Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: SaS TrooP »

Musisz zrobić addon w formacie .pbo z tą muzyką.
Wrzuć plik dźwięku w formacie .ogg, a potem stwórz plik config.cpp i wpisz tam:

Kod: Zaznacz cały

class CfgPatches
{
class PA_MUSIC
{
 units[] = {};
 weapons[] = {};
 requiredVersion = 1.08;
 requiredAddons[] = {};
};
};


class CfgMusic  
{
class Amb1
{
name = "Amb - London";
sound[] = {"\PA_MUSIC\Amb1.ogg",1,1 };
};
};
Jak mam tak, ty sobie tylko nazwy pozamieniaj w "name", oczywiście ściezkę do utworu oraz klasę dźwięków.
PPSB
Posty: 20
Rejestracja: 21 czerwca 2009, 09:35
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: PPSB »

Dzięki za pomoc, na pewno się przyda.
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: seba200 »

Jak zrobic zeby dzwieki dzialaly na zasadzie trigera z dzwiekiem wilka, badz jakis efektow (czyli miejscowo) . Bo to co podaliscie to trzeba wlaczyc muzyke w grze a to mija sie z celem. Po 1 nie wlaczam jej bo jest badziewna, po 2 nic wtedy nie slysze nic oprocz tej muzyki.

W trigerze na dole po lewej jest zakladka efekty. Tam wybiera sie dzwieki ktore dzialaja chwilke i nie trzeba wlaczac w opcjach muzyki. Da sie tak zrobic czy to nie do przejscia.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”