ARMA 2! TAK, prezentacja na GC 2007 i cała reszta!!

Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Radeon »

whiteman pisze:Aha i jeszcze jedno, zadziwia mnie postawa Radeona i Rainbowa, i jak tu ktoś napisał, te ich hektolitry jadu. Chłopaki na podstawie jednego artykułu, czy wywiadu przekreślili grę. Nie biorąc zupełnie pod uwage tego, jak malo na jej temat jeszcze wiemy.
Uwierz mi, że na temat samego ArmA jak i VBS2, czy nawet VBS1, wiemy więcej niż jakikolwiek inny i zwyczajny gracz. I mamy z czego toczyć hektolitry jadu. Ale jak już zauważyłem wszelkie opinie, głównie z mojej strony, są natychmiast dementowane i uważane za totalną bzdure, oczywiście ja odczuwam też ataki na moją osobe z tego powodu. Nie moja wina, że jestem w tym temacie bardziej zorientowany, ale... Nie będę już lepiej nic pisał, bo jak zwykle zostanie to uznane za czczy wymysł mojego zwariowanego umysłu.
uprzedam że w przypadku kasacji posta mam jego kopie
Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Firefly »

Radeon pisze: Uwierz mi, że na temat samego ArmA jak i VBS2, czy nawet VBS1, wiemy więcej niż jakikolwiek inny i zwyczajny gracz. I mamy z czego toczyć hektolitry jadu. Ale jak już zauważyłem wszelkie opinie, głównie z mojej strony, są natychmiast dementowane i uważane za totalną bzdure, oczywiście ja odczuwam też ataki na moją osobe z tego powodu. Nie moja wina, że jestem w tym temacie bardziej zorientowany, ale... Nie będę już lepiej nic pisał, bo jak zwykle zostanie to uznane za czczy wymysł mojego zwariowanego umysłu.
uprzedam że w przypadku kasacji posta mam jego kopie
To co, odnalazłeś już swoją kopię Arma, czy znowu przyłazisz tu na forum kłapać bez sensu ?
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1524
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: kondor »

Ta, Ty bardziej zorientowany. Pewnie robisz za sprzątacza w BISie i wieczorami siadasz do wczesnych wersji army2 albo ściągasz wszystkie pliki z ftpów BISu i próbujesz je otwierać jakimiś kinderhackerskimi programami nie mając pojęcia nawet jak wygląda instrukcja przypisania w C++. Później oglądając wczesną wersję czarnorusi sprzed roku wydajesz opinię: "ale shit".
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: klamacz »

otwarte
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1524
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: kondor »

@Radeon lub Painkiller: Skąd wiecie więcej o ArmA2 "więcej niż jakikolwiek inny i zwyczajny gracz"? Wystarczy odpowiedzieć przynajmniej nakierowując, żebyśmy uwierzyli.
Pamiętam ile to Painkiller się swego czasu nagadał ile to on wie, ale tak na prawdę nic konkretnego nic nie powiedział.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Matte »

Bo Jego wujek to Marek Spanel?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Rainbow »

@kondor
Tego motta, że nibym wiem więcej o ArmA2 to nigdy nie używałem. Jeżeli już to może coś nie coś o VBS bo w tym długo siedzę.
A jak chcesz jakieś nowinki to Matte pytaj, bo to on wie najwięcej :P

@matte
Jak już to Maniek Szpaner, to jego pseudonim artystyczny :P
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1524
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: kondor »

Odnośnie Matte to widziałem. Odnośnie Ciebie to chodziło mi o Twoje bardzo dawne wypowiedzi o armie(1), czy tam vbs(1) na forum konkurencyjnym i po prostu brałem pod możliwość, że posiadasz nadal jakieś wejścia/zdolności/znajomości (o ile je posiadałeś), które wybijają Twoją znajomość tematu ponad ogół.
[EDIT:]@Painkiller: W sumie doadresowałem Ciebie w poprzednim poście tylko dlatego, że Radeon Cię wskazał, bo wg mnie akurat odnośnie Army2 nie obnosisz się z dodatkową wiedzą. Więc czekam przede wszystkim na odpowiedź Radeona
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja na GC i cała reszta!!

Post autor: Jacobss »

