ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: FOX-PL* »

nice nice very nice :1th (tak na marginesie było by fajnie gdyby była regulacja siatki w teleskopach na karabinach snajperskich 8) , żeby nie było takich jaj że walimy ponizej ekranu :? , ale to szczegół choć jeden z podstawowych jeśli chodzi o zabawę piechurem).
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Rainbow »

Fajnie się zapowiada :D
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 17:21 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Wizualnie gacie nie opadają, za to radar, poziom paliwa i system informacji o uszkodzenia wygląda przyzwoicie.
Jak będą większe wymagania od obecnej Army to będzie mi smutno...
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: SaS TrooP »

Tzn. taki radar nie jest przypadkiem nierealistyczny?
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

A ten co był/jest teraz to był realistyczny?
Z nierealistycznych ten przynajmniej lepiej wygląda i jest czytelniejszy.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Tyran »

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: SaS TrooP »

To myśmy mieli w czołgach jakiś radar? Gram od 8 lat i nie kojarze :mrgreen:
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: polo »

Tyran pisze:ARMA 2: Operation Arrowhead FLIR :violent
http://www.youtube.com/watch?v=bQUy15Hf ... r_embedded
Filmik fajny ale ja bym chcział jakiś z piechurami :)
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: r2d2 »

Ten flir jest niezły, :o ośki nagrzewaja sie w pojazdach, gąciennice pracują, silnik się nagrzewa, ciekawe czy będzie nagrzewajaca się lufa w broniach. Troche to wszystko schematyczne :? ale lepszego flira jeszcze nie widzałem :!:
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Forrestal »

A ja tak powiem - biednie to wyglada...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”