A.C.E Public Beta Release!
Moderator: Inkwizytor
A.C.E Public Beta Release!
Nie wdając się w detale postuję, że beta ACE została wydana. Zainteresowani wiedzą co to za mod, dla tych co mniej są w temacie - WGL w ArmA, czyli jeszcze większe urealistycznienie naszej gry. Więcej szczegółów na oficjalnym forum - http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=76692;
ACE MOD Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=A8qOBUiDTs8
Jeśli nie masz jeszcze ACE MOD możesz pobrać najnowszą pełną wersję moda z linka poniżej.
Jeśli posiadasz już ACE MOD, lecz w wersji STARSZEJ niż najnowsza szukaj PATCHA odpowiedniego dla twojej aktualnej wersji moda.
ACE MOD 1.05 Full Version (780mb):
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace/ACE ... 05full.exe
http://www.armedassault.info/index.php? ... ons&id=836
http://mirror.gamingsa.com/public/Armed ... 05full.exe
http://www.acemod.net/pub/ACE-ArmA_Mod_v1.05full.exe
ACE MOD Patch#2 (1.00/1.01 - 1.02) (591mb):
http://www.acemod.net/updates/ACE-ArmA_ ... update.exe
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
http://fow-hq.de/arma/ACE-ArmA_Mod_v1.02update.exe
http://www.armaholic.com/page.php?id=4657&a=dl
ACE MOD Patch#3 (1.03) (185mb):
http://www.acemod.net/updates/ACE-ArmA_ ... update.exe
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
ACE MOD Patch#4 (1.04) (12mb):
http://www.acemod.net/updates/ACE-ArmA_ ... update.exe
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
ACE MOD Patch#5 (1.05) (519mb):
http://www.armaholic.com/page.php?id=5069&a=dl
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
ACE MOD Patch#6 (1.06) (72mb):
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
http://www.armedassault.info/download.p ... ons&id=838
NAJNOWSZA WERSJA = 1.06
1.02 -> 1.03 -> 1.04 -> 1.05 -> 1.06
Życzę miłego ściągania !
Ostatnio zmieniony 17 marca 2009, 12:05 przez Rainbow, łącznie zmieniany 12 razy.
Re: A.C.E Public Beta Release!
Oprócz kilku świetnych usprawnień gameplaya (skok przez płot, nowa lornetka, przegrzewanie się broni, zacinanie itd.) znalazło się również kilka "szpil" koszmarnych, wręcz niemozliwych np. Specnaz (totalnie z tyłka wyjęty) oraz tekstury niektórych pojazdów (desert Abrams, celowniki itd.).
Ale warto grać, bo to pierwsza rozsądna kompliacja na której warto oprzeć zawartość serwera.
Ale warto grać, bo to pierwsza rozsądna kompliacja na której warto oprzeć zawartość serwera.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: A.C.E Public Beta Release!
Textury można łatwiej poprawić niż niektóre skrypty . Ja właśnie zasysam, bo wczoraj AFKowałem (wiecie, szopka świąteczna).
Re: A.C.E Public Beta Release!
Jak dla mnie bardzo dobry mod, jestem pod wrażeniem, zwłaszcza jeśli chodzi o jednostki BLUFOR W REDFOR uczepiłbym się faktycznie Specnazu, bo trochę go nie przypominają...ale ogółem wrażenia jak najbardziej pozytywne
Jednak jednej rzeczy nie mogę rozgryźć...jak się tam otwiera spadochron?
Wszystkie NPC'e, spadające z tej samej wysokości co ja, nie mają z tym problemu, jednak ja za zbója nie mogę rozgryźć jak się to robi...
EDIT: Wiem o metodzie, w której się bierze spadochron z odpowiedniej skrzynki z amunicją. To wszystko działa. Jednak ciekawi mnie, że NPC'ów to nie dotyczy, oni, chociaż spadochronów w ekwipunku nie mają , to jednak przy wyskoku z helikoptera / samolotu ( nawet jako pasażerowie ) im się otwiera, a ja lecę dalej ( swoją drogą, fajna animacja ).
Jednak jednej rzeczy nie mogę rozgryźć...jak się tam otwiera spadochron?
Wszystkie NPC'e, spadające z tej samej wysokości co ja, nie mają z tym problemu, jednak ja za zbója nie mogę rozgryźć jak się to robi...
