Półfinały i finał AZPL Tournament w HSTV
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Półfinały i finał AZPL Tournament w HSTV
Czym mozna nagarc transmisje?
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Półfinały i finał AZPL Tournament w HSTV
Tragedia... pierwsza polowa praktycznie niegrywalna - Trance mial takiego laga, ze w ogole nie byl zdatny do gry, a Guma byl prawie niesmietelny, tzn ginal z masakrycznym opoznieniem. Druga polowa grana 2v2 odbyla sie bez lagow, ale granie 2v2 ta mape, jak i w ogole w Arme mija sie z celem i pokujze fałszywy obraz tej gry. Nie mowie juz o tych masakrycznych ścinach kiedy się obrywa.
W normalnych warunkach mecz powinien byc zagrany w innym terminie, bo to co sie dzialo przechodzilo ludzkie pojecie.
Jesli dalej tak maja wygladac transmisje HSTV, to radze je sobie odpuscic bo to przynosi odwrotny skutek. W OFP nei bylo HSTV i bylo dobrze, a te transmisje nie wplywaja pozytywnie na popularnosc Army.
W normalnych warunkach mecz powinien byc zagrany w innym terminie, bo to co sie dzialo przechodzilo ludzkie pojecie.
Jesli dalej tak maja wygladac transmisje HSTV, to radze je sobie odpuscic bo to przynosi odwrotny skutek. W OFP nei bylo HSTV i bylo dobrze, a te transmisje nie wplywaja pozytywnie na popularnosc Army.
- Ravrav
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
- ID Steam:
- Numer GG: 24064756
- ID gracza: 1123076
- Lokalizacja: Łódź
Re: Półfinały i finał AZPL Tournament w HSTV
Zgadzam się z tobą w stu procentach. Po tym co dzisiaj zobaczyłem... jestem w szoku.Mefiu pisze:Tragedia... pierwsza polowa praktycznie niegrywalna - Trance mial takiego laga, ze w ogole nie byl zdatny do gry, a Guma byl prawie niesmietelny, tzn ginal z masakrycznym opoznieniem. Druga polowa grana 2v2 odbyla sie bez lagow, ale granie 2v2 ta mape, jak i w ogole w Arme mija sie z celem i pokujze fałszywy obraz tej gry. Nie mowie juz o tych masakrycznych ścinach kiedy się obrywa.
W normalnych warunkach mecz powinien byc zagrany w innym terminie, bo to co sie dzialo przechodzilo ludzkie pojecie.
Jesli dalej tak maja wygladac transmisje HSTV, to radze je sobie odpuscic bo to przynosi odwrotny skutek. W OFP nei bylo HSTV i bylo dobrze, a te transmisje nie wplywaja pozytywnie na popularnosc Army.
Re: Półfinały i finał AZPL Tournament w HSTV
Jeszcze dorzuce tutaj to co widziałem z mojej perspektywy... Widziałem mape i tyle ), niestety dzisiaj nie dane mi było zobaczyc sie twarza w twarz z wrogiem (, a szkoda (, ogladałem transmisje
- Ravrav
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
- ID Steam:
- Numer GG: 24064756
- ID gracza: 1123076
- Lokalizacja: Łódź
Re: Półfinały i finał AZPL Tournament w HSTV
Ma ktoś może nagranie z wczorajszego meczu między CC-25DKP a OłUB 25DKP ? Bo bardzo chciałbym to zobaczyć z innej perspektywy
- =JACK=
- Posty: 76
- Rejestracja: 07 lutego 2007, 13:48
- ID Steam:
- Numer GG: 5129433
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: Półfinały i finał AZPL Tournament w HSTV
Mecz rozgrywany był na Feniksie. No i jest teraz 100% potwierdzenie że wina za problemy podczas transmisji stoi tylko po stronie : hstv albo "slotu specta ". Grając na serwerze First Cavalry tylko spect ma problemy a gracze nie .....(???)
