Trzykrotny respawn graczy.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Trzykrotny respawn graczy.

Post autor: Trance »

Witam!

Tworze misje coop i natrafiłem na problem, którego nie moge ominąć, bo kompletnie zapomniałem już języka skryptowania OFP/ArmA. Otóż potrzebuje uzyc w tej misji skryptu, ktory respawnowałby mi zabitego gracza w określonym miejscu.
Ale dodatkowe utrudnienie jest takie, ze gracz ten musi się respawnować maksymalnie 3 razy. No i użycie pliku description.ext odpada, bo nie chce respawnować gracza w jakiejs bazie oznaczonej markerem, tylko tuż przy dowódcy, wiec jego pozycja będzie się zmieniać. Błagam o pomoc, jeżeli to pomoże to dodam, że w misji jest 8 zywych graczy (i kazdy musi miec po 3 szanse).

Pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Trzykrotny respawn graczy.

Post autor: Matte »

Miejsce resa chcesz ustalać osobno dla każdego gracza/grupy czy takie same dla wszystkich?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Trzykrotny respawn graczy.

Post autor: Trance »

Takie samo dla wszystkich a mianowicie tuż przy boku dowódcy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Trzykrotny respawn graczy.

Post autor: Trance »

Witam! Odnawiam topic, ponieważ respawn okazał mi sie niezbędnie potrzebny i nie moge przebrnac.

Zaczalem sam cos kombinowac, ze po smierci gracza tworzona jest jakas jednostka, nastepnie uzywam dla niej komendy setPlayable i chce przypisac gracza do tej jednostki, aby sie w nia wcielił. Ale nie wiem jaka komenda miałbym to zrobić. Szukałem na stronie BIS community i jedyna komenda jaka by mi pasowała w miare to selectPlayer, ale to nie działa.

Ma ktoś jakis pomysł?
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Trzykrotny respawn graczy.

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

addSwitchableUnit aP2;
selectPlayer aP2;
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Trzykrotny respawn graczy.

Post autor: Trance »

Też probowałem i nie działa...

Może popełniam jakiś błąd w składni?

Jak ma wyglądaćskrypt od momentu tworzenia nowej "pustej" jednostki do wcielenia w nią gracza?
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Trzykrotny respawn graczy.

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

// Spawn
_aP2 = "SoldierWB" createVehicle position BAZA;
addSwitchableunit _aP2;
sleep 0.5;
selectPlayer _aP2;
Nietestowane
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Trzykrotny respawn graczy.

Post autor: Trance »

createVehicle czy createUnit, czy to jedno i to samo (nie sprawdzałem działania createVehicle do tworzenia jednostek)

Zaraz zabieram sie za sprawdzenie tego w edytorku.


ADD#1:

Niestety to nie działa :/
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”