Nowy beta patch 1.16.5277 !

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: Rainbow »

Jak w temacie, pojawił się nowy patch oznaczony numerem 1.16 również w wersji BETA, tak jak 1.15.

Oto co poprawiono:
* Poprawiono problemy związane z kompatybilnoscią z Vistą x64 w przypadku kart ATI i dużej ilości pamięci RAM
* Naprawiono błąd związany z przypadkowym wyrzucaniem gracza z serwera przez BattlEye
* Poprawiono stabilnośc i wydajność na wszystkich kartach ATI (zredukowano nadmierny wypływ wirtualnej pamięci)
* Różne inne ulepszenia związane ze stabilnością


Źródła [50 mb]:
http://www.armedassault.com/downloads/A ... tch116.zip
http://www.armaholic.com/page.php?id=5428&a=dl
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: Maćko »

* Poprawiono problemy związane z kompatybilnoscią z Vistą x64 w przypadku kart ATI i dużej ilości pamięci RAM
U mnie nie widzę żadnej różnicy między 1.15 a 1.16. Było dobrze i... jest tak samo :)
* Poprawiono stabilnośc i wydajność na wszystkich kartach ATI (zredukowano nadmierny wypływ wirtualnej pamięci)
U mnie ~1 FPS więcej. Ale traktuję to jako błąd pomiaru.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: Artek3333 »

Zaczynam się irytować tymi patchami! :rant Jak już mają wypuszczać to niech wypuszczą bez bety i jak to ma być patch to niech jest konkretny gdzie sią zauważalne zmiany na lepsze! Po co zawracać głowy rzeczami które są mało istotne. Niech poprawią te irytujące błędy które nadal istnieją i gryzą mnie od początku. Ale widocznie tego już nie da się poprawić, a żeby wymieniać co? to lista jest długa, z Armą 2 pewnie będzie to samo, śledząc te wszystkie filmiki to na 90% :evil:
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: Matte »

Zauważ, że BIS nie ma każdej możliwej karty graficznej, kości ramu a tym bardziej gotowego komputera w każdej konfiguracji. Bety wypuszczają po to aby zobaczyć jak zachowują się w różnych środowiskach. Jasne, mogą pominąć fazy publicznej bety, ale nie ździw się jeżeli ArmA nie odpali na Twoim komputerze bo w studio mieli tylko GeForce 2 i Rive TNT...
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: Maćko »

Maruk zapowiada również kolejnego patcha - 1.17 ale już nie w wersji beta.
1.16 beta will stay beta only for some time, if nothing bad happens again, will be raised to final 1.17 pretty soon
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: Rafael3D »

Maćko pisze:Maruk zapowiada również kolejnego patcha - 1.17 ale już nie w wersji beta.
1.16 beta will stay beta only for some time, if nothing bad happens again, will be raised to final 1.17 pretty soon - czyli nie tyle nowego co 1.16BETA ma dostać zaniedługo status 1.17 oficjala, jesli "nic złego się znowu nie przydarzy" (cokolwiek to ma znaczyć).
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: Artek3333 »

Po co w ogóle ten patch jak on praktycznie g... zmienia. Nie lepiej poczekać aż zbiorą więcej i bardziej konkretnych poprawek i dopiero wydać? No chyba, że tu chodzi o numerację i chcą jak najszybciej dojść do 1.96 :lol:
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: mant3z »

Sprawdzić trzeba by się upewnić czy ArmA ][ ruszy, no i jeżeli ruszy czy nie będzie nas kopać na pulpit :)
Zapewne to ma wiele wspólnego z wykończeniami nowej części, domyślam się, że bis sprawdza czy nie będzie chaosu na forum po wydaniu dwójki, bo połowie się coś krzaczy.

No i życzę nam wszystkim by to była prawda. Swoją drogą jaka by ona nie była to i tak robi wrażenie, że nadal ktoś dłubie w ArmA by żyło się nam lepiej :D


EDIT 7:10
Z takimi ustawieniami
http://www.mant3z.boo.pl/arma/arma.jpg

Wskoczyłem na serwerek gdzie grali evo i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, w bazie na lotnisku 40fsp, w mieście 22~28, poza miastem w samochodzie i w lesie czasami spadki do 18.
VD: miałem ustawiony w bazie oraz podczas gry na 1900 a Terrain Detail: medium.

Wcześniej granie w tych detalach i przy tej rozdzielczości było niemożliwe, teraz jest akceptowalne :)
Zapewne nowy, czysty system i lepszy setup bios'u by dodał z kilka fps, niestety nie znam się na OC, timingach i innych takich cudach :P
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
pabas
Posty: 73
Rejestracja: 16 lutego 2007, 14:23
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: pabas »

Artek3333 pisze:Po co w ogóle ten patch jak on praktycznie g... zmienia.
A właśnie że jesteś w błędzie.

Posiadam Viste 64x Kartę ATI i 4gb i do tej pory nic nie pomagało by grac na 4gb. Musiałem w rejestrze kombinowac z ilością ramu. Patch 1.16 rozwiązał problem. Wszystko śmiga o wiele lepiej. Mimo że i tak miałem wsio ustawione na VERY HIGH to do tego jeszcze mogę teraz widoczność podciągnąć do 3500 :) W końcu doczekałem sie tej łatki :)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: FOX-PL* »

:hapy
Super patch. Dotychczas by móc kożystać z 4GB RAM musiałem instalować ArmA posiadając 8 GB, po czym wypinałem 2 kości (po 2 GB), lub tez podobnie jak pabas musiałem przełanczać Viste na 3072 MB, a teraz bez problemów mogę odpalać ArmA na 8 GB Ramu, nawet płynność gry wydaje mi się lepsza. Podciągnełem odległość rysowania i nie odczułem przydkań normalnie rewelacja. :1th :1th :1th

Jedyna wada taka, że jest to wersja beta i niestety mało któremu adminowi serwa chce się aktualizować Armę na serwie do patcha 1.16, praktycznie nikomu :( . A posiadając niższą albo wyższą wersje niż 1.14 nie ma się szans zagrać na dobrym serwie :|
Ostatnio zmieniony 26 kwietnia 2009, 21:48 przez FOX-PL*, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Nowy beta patch 1.16.5277 !

Post autor: Artek3333 »

Ja ciągane na XP więc żadnych, ale to żadnych zmian nie zauważyłem. Cieszę się, że chociaż wy jesteście zadowoleni, tylko pozostało czekać na wersje bez bety. ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”