Witam
Zauważyłem,że po zainstalowaniu obu modów (FFN i ACE) nie mam dostępu do wszystkich funkcji,tak jak ma to miejsce w przypadku instalacji tych modów oddzielnie (pojedynczo). Mianowicie... w ACE mam dostęp do plecaka, po zainstalowaniu FFN'a już tej opcji nie mam, jest co prawda napis PAKUNEK,ale zaznaczony na ciemno i nie można z niego skorzystać. Czy jest jakaś kolejność jeśli chodzi o instalowanie kilku modów?? Jak ma się sprawa kompatybilności tych dwóch modów (FFN i ACE) ??
FFN i ACE Mod - kompatybilość i kolejność uruchamiania
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
- ID Steam:
- Numer GG: 1489462
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: lubuskie
FFN i ACE Mod - kompatybilość i kolejność uruchamiania
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: FFN i ACE Mod - kompatybilość i kolejność uruchamiania
Te mody nawzajem się wykluczają w wielu kwestiach np. pancerzach. Ponadto obie przerabiają AI, tak więc ich uruchamianie razem powoduje wiele zgrzytów.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
- ID Steam:
- Numer GG: 1489462
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: lubuskie
Re: FFN i ACE Mod - kompatybilość i kolejność uruchamiania
Tak coś czułem... :/ a szkoda,bo FFN Mod ma parę ciekawych opcji jak chociażby rozbrajanie przeciwników,bodajże naprawę uszkodzonych pojazdów przez załogę i parę innych, fajnych. Może ktoś pomyśli o wydaniu jednego moda,który zawierałby te wszystkie "dodatki" w jednym, bez konieczności rezygnowania z jednych MODów na rzecz innych.
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."