Animacja zgonu

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: Animacja zgonu

Post autor: PoitleK »

co do kamerki zabijańca to juz w ofp ukazywala ona jaka jest bezsensowna sprawa... na mapie "uwaga na snajpierow wroga" a wystarczylo 3 razy wczytac sejwa i zabijalo sie ich na pamiec... w sumie to pokazywanie zabojcy to byl dla mnie jeden z wiekszych bledow ideowych gry
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code
SubKavon
Posty: 175
Rejestracja: 06 stycznia 2007, 22:58
ID Steam:

Re: Animacja zgonu

Post autor: SubKavon »

Jak wspominałem, psuło to trochę realizm i ułatwiało rozgrywkę, ale też czasem zapobiegało frustracji :)
Na pamięć to ja strzelałem ostatnio do gości w Armie. Jak padłem to przez trawę nic nie widziałem, grzałem z pamięci mniej więcej w miejsca, gdzie ich wcześniej widziałem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”