PKW_ : wip...

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: PKW_ : GROM , SFOR, KFOR, IFOR, EUFOR... wip

Post autor: klamacz »

YacieK pisze:
klamacz pisze:Yaciek, swietny addon, jeden z wielu ostatnio :)
:mrgreen: nie wiem jak mam to rozumieć - przyjmuję że to komplement :lol:
no to nie jest tak zle, bo dobrze zrozumiales. Ostatnio wydales kilka fajnych addonow: PKW_pilots, PKW_weapons no i oczywiscie Mercenaries :) Dodatkowo nie zapominamy o Project'85, w ktorym tez grasz duza role podobno.
Dlatego komplementowac cie nalezy, mimo ze czasem nerwowo reagujesz :P

btw snajperzy miodzio
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: PKW_ : GROM , SFOR, KFOR, IFOR, EUFOR... wip

Post autor: Yac »

"podobno" :rant - i że co? że niby ja nerwus jestem? :twisted: - to kłamstwo - mnie do rany przyłóż - do kosci wypalę :P

:mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: PKW_ : GROM , SFOR, KFOR, IFOR, EUFOR... wip

Post autor: Maćko »

Dla nie posiadających QG: Addon działa i na podstawowej wersji, przynajmniej u mnie. Więc jeśli ktoś nie posiada a zastanawia się czy ściągnąć czy nie to radzę ryzykować bo addony świetne :)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: PKW_ : GROM , SFOR, KFOR, IFOR, EUFOR... wip

Post autor: Yac »

Na fotce widać marksmana z losowo wybraną twarzą spośród 20 dostępnych. (snajpera)

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: PKW_ : wip...

Post autor: Yac »

Niedługo V 1.1 pilotów strony West. Może nie zaśpicie :mrgreen:
===========================================================================================================
EDIT 29.03 - i tak zaspaliście :coffee

Obrazek

Wersja 1.1

Dodano zestrzelonego pilota bez hełmu i maski nazwa kodowa "BAT 21"

Dodano martwego pilota wiszącego na spadochronie - tego znajdziecie w "pusty/pkw pilots/deadman"

Niestety nie odpowiedziano na moją prośbę o pomoc/wskazówki co do animacji zdejmujacych i zakładających maski oraz opuszczających/podnoszacych gogle. Może jak mi się uda samemu to rozgryźć to wydam jako 1.2. I proszę nie pisać że piloci z Bush War to mają - bo o tym wiem.
Mirror#1 Armacenter.pl
PKW_West_Jet_Pilots_ver.1.1.7z 30 MB
Mirror #2 Armaholic.com
PKW_West_Jet_Pilots_ver.1.1.7z


PKW Server Key
Obrazek
Awatar użytkownika
whiteman
Posty: 32
Rejestracja: 30 marca 2008, 05:53
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Słupsk

Re: PKW_ : wip...

Post autor: whiteman »

YacieK - Twoi Polacy są bezkonkurencyjni.
Skąd można zassac ten dodatek PKW - SFOR ???
A i jeszcze jedna proźba. :) Jeżeli możesz to podeślij prosze pliczek .paa lub .jpg tej facjaty: http://img511.imageshack.us/my.php?image=sfor1ej5.jpg :) mój adresik: [email protected] Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: PKW_ : wip...

Post autor: Yac »

SFOR jest nieupubliczniony jeszcze, a twarz znajdziesz w PKW_GROM
Obrazek
Awatar użytkownika
whiteman
Posty: 32
Rejestracja: 30 marca 2008, 05:53
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Słupsk

Re: PKW_ : wip...

Post autor: whiteman »

No to fajnie tylko, że nie moge rozpakowac tego PKW_GROM. :(

Próbowałem już:
DePBO - tworzy pusty folder, zero wypakowanych danych.
PBO Decryptor v1.5 - ten z kolei zamiast rozpakowac archiwum tworzy jakiś plik tekstowy "log".

Edit: No już znalazłem działający programik "cPBO".
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: PKW_ : wip...

Post autor: Yac »

Gratuluję próby rozpakowywania addonów z ArmA narzędziami z OFP :mrgreen:

EDIT

eddyD podesłał mi paczkę zmienionych skinów do podmiany. Są to naszywki i nowe malowania hełmów dla pilotów. A dokładniej dla pilotów F18-Hornet. Oto kilka zdjątek.

http://edit.hostbasket.com/eddyd.be/aces_pilot.jpg

http://edit.hostbasket.com/eddyd.be/topper_pilot.jpg


ufoman: Limit 800x600.
Obrazek
Awatar użytkownika
whiteman
Posty: 32
Rejestracja: 30 marca 2008, 05:53
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Słupsk

Re: PKW_ : wip...

Post autor: whiteman »

hihi Jestem świerzak w temacie więc skąd miałem wiedziec. Myślałem, że .pbo to .pbo a tu się okazuje, że jest .pbo i jest nawet .pbo i pewnie są jeszcze inne .pbo ale o tym się jeszcze pewnie dowiem podczas innej lekcji o .pbo. :D

A czy .paa są .paa czy też .paa to są różne? :mrgreen:

Bo jak narazie to wim jedno ... że Paintem to ja tego .paa nie otworze. :lol:

ufoman: Edytuj swoje posty!
Ostatnio zmieniony 01 kwietnia 2008, 00:02 przez whiteman, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: PKW_ : wip...

Post autor: Yac »

Do pracy z *.paa czyli skompresowanego TGA służą 3 programy - a raczej konwertery. Jest nim wtyczka do Photoshopa , Paatool i TextView2. Najlepiej korzystać z tego ostatniego. Dlaczego? Bo to nie tylko konwerter tga<=>paa , jpg<=>paa czy gif<=> ale tez i narzędzie do tworzenia specular i normalmap a zawarte w nim filtry pozwalają na tworzenie tez shadow map. Radziłbym jednak poczytać trochę BIKI , tutoriale i przeglądać dokładniej fora.Pytasz o sprawy już wielokrotnie poruszane, a to trochę drażni stałych bywalców.

Co do *.pbo - owszem , dokładnie jeśli chodzi o nie jest ich kilka rodzai.
1: pbo - z OFP/Resisstance rozpakowuje się narzędziami do OFP np Depbo, Unpbo kilku wersji.
2: pbo - z OFP Elite na konsole i ArmA - rozpakowuje się narzędziami z Elite/ArmA - np narzędziem Cpbo Kegetysa lub Eliteness. Jest też BinPbo z narzędziach BIS do ArmA.
3: pbo - z VBS - narzędzia praktycznie niedostępne, ale community dało sobie radę ;)
4: pbo z nadchodzących ArmA 2 VBS2 .

Co prawda można próbować narzędziami z OFP/Res pracować przy ArmA - ale to dość trudne i daje małe efekty, Tak samo w drugą stronę . Małe ale istotne różnice wymagają jednak używania konkretnych narzędzi. Zresztą - google Ci przyjacielem :P
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”