ArmA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Moderator: Inkwizytor
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
__________________________________
Cpu - Phenom II 940 (3GHz) pod AM2+
Ram - OCZ 4Giga PC2 6400 Dual CH. Platinum Rev.2 (4-4-4-15) @800
GPU - PALIT HD4870SE (9.6)
OS - Windows XP SP3
Wymieniłem chłodzenie na procku i karcie graficznej.
Procek: Scythe Mugen II (SCMG-2000)
Grafika: Arctic Cooling Accelero Twin Turbo
Teoretycznie nie powinno się nic zmienić a tu 3743
Czyli odzyskałem ~100pkt.
W ogóle teraz jak hostuje dla siebie na LAN'ie warfare to jakoś tak żwawej śmiga
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
__________________________________
Cpu - Phenom II 940 (3GHz) pod AM2+
Ram - OCZ 4Giga PC2 6400 Dual CH. Platinum Rev.2 (4-4-4-15) @800
GPU - PALIT HD4870SE (9.6)
OS - Windows XP SP3
Wymieniłem chłodzenie na procku i karcie graficznej.
Procek: Scythe Mugen II (SCMG-2000)
Grafika: Arctic Cooling Accelero Twin Turbo
Teoretycznie nie powinno się nic zmienić a tu 3743
Czyli odzyskałem ~100pkt.
W ogóle teraz jak hostuje dla siebie na LAN'ie warfare to jakoś tak żwawej śmiga
Mów mi milordzie łapserdaku!
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:32
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - disabled
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1050
Wynik - 2275.06
CPU: Phenom II 940 BE 3.Ghz
GPU: Radosław 4890 1GB
4 GB Ram
drivers: 9.6
Nie mam pojęcia dlaczego tak mało
Anisotropic Filtering - Normal
AA - disabled
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1050
Wynik - 2275.06
CPU: Phenom II 940 BE 3.Ghz
GPU: Radosław 4890 1GB
4 GB Ram
drivers: 9.6
Nie mam pojęcia dlaczego tak mało
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lipca 2009, 02:36
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - disabled
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution:1440 X 900
wynik :2205.59
CPU : Phenom II X3 720 2.8 Ghz
GPU : GTX 260 EVGA 216
RAM : 4 GB 800 Mhz Cl 4
Windows 7 7100 32 bit
Anisotropic Filtering - Normal
AA - disabled
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution:1440 X 900
wynik :2205.59
CPU : Phenom II X3 720 2.8 Ghz
GPU : GTX 260 EVGA 216
RAM : 4 GB 800 Mhz Cl 4
Windows 7 7100 32 bit
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Kolejne wyniczki po porobieniu paru testów, tym razem z chłodzeniem na procesor Scythe Mugen II.
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - disabled
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution:1280 x 1024
CPU : Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,5 GHz
GPU : Gainward Radeon HD4870 (512MB/256bit) @ 750/900MHz
RAM : 2 GB 800 Mhz C.L 5.0
wynik: 3533,24
CPU : Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,5 GHz
GPU : Gainward Radeon HD4870 (512MB/256bit) @ 790/1100MHz
RAM : 2 GB 800 Mhz C.L 5.0
wynik: 3908,63
Windows XP 32 bit
Postaram się zaraz podkręcic procesor bardziej, no i zainstalowac nowe sterowniki do grafiki (bo mam te dolaczone do opakowania z karta graficzną), więc licze na możliwośc podkręcenia karty jeszcze bardziej (bo w tym programiku Cathalyst dałem wszystko na maksa i mi ciągle mało ) i wtedy zamieszcze kolejne wyniki.
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - disabled
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution:1280 x 1024
CPU : Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,5 GHz
GPU : Gainward Radeon HD4870 (512MB/256bit) @ 750/900MHz
RAM : 2 GB 800 Mhz C.L 5.0
wynik: 3533,24
CPU : Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,5 GHz
GPU : Gainward Radeon HD4870 (512MB/256bit) @ 790/1100MHz
RAM : 2 GB 800 Mhz C.L 5.0
wynik: 3908,63
Windows XP 32 bit
Postaram się zaraz podkręcic procesor bardziej, no i zainstalowac nowe sterowniki do grafiki (bo mam te dolaczone do opakowania z karta graficzną), więc licze na możliwośc podkręcenia karty jeszcze bardziej (bo w tym programiku Cathalyst dałem wszystko na maksa i mi ciągle mało ) i wtedy zamieszcze kolejne wyniki.
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Video memory - High
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
__________________________________
Cpu - Phenom II 955 AM3 o/c @ 3.5 GHz
Ram - OCZ 2x2GB Reaper 7-7-7-20 DDR3
GPU - Radosław 4890 1GB
OS - Windows XP 64bit
komp od wczoraj stoi w domciu i wciąż poddawany intensywnym zabiegom "dopieszczania" - czarna magia dla kogoś kto siedział kilka lat na intelach
EDIT:
Górny plik to wyniki na Win7 x64 build 7600. Spora różnica na korzyść. U dołu wyniki na Win XP x64
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Video memory - High
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
__________________________________
Cpu - Phenom II 955 AM3 o/c @ 3.5 GHz
Ram - OCZ 2x2GB Reaper 7-7-7-20 DDR3
GPU - Radosław 4890 1GB
OS - Windows XP 64bit
komp od wczoraj stoi w domciu i wciąż poddawany intensywnym zabiegom "dopieszczania" - czarna magia dla kogoś kto siedział kilka lat na intelach
EDIT:
Górny plik to wyniki na Win7 x64 build 7600. Spora różnica na korzyść. U dołu wyniki na Win XP x64
Ostatnio zmieniony 31 lipca 2009, 21:46 przez Rafael3D, łącznie zmieniany 2 razy.
