[Mody] CWR jednak żyje

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Yac »

SaS TrooP
Jak już pisałem - gówno wiesz i pierdzielisz jak zwykle. Nie masz najmniejszego pojęcia czym jest CWR a czym P85. Co Tworzy ekipa CWR a co P85. Ale przecież zawsze jest powód do nabicia posta co?

OFman - podziwiam Twoją cierpliwość :coffee
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Maćko »

SaS TrooP pisze:
CWR nadal żyje!
Niestety...
Ech, czy oni nie widzą, że się błaźnią?
Ech, czy ty nie widzisz, że ty się błaźnisz takimi wypowiedziami ?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

Dobra, fakt, może źle to ująłem. Ale na tą chwilę jestem zdecydowanym zwolennikiem P'85, i najprawdopodobniej to się nie zmieni. A CWR - dla mnie jest po prostu średni. Na razie oczywiście.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Rainbow »

Ocenianie czegoś, w co się nawet jeszcze nie grało...to takie swojskie...to takie polskie...
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

CWR wydało demo, P'85 teasera. Na tej podstawie to oceniam.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: ufoman »

Jak mozna oceniac, kiedy cos nie jest produktem koncowym?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

Dlatego nie oceniam tego jako produkt końcowy. W tym wypadku mamy dwa produkty beta, tak więc można je oceniać na równym poziomie. Gdybym oceniał np. Full P'85 i jakąś tam pre alphę CWRa (a z tego co wiem to co teraz jest to beta) to wtedy bluzgi w moim kierunku są uzasadnione. Ale chwilowo lepiej radzą sobie "wolni" addonmakerzy od ludzi wspieranych przez BIS. I tutaj IMHO pies pogrzebany.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Gdybym oceniał np. Full P'85 i jakąś tam pre alphę CWRa (a z tego co wiem to co teraz jest to beta) to wtedy bluzgi w moim kierunku są uzasadnione.
W takim razie Ty mało wiesz jak to mawia mój nauczyciel od historii. Podaj mi jedno źródło gdzie pisze coś o becie CWRa. Do bety nawet dziś daleka droga a ty piszesz na temat dema, które zostało wydane prawie rok temu trochę na siłę by zrobić niespodziankę community na święta. Dobrze, że są tu osoby myślące, które widzą różnicę pomiędzy dwoma modami i wiedzą, że nie należy ich porównywać.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

Cold War Rearmed v0.36 released

OFP Demo State
Cóż, sami tak napisaliście. A jesli nawet, to teoretycznie P'85 to teaser, jak sami się reklamują (i to co wyszło). A teaser to:
Jest to często stosowany chwyt marketingowy, mający na celu zwrócenie uwagi potencjalnych odbiorców na promowany produkt, który w chwili udostępnienia teasera nie jest jeszcze gotowy.
Jaś demo, czy też wersja demonstracyjna:
Wersja demonstracyjna, demo, demo gry, wersja pokazowa, próbna zwykle komercyjego programu komputerowego. Zazwyczaj jest to wersja o ograniczonej funkcjonalności w stosunku do wersji pełnej lub wersja pełna o ograniczonej czasowo możliwości wykorzystania.W przypadku gier jest to zwykle jeden poziom z finalnej części gry.
Z waszych słów wynika, że pokazaliście część UKOŃCZĄNĄ bądź niemal ukończoną. A teaser to niewielki procent tego co ma być, i do tego nie do końca ukończony.

Cóż, to porównanie chyba przemawia. Ewentualnie jeśli to nie prawda, możecie pozmieniać nazwy na pre alpha, R1 itp.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Źle to zrozumiałeś, teraz myślę jak to napisać abyś ponownie źle nie zrozumiał...
To co wydaliśmy prawie rok temu miało zawierać wyłącznie to co zawierało demo OFP. I pewnie nie uwierzysz ale demo OFP z 2001 roku zawierało wersję gry 0.36. Taki też numerek dostała opublikowna wersja CWRa i na pewno nie należy traktować tego jako betę/dema/cotamchcesz całego moda. Ty pewnie nawet nie zauważyłeś tego numerka obok nazwy bo i po co. Chodziło bardziej o pokazanie, że w Armie da się rozgrywać misje znane z Flashpointa. A teraz przeczytaj jeszcze raz to co podkreśliłem.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

No, to teraz trzyma się kupy i nie ma powodów do kłótni. Mimo to powinniście byli odczekać jeszcze trochę dorobić parę rzeczy jak np. M60 (no bo co jak co, ale on i T80 to po prostu tragedia. Konwersja takiego Mutta jest całkiem dobra, ale to?). OK, teraz wiem o co chodzi. Liczę, że poprzednie wypowiedzi cię nie uraziły.

Chciałbym jeszcze dodać, że mam OFP od 2002 roku i to od razu fulla, więc nie miałem pojęcia wersji itp.
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”