Kod: Zaznacz cały
WOJNA NA RAHMADI to 40 osobowa operacja na szeroką skalę mająca miejsce na wyspie Rahmadi. Wojska USA utrzymujące 2 przyboczne wysepki zamierzają zaatakować twardo pilnowaną i bronioną przez SLA wyspę. Ogromna operacją obejmująca 12 (+1) zadań czeka na ciebie!
Na pierwszej wysepce zajętej przez USA startuje piechota mająca w swoich zasobach składy amunicji, pojazdów oraz łodzie. Na drugiej wysepce startuje drużyna pilotów mająca w posiadaniu to co na wysepce sąsiedniej plus helikoptery. Obie wyspy są połączone 2 mostami (pierwszy dla transportu, drugi dla piechoty). Siły USA składają się z 3 drużyn piechoty, drużyny sanitariuszy i pilotów oraz operatora artylerii, który jak łatwo się domyślić co 5 minut może wzywać ostrzał na wybrane przez siebie miejsce. Dla uatrakcyjnienia rozgrywki komendy mówione przez radio dotyczące artylerii zostały nagrane poprzez syntezator. Obu wysepek broni ufortyfikowane AI.
Siły SLA to przede wszystkim ogromna ilość piechoty, choć posiada ona kilka jednostek pancernych. Powietrza "w locie" pilnuje kilka SU34, natomiast na ziemi wroga wypatrują 3 sziłki. Na wyspie wróg wybudował wiele bunkrów i pól minowych. Ponad to SLA posiada pod swoją kontrolą własną artylerię, która gdy dowie się o wrogiej aktywności w polu swojego zasięgu natychmiast zaatakuje.
W misji użyłem wiele skryptów, mn. UPS autorstwa Kronzky gwarantujące w 100% dynamiczne i losowe AI, losowe położenie pól minowych tego samego autora, oraz BAS FRAMEWORK zapewniający dużą wydajność i poprawność. Pominę ogromną ilość skryptów dotyczących amunicji, respawnów jednostek i pojazdów, wielojęzykowości, artylerii, eventhandlerów itd. itd.
Szczególne podziękowania należą się Matte, za stworzenie skryptu umożliwiającego istnienie tych 2 mostów, które łączą wysepki. Nawet użytkownicy z BISu nie potrafili w tej sprawie pomóc :P
Ogólny opis:
*Ogromna grywalność
*100% dynamiczności i losowości
*Mocno rozbudowane wyspy
*Możliwość ustawienia pory dnia i pogody
*Wielojęzyczność (J.Angielski i J.Polski)
*Wiele ról do przejęcia (PIECHOTA, PILOCI, MEDYCY, OPERATOR ARTYLERII)
*Powietrzne i naziemne patrole wroga (piechota, pojazdy, reflektory, samoloty)
*13 zadań do wykonania
*W pełni interaktywna przyjacielska i wroga artyleria
*Wszystkie pojazdy odradzają się
*Komendy radiowe artylerii syntezowane głosowo
*Wiele innych, pobocznych skryptów