- Vitez
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lipca 2009, 14:25
- ID Steam:
- Numer GG: 246386
- ID gracza: 1784390
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - disabled
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
Wynik - 4512.09
CPU: Core2Quad 9650 3 GHz @ 4.05 GHz
GPU: NVidia GTX 280 Asus TOP
RAM: 8GB DDR2 OCZ ReaperX 1066 @ 896 5-5-5-15
OS: Windows 7 RC x64 (build 7229)
Drivers: XTreme-G 190.15 Vista,7 64bit
Sugestia - puścić test dwa razy pod rząd. W czasie pierwszego testu doczytuje coś z HDD (szczególnie jeśli gra świeżo odpalona) co może obniżyć wynik.
Druga sugestia - te sterowniki XTreme-G naprawdę duuużo dają. Do ściągnięcia na tweakforce.com . Wada - Crysis (i Crysis Warhead i Wars) mi na nich chodzi cholernie niestabilnie, ale a to ArmA2 śmiga
Anisotropic Filtering - Normal
AA - disabled
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
Wynik - 4512.09
CPU: Core2Quad 9650 3 GHz @ 4.05 GHz
GPU: NVidia GTX 280 Asus TOP
RAM: 8GB DDR2 OCZ ReaperX 1066 @ 896 5-5-5-15
OS: Windows 7 RC x64 (build 7229)
Drivers: XTreme-G 190.15 Vista,7 64bit
Sugestia - puścić test dwa razy pod rząd. W czasie pierwszego testu doczytuje coś z HDD (szczególnie jeśli gra świeżo odpalona) co może obniżyć wynik.
Druga sugestia - te sterowniki XTreme-G naprawdę duuużo dają. Do ściągnięcia na tweakforce.com . Wada - Crysis (i Crysis Warhead i Wars) mi na nich chodzi cholernie niestabilnie, ale a to ArmA2 śmiga
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Patch 1.03
Ustawienia tak jak zawsze, sprzęt ten sam iiii
Nawet q****a nie przekracza 3600
To kiedy wychodzi ten 1.04?
Ustawienia tak jak zawsze, sprzęt ten sam iiii
Nawet q****a nie przekracza 3600
To kiedy wychodzi ten 1.04?
Mów mi milordzie łapserdaku!
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Z update 1.03 wynik pieca skoczył z 4600 na ponad 4900. Konfig powyżej.
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1050
Normal Score - 2523
___________________________
Cpu - E8200 2.66GHz @ 3.0GHz
Ram - 2 x 2 GB OCZ Reaper 977MHz
GPU - Palit GTX260+ Sonic
OS - Vista 64bit
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1050
Normal Score - 2523
___________________________
Cpu - E8200 2.66GHz @ 3.0GHz
Ram - 2 x 2 GB OCZ Reaper 977MHz
GPU - Palit GTX260+ Sonic
OS - Vista 64bit
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Kod: Zaznacz cały
Texture Detail - Hight
Anisotropic Filtering - Hight
AA - Hight
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Hight
Shadow Detail - Hight
PostProcess Effects- Hight
Resolution:1680 x 1050
CPU : Intel Core 2 Duo E8400 = 3,0 GHz
GPU : Gainward Radeon HD4850 GS (512MB/256bit) = 700/2200MHz
RAM : Corsair 4 GB 1066 Mhz C.L 5.0
OS: WinXP Home SP3
wynik: 2257,98
Kod: Zaznacz cały
Texture Detail - V.Hight
Anisotropic Filtering - V.Hight
AA - Hight
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Hight
Shadow Detail - Hight
PostProcess Effects- Hight
Resolution:1680 x 1050
CPU : Intel Core 2 Duo E8400 = 3,0 GHz
GPU : Gainward Radeon HD4850 GS (512MB/256bit) = 700/2200MHz
RAM : Corsair 4 GB 1066 Mhz C.L 5.0
OS: WinXP Home SP3
wynik: 2292,04
Na powyższych ustawieniach gram na MP - gra się dobrze - jedyna przycinka to nieraz kiedy próbuję szybko odwrócić się o 180 stopni - ale nie zawsze się to dzieje.
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1200
Normal Score - 2953
Resolution - 1280 x 960
Normal Score - 3055
__________________________________
Cpu - Intel Core 2 Duo (2.7 Ghz)
Ram - 2GB Dual Ch.
GPU - Gigabyte GF8800 GTX
OS - Windows XP
Zestawienie wyników podanych przez forumowiczów dla ustawień Normal+PostProcess Effects Low w pierwszym poście.
Zachęcam do aktualizacji wyników dla patch'a 1.03.
Dla lepszego porównania proszę podawajcie wyniki tylko dla wyżej wymienionych ustawień i rozdzielczości.
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1200
Normal Score - 2953
Resolution - 1280 x 960
Normal Score - 3055
__________________________________
Cpu - Intel Core 2 Duo (2.7 Ghz)
Ram - 2GB Dual Ch.
GPU - Gigabyte GF8800 GTX
OS - Windows XP
Zestawienie wyników podanych przez forumowiczów dla ustawień Normal+PostProcess Effects Low w pierwszym poście.
Zachęcam do aktualizacji wyników dla patch'a 1.03.
Dla lepszego porównania proszę podawajcie wyniki tylko dla wyżej wymienionych ustawień i rozdzielczości.