Uhao

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: mant3z »

Rainbow a co za różnica? Czeczeńcy, talibowie czy jakiś inny czort, dla mnie to mogą latać wściekłe, zlasowane kozy z udarem mózgu, aby było do czego strzelać :)
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Uhao

Post autor: Matte »

@mant3z, Cel uświęca środki ;]
Wysepka faktycznie prezentuje sie bardzo fajnie
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: OFman »

Poprawiłem jedno ze wzgórz na wyspie:
Obrazek
Ilość drzew może niektórych przerażać, ale w rzeczywistości lasy są zoptymalizowane jak tylko się dało i nie jest tak źle. Do tego ciągle testujemy ilość klatek.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: OFman »

I kolejna porcja screenów z Uhao:
Obrazek Obrazek
ObrazekObrazek
Wyspa zostanie wydana w lipcu.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: Maćko »

OFman za to lotnisko masz ogromnego buziaka :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: Uhao

Post autor: chewie »

czy na tej wyspie znajduje sie stacja "Orchidea" w ktorej mozna przeniesc polozenie wyspy ?
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: OFman »

Jeśli przygotujesz mi gotowy model to tak :)
Ale faktycznie na wyspie będzie kilka "easter-egg'ów" związanych z Lostem.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Uhao

Post autor: Dawidson »

Nie mów że ten czarny dym :D
Lub ogrodzenie co(nazwa ze stalkera: spopielacz mózgów) spopiela Ci makówkę.
Ja bym dodał więcej klimatycznych baz w górach, drogi do nich żeby to jakoś mobilność do grania miało.
Może pseudo strumyki jakieś zrobić(bez wody, po prostu wyschnięte koryta rzek) nie ma tego na wyspach. A zawsze jakieś urozmaicenie by było.
Obrazek
RIDER
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: OFman »

Niczego nie zabraknie :)
Wyspę wydam najprawdopodobniej w pierwszej połowie lipca.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Uhao

Post autor: centurion_94 »

A ile będzie ważyło twoje [arcy]dzieło?
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: OFman »

Plik PBO będzie zajmować ok 250 MB, po spakowaniu znacznie mniej.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”