Tak odbiegając od waszego tematu, zastanawiam się, jakie BIS ma plany odnośnie ArmA II. Ze wszystkich filmików, wywiadów, artykułów - nie wynika nic szczególnego. Oczywiście, starają się, ale zaczyna mnie już denerwować, że czeka nas 3 raz znowu to samo. Nie jestem osobą narzekającą na BIS - wiadomo to z moich poprzednich postów, przynajmniej oni starają się zrobić prawdziwą symulację. Nie to co te pseudo-gry wojenne COD 4, Frontlines itp. W każdym razie, dzisiaj będę musiał trochę ponarzekać. Ostatnio analizowałem wszystko co mamy o ArmA II i wkurza mnie mnóstwo rzeczy. Podzielę się nimi z wami: Otóż, denerwuje mnie jak wspomniałem, że dostaniemy po raz 3 to samo. Nie wiem jak wy, ale oczekiwałem naprawdę, że Game2 namiesza sporo w gameplayu poprzedniczek. Nie jest mi szkoda tych dynamicznych zniszczeń, czy czegoś tam, ale najbardziej właśnie rozgrywki. Dalej tak samo wygląda system wsiadania, dalej tak samo siedzimy w czołgu, dalej tak samo kierujemy i jedynie w strzelaniu mieliśmy zmiany między ArmA a OFP. Wracając, dalej tak samo się poruszamy, dalej jest tak samo. Wszystko dostaliśmy takie samo, tylko kosmetyczne poprawione. Zamiast samemu wchodzić na czołg, to po raz kolejny mamy banalny przebieg - dobiec do czołgu, wcisnąć enter, oglądamy poprawioną animację wsiadania ze starego Flasha, i siedzimy. Następna rzecz: Siedząc w pojazdach dalej nie możemy nic innego robić jak po prostu jechać, czemu nie możemy strzelać, swobodniej się poruszać? Kolejna rzecz, fizyka. Prowadząc czołg nie czujemy tego, podskakuje jak chce, powinien wszystko miażdżyć no i po prostu zachowywać się jak czołg. Zderzenia pojazdów wyglądają komicznie. To samo wybuchy. Wszystko to już było we Flashu, a teraz chcą nam znowu serwować to samo. Patrzcie, wybuchy opierają się na tym samym. Strzał, wybuch, dym, koniec. Wszystko tylko doprawione. BIS jest nie poważny jeżeli stosuje te same zagrywki już od 7 lat, nieco poprawiając. Potrzebna jest całkowita przebudowa gameplayu, fizyki oraz otoczenia. Z tego co widać, BIS nie ma zamiaru tego dać w ArmA II. A może ma? Czas pokaże. Co tym myślicie? Ja wymyślam, czy BIS się za mało stara i nas karmi ciągle tym samym?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja na GC i cała reszta!!

Post autor: Matte »

Pora zagrać starą śpiewkę fanatyka BISu: "Narazie za mało wiemy żeby to oceniać". Co do zniszczeń/fizyki GAME2 to racja, szkoda tego. Jednak jak na taką rozbudowaną gre poprostu taka fizyka Muuuliii, już przez samo AI zostaniemy zmuszeni do dokupienia sobie ze dwóch jąderek (Jeśli ktoś nie posiada owych). Co do animacji - Te z ArmA są gites, jednak faktycznie mogłyby być trochę żywsze. BIS wprowadził do ArmA II nowy system animacji (Jest on już na wyposażeniu VTK do VBS2) który pozwoli na niezależne animowanie góry i dołu żołnierza czyli na potrzeby HAND SIGNALS.
Co do wsiadania do czołgu, to które widzieliśmy na którymś z filmików wygląda fajnie, chociaż mógłby jeszcze sobie przez właz do środka wchodzić. Wybuchy? Wystarczyło by gdyby dodali takie WGLowe/ECSowe wybuchy amunicji czy tam paliwa, mnie to uszczęśliwi. Jeśli chodzi o kilmat Czarniorusi, tutaj powrót do korzeni (OFP) jest strzałem w dziesiątkę! Nienawidzę Armowych bananów, wolę Europe.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja na GC i cała reszta!!

Post autor: Jacobss »

No cóż, póki co, jestem spokojny o animacje - skoro mówisz o niezależnym animowaniu. Pewnie jeszcze jest czas i animacja wsiadania do czołgu będzie dopracowana. Nie zgodzę się jednak z tobą w dwóch innych punktach. Mianowicie chodzi mi o fizykę, oraz jak mówisz, wymóg posiadania dwóch rdzenni. Co do fizyki, jestem przekonany, że da się lepiej. Argumentu o ogromnym zasobie mocy, nie trawię bo: 7 lat temu, do OFP wystarczał Pentium III 733 MHZ, 256 MB Ramu i Geforce 2. Jak na tak słaby dzisiaj sprzęt dało się zrobić takie wybuchy jakie są, to dlaczego na dzisiejszych sprzętach o około 10 razy szybszych, nie da się zrobić niczego lepszego niż nowy ogień i dym? Nie będę patrzył przez pryzmat innych gier, bo tutaj BIS wypada słabo, ale to zrozumiałe, nie mają odpowiednich technologii. Powód jest moim zdaniem prosty: BISowi się nie chce tego robić, bo ingerowałoby to bardziej w Engine gry, wymagałoby po prostu znaczne rozbudowanie ich dzisiejszej technologii. Ja widzę, że oni nie wymyślają nowych struktur, tylko cały czas "kosmetyzują" stare. Od strony technologicznej, ArmA (dotychczas również ArmA II) wypada bardzo podobnie co OFP, z małymi zmianami, ale mechanika jest ta sama. Tu BIS powinien się wstydzić, bo jechać od 7 lat na tym samym to cofanie, a nie rozwój. A co do dwóch rdzeni - czy to jest jakieś dziwne? Procesory dwu rdzeniowe są dzisiaj tak tanie, że taki wymóg, to chyba żaden kłopot. :) Co do ArmA II: Pozytywnie na razie widzę AI. Tu jest jakaś nadzieja. Reszta na razie słabo, zobaczymy co będzie w przyszłości. Piszę to, bo naprawdę nie mam ochoty grać w ulepszoną Armę. Jeżeli się w gameplayu nic nie zmieni, a technologiczne nadal będą daleko w tyle, to będę nimi bardzo rozczarowany.
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”