EDIT: Wiem o metodzie, w której się bierze spadochron z odpowiedniej skrzynki z amunicją. To wszystko działa. Jednak ciekawi mnie, że NPC'ów to nie dotyczy, oni, chociaż spadochronów w ekwipunku nie mają , to jednak przy wyskoku z helikoptera / samolotu ( nawet jako pasażerowie ) im się otwiera, a ja lecę dalej ( swoją drogą, fajna animacja ).
давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: A.C.E Public Beta Release!
Dla tych którym przeszkadza "system" ran i zachowania/leżenia czekając na dobitkę/niemożność użycia bandaży: Po wywaleniu kilku plików da się grać bez tego dobrodziejstwa. Przy zastosowaniu ECSa mamy s powrotem stary dobry system samoleczenia.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: A.C.E Public Beta Release!
Czy ja wiem? Ale jednak to jest po prostu realistyczne. A poza tym ACE jest pod multi. AI nie obsługuje połowy skryptów (rozkładanie MG etc.). Licz, że z innymi graczami zostaniesz zabrany w bezpieczne miejsce i wyleczony
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: A.C.E Public Beta Release!
ACE w wielu kwestiach urozmaica grę, tworzy nowy klimat i napewno sprawia, że gra się trudniej.
System ran jest bardzo ciekawy, lecz po kilku dniach gry sprowadza się do wystrzeliwania dwa razy większej ilości pocisków tylko po to, by być pewnym, że się zabiło a nie zraniło wroga. Na dłuższą metę staje się to schematyczne i trąci recydywą w temacie przestępstw wojennych (patrz dobijanie rannych). Aktulanie dostępne mapy nie zawsze są kompatybilne z ACE i wymagają modyfikacji. Z czasem równie nagminne stało się odradzanie po utracie przytomności, bo tak łatwiej i szybciej niż czekać na wykrwawienie. Zauważyłem skrajne zachowanie AI, czasem jest super inteligentne, celne do bólu, któremu nie przeszkadzają drzewa, krzaki i takie tam a innym razem pozwala sobie na nie reagowanie na wroga. Nie twierdzę, że mod jest zły, wręcz przeciwnie jest idealny dla misji coop stworzonych pod ACE.
Osobną kwestią jest wpływ moda na wydolność serwera. W naszym przypadku (serwer 8BZ Feniks) zanotowaliśmy zwiekszoną tendencje do desyncu oraz większą ilość utrat połoczeń w czasie gry. Możliwe, że odpowiedni upgrade sprzętowy serwera zniwelowałby tą dokuczliwość.
Po prawie tygodniowych testach ACE na 8BZ Feniks zdecydowaliśmy powrócić do konfiguracji serwera bez moda.
Z chęcia wrócimy do niego jak tylko pojawi się nowa ulepszona wersja.
System ran jest bardzo ciekawy, lecz po kilku dniach gry sprowadza się do wystrzeliwania dwa razy większej ilości pocisków tylko po to, by być pewnym, że się zabiło a nie zraniło wroga. Na dłuższą metę staje się to schematyczne i trąci recydywą w temacie przestępstw wojennych (patrz dobijanie rannych). Aktulanie dostępne mapy nie zawsze są kompatybilne z ACE i wymagają modyfikacji. Z czasem równie nagminne stało się odradzanie po utracie przytomności, bo tak łatwiej i szybciej niż czekać na wykrwawienie. Zauważyłem skrajne zachowanie AI, czasem jest super inteligentne, celne do bólu, któremu nie przeszkadzają drzewa, krzaki i takie tam a innym razem pozwala sobie na nie reagowanie na wroga. Nie twierdzę, że mod jest zły, wręcz przeciwnie jest idealny dla misji coop stworzonych pod ACE.
Osobną kwestią jest wpływ moda na wydolność serwera. W naszym przypadku (serwer 8BZ Feniks) zanotowaliśmy zwiekszoną tendencje do desyncu oraz większą ilość utrat połoczeń w czasie gry. Możliwe, że odpowiedni upgrade sprzętowy serwera zniwelowałby tą dokuczliwość.
Po prawie tygodniowych testach ACE na 8BZ Feniks zdecydowaliśmy powrócić do konfiguracji serwera bez moda.
Z chęcia wrócimy do niego jak tylko pojawi się nowa ulepszona wersja.
Re: A.C.E Public Beta Release!
Pojawił się Patch#1 do ACE Moda. Można go ściągnąć poprzez Updater'a dołączonego do moda, lub po prostu z poniższego linka.
