Miasto

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Miasto

Post autor: centurion_94 »

Czy zna ktoś z was jakąś wyspę do ArmA, na której jest miasto wielkości około 1/2 południowego sahrani (tzn. bardzo duże). Za propozycje z góry dziękuje :dworship
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Miasto

Post autor: kondor »

nie ma takiej prawdopodobnie
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Miasto

Post autor: centurion_94 »

A takie, żeby było 2 razy większe niż Paraiso?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Miasto

Post autor: kondor »

zdaje się, że Sakahacośtam autorstwa Opteryxa (niby wymagane QG, ale mi poszło bez, chodź się na początku burzył):
http://www.armedassault.info/index.php? ... ands&id=12
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Miasto

Post autor: centurion_94 »

Dzienx :dworship. Jak burzył?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Miasto

Post autor: Matte »

Konflikty z powodu braku Andodonu Queens Gambit, czyli wywalało błędy.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Miasto

Post autor: centurion_94 »

Ale wszystkie domy były na miejscu?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Miasto

Post autor: Maćko »

Wywala błędy, ale ja żadnych niedogodności nie zauważyłem, wszystko jest tak jak być powinno (na pierwszy rzut oka z edytora :P )
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Miasto

Post autor: eJay »

Musi się burzyć, bo na Sakakah są obiekty z QG 8)
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Miasto

Post autor: OFman »

Cieszcie się, że w ogóle działa bez QG, jeszcze niedawno był piękny CTD jeśli się nie miało któregoś z obiektów użytych na wyspach.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”