Urealnienie rozgrywki

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Drone »

[1stCav]SokoleOko pisze: Nazwijmy rzecz po imieniu - korzystanie z kropki zbliża ArmA do nielubianego tu CS-a :mrgreen:

Ja Cs'a bardzo lubie :)
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: ufoman »

Hunter, jak Ci "kamperstwo"(nieuzasadnione slowo dla ArmA, ale coz...) przeszkadza, to moze pora zmienic gre?
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: -=HuNTeR=- »

Hunter, jak Ci "kamperstwo"(nieuzasadnione slowo dla ArmA, ale coz...) przeszkadza, to moze pora zmienic gre?

Nie chodzi mi o to, że zabraniam kampić czy co... ale co za dużo to nie zdrowo. Grałem dziś na jednym serwerze i przez 10 minut nie było słychać żadnego wybuchu, kroku, nic, a było na serwerze z 20-25 osób. To to chyba przesada jest... Zmieniać gry nie zmienię, bo gra w Armę sprawia mi przyjemność;)
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: ufoman »

Taktyke kazdy stosuje jaka chce, wiec nie wytykaj mu, zeby tak nie robil, ze to niby nie fair itp.
Badz po prostu sprytniejszy ;)


PS. Jakos przypomniala mi sie moja pierwsza klanowka z 8BZ na Sharpeye, gdzie przez prawie 25 minut nie padl ani jeden strzal :P
Awatar użytkownika
Diabl0
Posty: 134
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
ID Steam:
Numer GG: 2236900
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Diabl0 »

To może jeszcze wyłączyć dźwięk na serwerze - przecież żołnierz ma zasłonięte uszy przez hełm a to od razu wiadomo że jak zasłonięte to nic nie słyszy a tak będzie realniej :D Podobne skojarzenia mam jak was czytam. Ciekawe ilu tych "realistów" trzymało prawdziwy karabin w dłoniach i strzelało z niego?

Nie wiem jak to wygląda w RO - nie grałem i nie mam zamiary, ale w OFP/ArmA broń nie jest oddana na tyle realistycznie i dobrze umieszczona na ekranie aby po lufie określić gdzie z grubsza celuje. W realu da się to dość dokładnie określić. I ten tak przez was znienawidzony crosshair to taki odpowiednik wyobrażenia broni. I czy aż tak bardzo zbliża on Armę do CS? Śmiesz chyba żartować... Wszystkie FPP shotery (jakim jest ArmA) mają ten celownik i nikomu to nie przeszkadza. Weź też pod uwagę że ten celownik nie jest idealny. Nie wskazuje pojedynczego punktu gdzie na 100% trafi kula. Nie nadaje się też do strzelania na większy dystans. Jest tylko pomocą umożliwiającą "pociągnięcie serią z biodra" na niewielki dystans.

"umiejętność szybkiego poruszania się i strzelania przy użyciu przyrządów celowniczych" w lidze? Chyba kpisz albo nigdy nie grałeś na poważnych meczach OFP. Mecze ligowe nie są trudniejsze dlatego że grasz z "szybciej poruszającym się przeciwnikiem" i strzelającym z "użyciem przyrządów celowniczych" ale dlatego że grasz przeciwko zorganizowanej zgranej drużynie mającej dobrą komunikację, opracowaną taktykę, podział zadań i specjalizacji, umiejętność myślenia, analizowania sytuacji i wyciągania z niej wniosków. Na meczach rzadko kiedy "umiejętność szybkiego poruszania" się jest czynnikiem decydującym a strzelać z "użyciem przyrządów celowniczych" każdy doskonale potrafi.
Awatar użytkownika
Zajcew
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 15:35
ID Steam:
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Zajcew »

To może jeszcze wyłączyć dźwięk na serwerze - przecież żołnierz ma zasłonięte uszy przez hełm a to od razu wiadomo że jak zasłonięte to nic nie słyszy a tak będzie realniej


Nie wiem ilu z kolegów miało karabin ,ale Ty z pewnością ani hełmu ani karabinu chyba nie trzymałeś skoro takie bzdury piszesz.
Zresztą nie wiem po co cała ta dyskusja.Wszystko zależy od właściciela serwera.Jak się komuś będą podobały takie ustawienia to będzie grał a jak nie to poszuka innego np. z "paskiem zdrowia" i "apteczkami"
Awatar użytkownika
Diabl0
Posty: 134
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
ID Steam:
Numer GG: 2236900
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Diabl0 »