Lista zmian i poprawek jest duża (http://www.acemod.net/wiki/Changelog#v1.01). Patch zajmuje 333 MB.
http://fow-hq.de/arma/ACE-ArmA_Mod_v1.01update.exe
Jeśli ktoś jeszcze nie ściągał tego moda polecam ściągnąć już spatchowaną wersję całego moda (648mb):
http://fow-hq.de/arma/ACE-ArmA_Mod_v1.01full.exe
Więcej mirrorów w głównym poście.
Lista zmian i poprawek jest duża (http://www.acemod.net/wiki/Changelog#v1.01). Patch zajmuje 333 MB.
http://fow-hq.de/arma/ACE-ArmA_Mod_v1.01update.exe
Jeśli ktoś jeszcze nie ściągał tego moda polecam ściągnąć już spatchowaną wersję całego moda (648mb):
http://fow-hq.de/arma/ACE-ArmA_Mod_v1.01full.exe
Więcej mirrorów w głównym poście.
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:53 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: A.C.E Public Beta Release!
Chyba wrócę do ArmA . Bo wygląda to godnie
Re: A.C.E Public Beta Release!
W nowym ACE coś zepsuli z revivem. Otóż postac potrafi po odzyskaniu przytomności/pierwszej pomocy stanąć w bezruchu. Żaden klawiesz nie działa, jedynie myszką możemy sterowac głową. Nie jest to notoryczne, ale wczoraj mi się przytrafiło.
Re: A.C.E Public Beta Release!
Witam
Mam problem z odnalezieniem „paka broni” – weapons pack w ACEmod. Konkretnie chodzi mi tu o HK417 i SCAR w różnych wariantach – dostępnych w ACEmod w edytorze – amobox.... Myślałem już że mi się udało
bo HK i SCAR dostępne są w „6th Sense ArmA Mod” niestety jakością bardzo odbiegają od tych z ACEmod.
Próbowałem również przypisać tę broń w formie – replacement – znalazłem na stronie ACEmod clasname owej broni właściwie wszystkich dostępnych w ACEmod - http://amb3940.be/weaplist_config_weap.htm - Zapisałem – przykład
class CAManBase;
class SoldierWB: CAManBase {
model = "\Marpat_Marine\us_soldier_b";
weapons[] = {"ACE_HK416_gl_SD", "NVGoggles","Throw", "Put", "M9"};
magazines[] = {"30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9"};
};
I ku mojemu zdziwieniu wyskoczył błąd
A kiedy użyłem weapons pack RH_M4/M16 – przykład
class CAManBase;
class SoldierWB: CAManBase {
model = "\Marpat_Marine\us_soldier_b";
weapons[] = {" RH_m4", "NVGoggles","Throw", "Put", "M9"};
magazines[] = {"30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9"};
};
działało ale tylko w edytorze, więc podejrzewam ze problem tkwi w configu ACEmod – z stąd moja prośba o pomoc.
Był bym wdzięczny za adres z pakiem tych broni (wraz z clasname) lub pomoc w wyodrębnieniu z ACEmod/addons....
Z góry bardzo dziękuję
Mam problem z odnalezieniem „paka broni” – weapons pack w ACEmod. Konkretnie chodzi mi tu o HK417 i SCAR w różnych wariantach – dostępnych w ACEmod w edytorze – amobox.... Myślałem już że mi się udało
bo HK i SCAR dostępne są w „6th Sense ArmA Mod” niestety jakością bardzo odbiegają od tych z ACEmod.
Próbowałem również przypisać tę broń w formie – replacement – znalazłem na stronie ACEmod clasname owej broni właściwie wszystkich dostępnych w ACEmod - http://amb3940.be/weaplist_config_weap.htm - Zapisałem – przykład
class CAManBase;
class SoldierWB: CAManBase {
model = "\Marpat_Marine\us_soldier_b";
weapons[] = {"ACE_HK416_gl_SD", "NVGoggles","Throw", "Put", "M9"};
magazines[] = {"30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9"};
};
I ku mojemu zdziwieniu wyskoczył błąd
A kiedy użyłem weapons pack RH_M4/M16 – przykład
class CAManBase;
class SoldierWB: CAManBase {
model = "\Marpat_Marine\us_soldier_b";
weapons[] = {" RH_m4", "NVGoggles","Throw", "Put", "M9"};
magazines[] = {"30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9"};
};
działało ale tylko w edytorze, więc podejrzewam ze problem tkwi w configu ACEmod – z stąd moja prośba o pomoc.
Był bym wdzięczny za adres z pakiem tych broni (wraz z clasname) lub pomoc w wyodrębnieniu z ACEmod/addons....
Z góry bardzo dziękuję