Tekstury nieba

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
królik
Posty: 2
Rejestracja: 05 lipca 2008, 15:21
ID Steam:
Numer GG: 10405122
ID gracza: 13

Tekstury nieba

Post autor: królik »

Witam mam pewien problem, tworzę dodatek który zmienił by wszystkie podstawowe textury nieba na nowe moje tekstury.
Mam config lecz on nie działa :

class CfgPatches {
class Rabbit_sky {
units[] = {};
weapons[] = {};
requiredVersion = 0.1;
requiredAddons[] = {CAData};
};
};

class CfgWorlds {
initWorld = "Intro";
demoWorld = "Intro";
class DefaultClutter; // External class reference

class DefaultWorld {
class Weather {
class Overcast {
class Weather1; // External class reference
class Weather2; // External class reference
class Weather3; // External class reference
class Weather4; // External class reference
class Weather5; // External class reference
};
};
};

class CAWorld : DefaultWorld {
class Weather : Weather {
class Overcast : Overcast {
class Weather1 : Weather1 {
sky = "Rabbit_sky\sky_clear_sky.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_clear_lco.paa";
};

class Weather2 : Weather2 {
sky = "Rabbit_sky\sky_semicloudy_sky.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_semicloudy_lco.paa";
};

class Weather3 : Weather3 {
sky = "Rabbit_sky\sky_cloudy_sky.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_cloudy_lco.paa";
};

class Weather4 : Weather4 {
sky = "Rabbit_sky\sunset_cloudy.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_mostlycloudy_lco.paa";
};

class Weather5 : Weather5 {
sky = "Rabbit_sky\sunset_cloudy.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_overcast_lco.paa";
};
};

class ThunderboltNorm {
model = "\ca\data\blesk1.p3d";
soundNear[] = {"\ca\sounds\data\sound\thundershort", 100.0, 1};
soundFar[] = {"\ca\sounds\data\sound\thunderlong2", 31.6228, 1};
};

class ThunderboltHeavy {
model = "\ca\data\blesk2.p3d";
soundNear[] = {"\ca\sounds\data\sound\thunderhard", 100.0, 1};
soundFar[] = {"\ca\sounds\data\sound\thunder", 316.228, 1};
};
};

class Rain {
texture = "ca\data\data\rain_ca.01.paa";
raindrop = "\ca\data\raindrop.p3d";
speed = 1;
levels[] = {8, 2};
};
skyTexture = "ca\data\data\sky_semicloudy_sky.paa";
skyTextureR = "ca\data\data\sky_semicloudy_lco.paa";
seaTexture = "ca\data\seatexture_co.paa";
clouds[] = {"ca\data\mrak1.p3d", "ca\data\mrak2.p3d", "ca\data\mrak3.p3d", "ca\data\mrak4.p3d"};
skyObject = "ca\data\obloha.p3d";
starsObject = "ca\data\stars.p3d";
horizontObject = "ca\data\horizont.p3d";
haloObject = "ca\data\sunhalo.p3d";
sunObject = "ca\data\sun.p3d";
rainbowObject = "ca\data\rainbow.p3d";
moonObject = "ca\data\moon.p3d";
};
};

Co jest w nim źle bo nie działa, mam jeszcze jeden problem ... a raczej pomysł, chciałbym stworzyć skrypt który działał by na takiej zasadzie że o każdej godzinie dnia w grze można by włączyć teksture jaką sobie chcesz...
W Armie jest 5 tekstur nieba, a chcę zrobić tak że było by z kilkadziesiąt.


- Bardzo dziękuje za pomoc -
"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami" - Jonathan Davis
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”