[Jednostki] Boeing 737-800 z Flight Simulator X

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: [Jednostki] Boeing 737-800 z Flight Simulator X

Post autor: Jerry »

itan pisze:
Jerry pisze:Po co to komu w Armie...
Po to, aby zrobić np jakas misje typu Hostage Rescue CQB (jakby było całe wnętrze samolotu, tzn. siedzenia pasażerów)
Jakby było, jakby AI umiało się w nim poruszać, jakby jednostki nie przenikały przez ściany na zewnątrz...
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Jednostki] Boeing 737-800 z Flight Simulator X

Post autor: Forrestal »

Wnetrze bedzie, siedzenia beda to i misje AT tez sie pewnie da zrobic choc mi by sie ten addon podobal jak stoi na lotnisku w takim dajmy to Bagdadzie a woklu by trwala jakas kacja US Marines :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: [Jednostki] Boeing 737-800 z Flight Simulator X

Post autor: hryst »

mi szkoda mocy przerobowych traconych na takie wodotryski.
Jest tyle sprzętu którego gracze oczekują a nie ma kto zrobić.
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Re: [Jednostki] Boeing 737-800 z Flight Simulator X

Post autor: shelton »

alepasztet pisze:tysiek heheh czyli ciagle cos grzebie. :)

O, eses... :D A ty grasz, czy nie?
Awatar użytkownika
TomaszB (TYsiEK)
Posty: 5
Rejestracja: 17 czerwca 2009, 22:48
ID Steam:
Numer GG: 1178719
ID gracza: 2461956
Lokalizacja: Bytom

Re: [Jednostki] Boeing 737-800 z Flight Simulator X

Post autor: TomaszB (TYsiEK) »

Witam szanowne grono :) Jako że Forrestal przestraszył mnie pewną wiadomością o dziwnych komentarzach na forum, postanowiłem poszukać na googlach, znalazłem i zarejestrowałem się. Nie wiem o co chodzi, może ktoś się tutaj podszywa :o . Do rzeczy. Mój przyjaciel pracujący aktualnie jako level manager w pewnej firmie tworzącej gry, uświadomił mnie żebym lepiej tego nie wydawał :| .
No cóż, po raz kolejny zawiodłem. Ale nie martwcie się, engine Armed Assault nie jest przystosowany do takich dużych obiektów i rzeczywiście nie ma sensu tym latać bo na wysokości kilkuset stóp nie widać terenu a już nie mówię o skręcaniu. Przepraszam ale jako fan FSX musiałem to powiedzieć ale nie ma co porównywać symulatora lotu do Armed Assault bo to dwie odrębne rzeczy. Dawno nie robiłem niczego od zera do OFP czy ArmA jednak ciągnie mnie do tego ale z powodu czasu nie jest to aktualnie możliwe (studia na PJWSTK i pomoc rodzicom w firmie). Aktualnie coś tam skrobię w 3d studio max także przynajmniej jestem zadowolony z tego że przesiadłem się z Oxygen do czegoś poważniejszego a to przyspieszy prace przy jakimś dodatku. Ogólnie rzecz biorąc, planuję coś zrobić i skończyć to coś ale to też zależy od mojego kompa i poraz trzeci ciągnie mnie do jego aktualizacji (ArmA II :violent ). W planach mam również portfolio z wypocinami z 3ds maxa (renderingi nad którymi się męczę żeby wyglądały jak najbardziej realistycznie) i z kategorią dodatki do gier, gdzie właśnie planuję coś jedynie do ArmA/ArmA II. Tyle dziś mogę powiedzieć, człowiek już nie ma 14 lat żeby siedzieć non-stop przy komputerze a kiedyś zdarzyło mi się nie zdać do następnej klasy bo miałem wszystko w d**ie i bawiłem się OFP :roll: .
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”