Może uda się rozwiazac ten problem bo inaczej nie ma sensu na dalszą współpracę z hstv i pokazywanie Army w tv. Dobry komentarz nie jest w stanie uratowac całej transmisji.
Może uda się rozwiazac ten problem bo inaczej nie ma sensu na dalszą współpracę z hstv i pokazywanie Army w tv. Dobry komentarz nie jest w stanie uratowac całej transmisji.
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Półfinały i finał AZPL Tournament w HSTV
Niestety muszę Cię Jack sprostować, bo nie masz racji. Moim zdaniem za bardzo generalizujesz.
Należy nadmienić o kilku faktach:
1. Problemy Trance'a były wyłącznie jego problemem, co objawiło się jego wysokim pingiem w lobby, długim ściąganiem mapy oraz makabrycznym desynkiem w czasie gry.
2. Chwilowy problem żółtego łańcucha po stronie HSTV wynikał z chwilowego uploadu pliku na innym PC, co szybko zostało zauważone i zaniechane.
3. Mapa bazuje na niedoskonałej wersji template co wyżej wyjaśniał już Klamacz a prowadzi do tzw. freezów w miarę postępu rozgrywki oraz pogorszenia płynności gry.
Problemy zaobsorwowane podczas meczy na serwerze 1stCav były najprawdopodobniej spowodowane wadliwym switchem (już wymieniony) oraz otwartymi sesjami ftp na innym PC. W sumie dziś i wczoraj po stronie HSTV komentowało się bez desynku o niebo lepiej niż wtedy.
Łącze HSTV jest wystarczające do prowadzenia transmisji i gry online, co zostało przeze mnie sprawdzone i udokumentowane tydzień temu. Jedyny warunek jest taki, że inne PC w HSTV nie mogą korzystać z sesji ftp. Dziś padła koncepcja, aby na potrzeby relacji wydzielić osobne łącze oraz dla innych PC osobne. Jest więc szansa na niezakłócone relacje przez przypadkowe aktywności innych użytkowników.
Ciekawostką jest to, że inne gry relacjonowane ze studia nie skarżą się - tylko ArmA.
Może na potrzeby finału uda się organizatorom przygotowac zapasowy serwer , na którym drużyny zechcą zagrać.
Uważam, że tylko czysty mecz pod względem technicznym da prawdziwą satysfakcję zwycięzcy.
Należy nadmienić o kilku faktach:
1. Problemy Trance'a były wyłącznie jego problemem, co objawiło się jego wysokim pingiem w lobby, długim ściąganiem mapy oraz makabrycznym desynkiem w czasie gry.
2. Chwilowy problem żółtego łańcucha po stronie HSTV wynikał z chwilowego uploadu pliku na innym PC, co szybko zostało zauważone i zaniechane.
3. Mapa bazuje na niedoskonałej wersji template co wyżej wyjaśniał już Klamacz a prowadzi do tzw. freezów w miarę postępu rozgrywki oraz pogorszenia płynności gry.
Problemy zaobsorwowane podczas meczy na serwerze 1stCav były najprawdopodobniej spowodowane wadliwym switchem (już wymieniony) oraz otwartymi sesjami ftp na innym PC. W sumie dziś i wczoraj po stronie HSTV komentowało się bez desynku o niebo lepiej niż wtedy.
Łącze HSTV jest wystarczające do prowadzenia transmisji i gry online, co zostało przeze mnie sprawdzone i udokumentowane tydzień temu. Jedyny warunek jest taki, że inne PC w HSTV nie mogą korzystać z sesji ftp. Dziś padła koncepcja, aby na potrzeby relacji wydzielić osobne łącze oraz dla innych PC osobne. Jest więc szansa na niezakłócone relacje przez przypadkowe aktywności innych użytkowników.
Ciekawostką jest to, że inne gry relacjonowane ze studia nie skarżą się - tylko ArmA.
Może na potrzeby finału uda się organizatorom przygotowac zapasowy serwer , na którym drużyny zechcą zagrać.
Uważam, że tylko czysty mecz pod względem technicznym da prawdziwą satysfakcję zwycięzcy.