Witam mam pewien problem, tworzę dodatek który zmienił by wszystkie podstawowe textury nieba na nowe moje tekstury.
Mam config lecz on nie działa :
class CfgPatches {
class Rabbit_sky {
units[] = {};
weapons[] = {};
requiredVersion = 0.1;
requiredAddons[] = {CAData};
};
};
class CfgWorlds {
initWorld = "Intro";
demoWorld = "Intro";
class DefaultClutter; // External class reference
class DefaultWorld {
class Weather {
class Overcast {
class Weather1; // External class reference
class Weather2; // External class reference
class Weather3; // External class reference
class Weather4; // External class reference
class Weather5; // External class reference
};
};
};
class CAWorld : DefaultWorld {
class Weather : Weather {
class Overcast : Overcast {
class Weather1 : Weather1 {
sky = "Rabbit_sky\sky_clear_sky.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_clear_lco.paa";
};
class Weather2 : Weather2 {
sky = "Rabbit_sky\sky_semicloudy_sky.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_semicloudy_lco.paa";
};
class Weather3 : Weather3 {
sky = "Rabbit_sky\sky_cloudy_sky.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_cloudy_lco.paa";
};
class Weather4 : Weather4 {
sky = "Rabbit_sky\sunset_cloudy.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_mostlycloudy_lco.paa";
};
class Weather5 : Weather5 {
sky = "Rabbit_sky\sunset_cloudy.paa";
skyR = "ca\data\data\sky_overcast_lco.paa";
};
};
class ThunderboltNorm {
model = "\ca\data\blesk1.p3d";
soundNear[] = {"\ca\sounds\data\sound\thundershort", 100.0, 1};
soundFar[] = {"\ca\sounds\data\sound\thunderlong2", 31.6228, 1};
};
class ThunderboltHeavy {
model = "\ca\data\blesk2.p3d";
soundNear[] = {"\ca\sounds\data\sound\thunderhard", 100.0, 1};
soundFar[] = {"\ca\sounds\data\sound\thunder", 316.228, 1};
};
};
class Rain {
texture = "ca\data\data\rain_ca.01.paa";
raindrop = "\ca\data\raindrop.p3d";
speed = 1;
levels[] = {8, 2};
};
skyTexture = "ca\data\data\sky_semicloudy_sky.paa";
skyTextureR = "ca\data\data\sky_semicloudy_lco.paa";
seaTexture = "ca\data\seatexture_co.paa";
clouds[] = {"ca\data\mrak1.p3d", "ca\data\mrak2.p3d", "ca\data\mrak3.p3d", "ca\data\mrak4.p3d"};
skyObject = "ca\data\obloha.p3d";
starsObject = "ca\data\stars.p3d";
horizontObject = "ca\data\horizont.p3d";
haloObject = "ca\data\sunhalo.p3d";
sunObject = "ca\data\sun.p3d";
rainbowObject = "ca\data\rainbow.p3d";
moonObject = "ca\data\moon.p3d";
};
};
Co jest w nim źle bo nie działa, mam jeszcze jeden problem ... a raczej pomysł, chciałbym stworzyć skrypt który działał by na takiej zasadzie że o każdej godzinie dnia w grze można by włączyć teksture jaką sobie chcesz...
W Armie jest 5 tekstur nieba, a chcę zrobić tak że było by z kilkadziesiąt.
- Bardzo dziękuje za pomoc -
Tekstury nieba
Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne
Moderator: Inkwizytor
ODPOWIEDZ
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”
Przejdź do
- Sprawy ogólne forum
- ↳ Regulamin, ogłoszenia i komunikaty
- ↳ Propozycje i uwagi
- Aktualności
- ↳ ArmA Flash News
- Arma 3
- ↳ Arma3
- ↳ Arma3: wersja Beta
- ↳ Arma3: wersja Alpha
- ↳ Pomoc techniczna
- ↳ Instalacja i uruchamianie
- ↳ Aktualizacja gry
- ↳ Mody, addony, DLC
- ↳ Wydajność i zawieszanie się
- ↳ Grafika
- ↳ Dźwięk i komunikacja (chat, TS, VoiP)
- ↳ Sterowanie
- ↳ Ustawienia zaawansowane
- ↳ Połączenie z siecią i serwerem
- ↳ Serwer oraz hostowanie
- ↳ Singleplayer
- ↳ Multiplayer
- ↳ Polish Arma Community
- ↳ [PAC]
- ↳ Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- Arma 2 oraz Arma2 Operation Arrowhead
- ↳ Pomoc techniczna oraz FAQ
- ↳ Instalacja i uruchamianie
- ↳ Aktualizacja gry
- ↳ Mody, addony, DLC
- ↳ Wydajność i zawieszanie się
- ↳ Grafika
- ↳ Dźwięk i komunikacja (chat, TS, VoiP)
- ↳ Sterowanie
- ↳ Ustawienia zaawansowane
- ↳ Połączenie z siecią i serwerem
- ↳ Serwer oraz hostowanie
- ↳ Arma2 Operation Arrowhead
- ↳ Singleplayer
- ↳ Multiplayer
- ↳ Polish Arma Community
- ↳ [PAC]
- ↳ Arma Coop Corps
- ↳ [A2C]
- ↳ Cooperative Flashpoint Online Gaming
- ↳ [CFOG]
- ↳ Combat Operations Specialists Attachment
- ↳ [COSA]
- ↳ Virtual Battle
- ↳ Kampanie VB
- ↳ VB-OK
- ↳ VB-PTWar
- ↳ VB-PHWar
- ↳ VB2
- ↳ VB1
- ↳ Działy frakcji VB
- ↳ Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- ↳ Arma2 - wydanie 2009 rok.
- Kantyna
- ↳ Co ślina na język...
- ↳ Militarium
- ↳ Hardware & Software
- ↳ Imprezy
- ↳ Kosz / Testy
- Zaprzyjaźnione serwisy
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmASite.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu PFC
- Armed Assault - wydanie 2006 rok.
- ↳ Armed Assault - ArmA
- ↳ Ogólna dyskusja o ArmA
- ↳ Singleplayer
- ↳ ArmA Multiplayer
- ↳ Ogólne o multiplayer
- ↳ Cooperative
- ↳ Klany
- ↳ CTI
- ↳ IC-Arma
- ↳ ECL
- ↳ ESL
- ↳ AZPL Tournament
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- ↳ Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Pomoc techniczna dotycząca Army
- ↳ FAQ
- Operation Flashpoint - wydanie 2001 rok.
- ↳ Ogólna dyskusja / FAQ / Singleplayer / Multiplayer / Klany
- Zaprzyjaźnione serwisy - ArmA2.pl
- ↳ Komentarze do newsów ARMA2.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmA2.pl
- ↳ Turniej ArmA2.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmedAssault.pl
- ↳ Radiosfera
- ↳ Radio...
- ↳ Code Red
- ↳ Turnieje oraz Ligi
- ↳ Informacje ogólne