Joystick - głównie pod ArmA, ale nie tylko...

Masz problem ze sprzętem? Windows Ci się wiesza? A może chcesz sie pochwalić swoim "piecem"?

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Joystick - głównie pod ArmA, ale nie tylko...

Post autor: Robi »

Cześć ludzie...
Zastanawiam się nad kupnem joysticka, ale nie mam za bardzo doświadczenia w tym temacie.
Pracowałby głównie pod ArmA, ale znając życie zaprzęgał bym pewnie i do innych gier latających (skoro już będę go miał ;) ).
Wiem, że wiele osób lata na joysticku i sobie chwali, chciałbym więc zapytać jakich modeli używacie lub jakie moglibyście polecić.
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że ArmA to nie jest typowy symulator lotu, ale latanie na klawiaturze i myszce nie do końca mnie satysfakcjonuje (w OFP było jakoś inaczej/lepiej :D ). Zależy mi głównie na poprawieniu płynności manewrowania "latadłami".
Prosiłbym o jakieś konkretne sugestie, bo tak jak wcześniej napisałem nie mam zielonego pojęcia o joystickach :) (to byłby mój pierwszy :D)

Acha... żeby nie było, że się nie rozglądałem ;)
Podobają mi się np.:

Logitech Attack 3
Obrazek

Logitech Extreme 3D PRO
Obrazek

Saitek Joystick Aviator
Obrazek

Saitek Joystick Cyborg evo
Obrazek

Jedyne co mogę o nich powiedzieć, tooo... że są ładne :D
Mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać i niekoniecznie w modelach, które przedstawiłem ;)

pozdrawiam
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Joystick - głównie pod ArmA, ale nie tylko...

Post autor: Forrestal »