RH_aks &_pistol_pack

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

RH_aks &_pistol_pack

Post autor: Artek3333 »

Witam wszystkich. Może wie ktoś jaka jest nazwa skryptowa magazynków do AK-47 ? W addonie broni RH_aks &_pistol_pack
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: RH_aks &_pistol_pack

Post autor: kondor »

upewniwszy się, że jednostka o nazwie gracz ma ową broń, uruchom skrypt o takiej tresci:

Kod: Zaznacz cały

_mags = magazines gracz;
_napis = "";
for[{_i=0},{_i< (count _mags)},{_i=_i+1}]do{
  _napis = _napis + format["%1 : %2\n", _i, _mags select _i];
};
hint _napis;
a ujrzysz nazwy wszystkich magazynkow jednostki gracz
Ostatnio zmieniony 09 marca 2008, 20:01 przez kondor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: RH_aks &_pistol_pack

Post autor: Artek3333 »

Kondor nie wiem co robie źle ale po wejściu do gry, zamiast nazw mag.wyskakuje mi taka informacja :?:
scalar array Oxe Offffef:
scalar array Oxe Offffef
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: RH_aks &_pistol_pack

Post autor: kondor »

1. zrobilem błąd, niedopisując średnika za nawiasem klamrowym (już poprawiłem)
2. oczywiscie skrypt jest w składni sqf czyli uruchamia się go poprzez polecenie

Kod: Zaznacz cały

execVM "skrypt.sqf"
lub np w polu wyzwalacza, w polu inicjalizacji jednostki z przypisaniem:

Kod: Zaznacz cały

wskaznik = execVM "skrypt.sqf"
mi tak zadziałało prawidłowo. Zrobiłem wyzwalacz z warynkiem true i polem przy aktywacji jak wyżej (ten drugi)
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: RH_aks &_pistol_pack

Post autor: Artek3333 »

Bardzo dziękuje Kondor. :) Zadziałało przy wpisaniu komendy w jednostce , w wyzwalaczu nie chciało. Dzięki, jesteś wielki. Pozdrawiam. :dworship
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”