Xtreme ArmA Mod

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Radeon »

Bardzo mi się nie podoba, ale mam nadzieję, że będzie też wersja non-acu. To jest ochydne.
Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: -=HuNTeR=- »

Pięęęęęęknie! Mam nadzieję, że będzie można z tym pograć po sieci. Ale chyba trzeba będzie władować pliki na serwer, bo z tego co widzę m4 zabiło za 1 strzałem, a w Armie chyba tak nie ma? Tak więc jak tylko ktoś będzie zabijał 1 strzałem, to będzie to a'la cheat -.-
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Firefly »

-=HuNTeR=- pisze:Pięęęęęęknie! Mam nadzieję, że będzie można z tym pograć po sieci. Ale chyba trzeba będzie władować pliki na serwer, bo z tego co widzę m4 zabiło za 1 strzałem, a w Armie chyba tak nie ma? Tak więc jak tylko ktoś będzie zabijał 1 strzałem, to będzie to a'la cheat -.-
Trzeba wrzucic ok 1.3GB addonow tego moda na serwer zeby moc grac w multi :). Zreszta mod ma dwie wersje, single player i multi :). Kazda spakowana po 665MB zas po rozpakowaniu 1.3GB.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: -=HuNTeR=- »

No i co z tego? Y2K3 też ważyło dużo i jakoś wrzucali na serwy.
Może BIS wykupi tego moda :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Matte »

@Hunter: To tak głupie ,że aż możliwe :)
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Rainbow »

Kolejny filmik z moda, lecz tym razem z wersji multiplayerowej. Warto obejrzeć :)

http://youtube.com/watch?v=2ohRPVz2lak
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: ufoman »

Obejrzalem te filmiki i... nie mam bladego pojecia czym sie zachwycacie, niech ktos mnie olsni.
Desperat
Posty: 93
Rejestracja: 14 lutego 2007, 19:15
ID Steam:
Numer GG: 5997674
ID gracza: 0
Lokalizacja: Polska / Kielce

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Desperat »

Radeon pisze:Prezentuje się nawet ciekawie... ale na końcu. Rosyjskie camo, poprawione camo na pojazdach. Całkie ładnie. Mogliby jeszcze usunąć to ochydne ACU.
Troche dziwne są odgłosy, niby takie... realistyczne (?) a niby nie. W T72 jest ten dziwny pisk po strzale, mniemam iż do dźwięk ładowania pocisku? Ale... oni nie ładują go ręcznie? Nie wiem.

Ciekawie zapowiadają sie też rozmowy radiowe między czołgami, szkoda, że waży aż 600 mb, ale chyba jest warte zassania.
ACU , jest wspaniale !!! Szkoda , tylko , ze pasuje jako tako , na tej malej pustynnej wysepce , obok sahrani . Szkoda , tez , ze nie mozna kupic sobie ubran ACU :( . Sa takie zarabiste .
Użytkownik zbanowany do dnia 14.12.2007

Obrazek
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Garbol »

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=64197

Już jest pod wersję 1.08 i po "englisz" (ale głowy nie daje) :)

nie wiem jak wy ale ja zaciągam :D
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: FriX »

Wersja 1.3 Będzie wymiatać :D

http://pl.youtube.com/watch?v=YJ4IU7H7eq4
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Rainbow »

Zapowiada się wyjątkowo smakowicie. Szczególnie podobają mi się te nowe miny przeciwpiechotne no i sam wykrywacz min :D Radio w uh60 to ofcourse także wymiata, sam się zastanawiałem, dlaczego BIS tego nie zrobił. Stryker w końcu przestanie być zwykłym transporterem, a stanie się centrum dowodzenia na kółkach, podobnie HMMWV. Reskiny jak i zmiana dźwięków to już pomijam bo to zapewne wszyscy widzieli. Ciekawie też wygląda nowy efekt wybuchu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”