Trudne słowo: Ironia
Awatar użytkownika
Zajcew
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 15:35
ID Steam:
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Zajcew »

Diabl0 jak komuś brakuje argumentów to sięga po ironię .
Awatar użytkownika
[1stCav]SokoleOko
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
ID Steam:
Numer GG: 6169456
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: [1stCav]SokoleOko »

Diabl0 pisze: Weź też pod uwagę że ten celownik nie jest idealny. Nie wskazuje pojedynczego punktu gdzie na 100% trafi kula. Nie nadaje się też do strzelania na większy dystans. Jest tylko pomocą umożliwiającą "pociągnięcie serią z biodra" na niewielki dystans.


Ależ cała kontrowersja bierze się z faktu, że ten celownik jest dla mnie ultraprecyzyjny nawet na bardzo dalekie odległości - jeśli tylko masz te 1,5 sekundy na "złożenie" się do strzału na spokojnie, to kładziesz przeciwnika przez pół mapy.

Przykład z gry - pierwszy most w Dolores (jadąc od Ortego) - ja jestem na jednym końcu, a na przeciwległym widzę przeciwnika. W łapie mam AK-74 z tłumikiem. Najpierw położyłem się i wywaliłem pojedynczymi strzałami magazynek w przeciwnika celując przez iron-sighty bez efektu. Po czym strzeliłem "na kropkę" i... trafiłem.
Obrazek
Dołącz do nas!

Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: yorgoo »

jeśli tylko masz te 1,5 sekundy na "złożenie" się do strzału na spokojnie, to kładziesz przeciwnika przez pół mapy


hmm a to jestes dybesciak bo ja niekiedy celuje z 15 m do AI z trzymanym "prawym myszy" i mnostwo razy zdarza sie ze leje 5 kule ktora chybia a w odpowiedzi jedna wystrzelona leci mi prosto miedzy oczy.

Co do realistycznych odczuc to nie wiem jak sie to ma do prawdziwej broni ale 1h paitballa wystarczy kazdemu zeby zauwazyc ze strzelanie podczas biegu jest przydatne (moze niezbyt celne, ale baaardzo przydatne) poniewaz nie zawsze masz obok siebie kumpla ktory da ci ogien oslaniajacy!!

Druga sprawa panowie realistyczni to ladowanie broni piechura i towarzyszacego temu zjawisku 3-4 sekundy totalnego ubezwlasnowolnienia!! Na mniejszych mapach w 5 na 10 przeladowaniach wiaze sie to ze zgonem, bo nie mozesz zrobic nawet kroku widzac jak koles niemalze z usmiechem na twarzy celuje ci miedzy oczy.

Nie czesto sie zgadzam z Clerasem ale przyznaje mu racje na temat iz ARMA pod wieloma wzgledami odstaje od OFP bo sama grafika jakos mnie nie bierze i jesli ARMA nie byla by skalana 2 wspomnianymi wyzej niedogodnosciami (brak mozliwosci strzelania podczas biegu i brak mozliwosci poruszania sie przy ladowaniu)wybaczylbym wszystkie bugi, natomiast wydajac II czesc gry z tak razacymi nie dorobkami wydawce mozna posadzic o to ze wogole niechcial usprawnic poprzedniej wersji lecz zarobic nastepna kapuche jaka wycisnie z nas sprzedajac ARME!!!
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Awatar użytkownika
[1stCav]SokoleOko
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
ID Steam:
Numer GG: 6169456
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: [1stCav]SokoleOko »

yorgoo pisze: hmm a to jestes dybesciak bo ja niekiedy celuje z 15 m do AI z trzymanym "prawym myszy" i mnostwo razy zdarza sie ze leje 5 kule ktora chybia a w odpowiedzi jedna wystrzelona leci mi prosto miedzy oczy.


Mówię o multiplayerze, gdy przeciwnik mnie nie widzi... to co wyrabia AI, to się w pale nie mieści... parafrazując Ctrl-Alt-Del - "If ArmA in SP is any indication of real combat, then our guys in Iraq are really screwed up" :mrgreen:
Obrazek
Dołącz do nas!

Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”