Uhao

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Uhao

Post autor: OFman »

Od pewnego czasu tworzę nową wyspę do Army o nazwie Uhao. Głównym założeniem jest stworzenie mapy w klimatach tropikalnych. Uhao jest wzorowana na prawdziwej wyspie Oahu znajdującej się na Hawajach (tam gdzie kręcą serial LOST). Odwzorowana zostanie jednak tylko elewacja wyspy (oczywiście w trochę mniejszej skali). Pomysły na rozmieszczanie obiektów próbuję czerpać z gry Crysis i odwzorowywać je na tyle, ile silnik Army i dostępne obiekty pozwalają. Wyspa jest ukończona w około 20%. Poniżej kilka screenów.

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Marius
Posty: 34
Rejestracja: 29 listopada 2007, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Uhao

Post autor: Marius »

Sądząc po screenach, całość wygłąda ładnie i cacy : ) Oby tak dalej Ofman :)
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: Uhao

Post autor: chewie »

Jestes MISTRZEM! wyglada to niesamowicie! jestem swierzo po obejrzeniu filmu clint eastwooda Flags Of Our Fathers i jak widze gore to od razu kojarzy mi sie ze moze tam byc mega niedostepna i trodna do zdobycia baza. Cos pomiedzy TORA BORA a IWO JIMA. czytalem ostatnio ksiazke pt JAW BREAKER napisana przez operatora CIA ktory prowadzi pierwsze akcje w Afganistanie po 4/11 jedna z operacj ktora opisuje o misja 2 operatorow CIA i 4 komadosow SF polegajaca na naprowadzaniu atakow lotniczych na Tora Bora. 6 kolesi + 4 afganskich przewodnikow, jeden wskaznik laserowy i ponad 6 dni nontoper bombardowania i ostrzeliwania sie... heheeh
(oczywisce klimat twojego Uhao to nie Afganskie pogranicze ale mysle ze taie misje tam beda ladnie sie sprawdzac)
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: Forrestal »

Ja powiem tak, nigdy nie bylem zwolennikiem czy wielbicielem Twoich addonow OFmanie jednak naprwade te widoczki urzekaja :) Czekam az dane nam bedzie przejsc sie po tej wysepce.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: hryst »

a nie dało by sie tych szczytów troche skrócić?
grywalność by wzrosła.
A na fotach wygląda wyśmienicie.
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: Maćko »

Wyspa wygląda znakomicie, ale ja miałbym do ciebie jedną prośbę. Zrób dwie wersje tej wyspy, z trawą i bez trawy. Nie wszyscy mają piece z piekła, a dla mnie każdy FPS jest ważny :)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Uhao

Post autor: Rainbow »

Przecież trawę możesz sobie wyłączyć w ustawieniach graficznych, więc nie wiem w czym problem?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: Maćko »

Ach.. Ale to nie wyłącza tylko trawy, zniekształca cały teren.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: Uhao

Post autor: chewie »

OFman jak idzie wyspa?
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: OFman »

Dziś wysyłam koleją wersję Kolgujeva dla CWR. Po tym popracuję trochę nad Uhao. Mam sporo nowych pomysłów.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: Uhao

Post autor: chewie »

pokazalem zdjeciuweczki na arma.totalgamingnetwork.com czyli IC-ARMA i chlopaki sie strasznie zagrzali... :dworship
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”