FFN i ACE Mod - kompatybilość i kolejność uruchamiania

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

FFN i ACE Mod - kompatybilość i kolejność uruchamiania

Post autor: VeaVictis »

Witam
Zauważyłem,że po zainstalowaniu obu modów (FFN i ACE) nie mam dostępu do wszystkich funkcji,tak jak ma to miejsce w przypadku instalacji tych modów oddzielnie (pojedynczo). Mianowicie... w ACE mam dostęp do plecaka, po zainstalowaniu FFN'a już tej opcji nie mam, jest co prawda napis PAKUNEK,ale zaznaczony na ciemno i nie można z niego skorzystać. Czy jest jakaś kolejność jeśli chodzi o instalowanie kilku modów?? Jak ma się sprawa kompatybilności tych dwóch modów (FFN i ACE) ??
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: FFN i ACE Mod - kompatybilość i kolejność uruchamiania

Post autor: SaS TrooP »

Te mody nawzajem się wykluczają w wielu kwestiach np. pancerzach. Ponadto obie przerabiają AI, tak więc ich uruchamianie razem powoduje wiele zgrzytów.
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: FFN i ACE Mod - kompatybilość i kolejność uruchamiania

Post autor: VeaVictis »

Tak coś czułem... :/ a szkoda,bo FFN Mod ma parę ciekawych opcji jak chociażby rozbrajanie przeciwników,bodajże naprawę uszkodzonych pojazdów przez załogę i parę innych, fajnych. Może ktoś pomyśli o wydaniu jednego moda,który zawierałby te wszystkie "dodatki" w jednym, bez konieczności rezygnowania z jednych MODów na rzecz innych.
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”