wielkiej roznicy w wynikach.
"Chyba w ARMIE widać działanie i wydajność większej ilości pamięci na karcie (2GB) jak w rzadko której grze."
Co masz na mysli? pamiec graficzna?
- Arturek
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 kwietnia 2007, 18:24
- ID Steam:
- Numer GG: 1414035
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Ups. Sorki, ten tekst skopiowalem z tego temu tak na pałkę. W grze rzeczywiscie miałem wszystko na normal łącznie z cieniami.
Chodzi mi o ilość pamięci na karcie. 512mb a 2gb może w większości gier nie robi zbytniej różnicy, ale w armie ładowanie tych wszystkich tekstur i drzewek.. Na pewno się przydaje, i wynik wzrasta diametralnie. Jakbym był wrożką to powiedzial bym, że zmiana karty na 4890 1GB (2GB) przyniosla by jeszcze 2 - 2.5 k punktów
Chodzi mi o ilość pamięci na karcie. 512mb a 2gb może w większości gier nie robi zbytniej różnicy, ale w armie ładowanie tych wszystkich tekstur i drzewek.. Na pewno się przydaje, i wynik wzrasta diametralnie. Jakbym był wrożką to powiedzial bym, że zmiana karty na 4890 1GB (2GB) przyniosla by jeszcze 2 - 2.5 k punktów
| Intel I7 920 @3.6Ghz + Akasa Nero | AsRock Extreme | ATi 4870 HD| G.SkiLL 6GB 1600Mhz CL8 | Samsung 320GB | HP Pavilion 22` W2207H | Win7 64BiT
Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Win7 Pro x64
Na ciagle tym samym sprzecie Q6600@3GHz, 9800GX2@stock, 4GB Ram mam 3133 pkt, w porownaniu do 2730 na Visie Buissnes x64 to jakis zysk wydajnosci jest ale niewielki. Ciagle mi sie wydaje ze 9800GX2 nie daje, SLI z ArmA2 nie daje rady... Rozdzialka to 1920x1200.
Na ciagle tym samym sprzecie Q6600@3GHz, 9800GX2@stock, 4GB Ram mam 3133 pkt, w porownaniu do 2730 na Visie Buissnes x64 to jakis zysk wydajnosci jest ale niewielki. Ciagle mi sie wydaje ze 9800GX2 nie daje, SLI z ArmA2 nie daje rady... Rozdzialka to 1920x1200.
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
A mi wydaje się, że Twój procek nie daje rady i 9800GX2 dusi się. SLI wymaga większej mocy procesora. A poza tym ARMA2 wymaga mocy procesora . Myślę, że w Twoim przypadku q9550@3,6 - 4,0 GHz idealnie zeskaluje się z GX2.Ciagle mi sie wydaje ze 9800GX2 nie daje, SLI z ArmA2 nie daje rady
Pozdrawiam,
Bart
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Nie, proc go nie ogranicza. Q6600 mógłby ciągnąć i 4870x2 i by go nie ograniczał.
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm