Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Rainbow »

:(
Ostatnio zmieniony 10 sierpnia 2021, 22:05 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Maza94
Posty: 20
Rejestracja: 30 stycznia 2008, 18:30
ID Steam:
ID gracza: 1996

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Maza94 »

Patrzyłem na config PSF Grom bo on był łatwiejszy. Gdy napisałem swój i dodałem ten kawałek z dodaniem beryli- dla sprawdzenia czy bronie działają. Teraz przeglądam tutoriala Liker'a i widze jak nakładać tekstury. A, jakim programem oglądacie przebieg prac nad addonem? No wiecie taki że pokazuje gościa, bronie, obiekty z teksturami. Buldozer czy coś?
proszę...nie, BŁAGAM O LINK! bo taka praca na ślepo nudzi.
Awatar użytkownika
Maza94
Posty: 20
Rejestracja: 30 stycznia 2008, 18:30
ID Steam:
ID gracza: 1996

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Maza94 »

CHOLERA!, DAMN IT!, SHEISSE!
Głupi błąd w OXYGENIE! Gdy chcę otwozyć model z teksturami wyskakuje taki błąd.

Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Yac »

proszę...nie, BŁAGAM O LINK! bo taka praca na ślepo nudzi.
Powiada przysłowie ze inteligentny człowiek się nie nudzi... :mrgreen: A ja jak widzę co wyprawiasz po tych zapowiedziach to czarno widzę ten addon. Google ci prawdę powie, armedassault.info i BIS Forum w wątkach poświęconych edycji też , a pomylenie cfg ze szkieletem szkieletu MLOD to już nawet zabawne nie jest.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maza94
Posty: 20
Rejestracja: 30 stycznia 2008, 18:30
ID Steam:
ID gracza: 1996

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Maza94 »

Już wiem w czym się sprawdza modele z teksturami ale nie chcę mi odpalić nie wiem czemu. I dochodzę do dodania animacji do addonu. Czytałem tutorial, i może tekstury uda mi się dokończyć jak ściągne Photoshop'a. Każdy czrno widzi mój addon no bo wiecie addonami zajmuję cię nie cały miesiąc a i tak mi jakoś idzie.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Matte »

jak ściągne Photoshop'a.
Wszyscy mamy nadzieje że w wersji Trial!
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Yac »

Matte pisze:
jak ściągne Photoshop'a.
Wszyscy mamy nadzieje że w wersji Trial!
Też mam taką nadzieję :(
Obrazek
Awatar użytkownika
Maza94
Posty: 20
Rejestracja: 30 stycznia 2008, 18:30
ID Steam:
ID gracza: 1996

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Maza94 »

Obrazek

Niach!!! Nareszcie! Cuś wyszło...... na nogach! żołnierze nie kalecy!!!

A co do Photoshopa. No co wy :o :D
Nie długo będzie zabawa z teksturami przygotujcie się na nową komedię. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Yac »

A co do Photoshopa. No co wy :o :D
Jak mam to rozumieć?
Obrazek
Awatar użytkownika
Maza94
Posty: 20
Rejestracja: 30 stycznia 2008, 18:30
ID Steam:
ID gracza: 1996

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Maza94 »

że nie :)
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wojsko Polskie w Armie potrzebna pomoc!

Post autor: Yac »

:roll: czyli co?
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”